Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har dette atm:

Men jeg trenger fortsatt en bar-addon. Noen tips? :)

Det første jeg la merke til på UI'en din må være at alt såg veldig sammentrykt. Bruker du rett oppløsning inni WoW som du har på selve skjermen din?

Bar-addon så ville jeg ha gått for Bartender3(4).

Lenke til kommentar

Meh fix reselutionen din så kan du heller scale ting opp. lover deg du vill få problemer med plass etterhvert. Hvor er DBM, Omen, og som RL liker jeg Grid / raid frames. Meh mye plass det. spess som tank når du trenger en stor omen.

++ mer!

Edit: Nå er vell 1920x1200 rette oppløsningen for en 24"

Endret av Bleh^^
Lenke til kommentar
Bruk den. Reroll rogue og da skal du se att overaggro er ett problem og omen er din venn. eller roll paladin ^^ hihi har en paladin dps som tanker alltid trash i voa siden han har høyere threat enn de fleste tanksa våre. Hihi

Tull imo. Rogues gjør ikke threat i forhold til mages, hunters og locks. Om den paladinen gjør mer threat enn tanks har enten tanken glemt righteouss fury ellers så dpser paladinen med RF. Overaggro på bosser skjer i hvertfall ikke, med mindre han er dum nok til å ta aggro før tanken har fått initial aggro.

Lenke til kommentar

Ok, paladinen overaggroer litt med vilje da men :p vell også tanksa våre gjør det de kan og nei intet overaggro på bosser.

det med att rogues ikke gjør like mye threat. Hmm. Vell hunters er riktig nok stor threat source, mages lol, og vell som rogue selv har jeg vell alltid når TotT er av CD er den oppe. Ellers dør jeg. Vannish brukes også ofte, og feint.

Tanks og stor omen. Joda litt etter smak men selv liker jeg og ha god overskt over raid members TPS (har top 7) og min tps for og vite hva jeg presis må gjøre for og matche situasjonen. Noen ganger skal en annen ha aggro da må jeg se om han er nær meg og jeg enkelt kan stoppe og hitte så han kan spare taunt til en annen mob elns. hvis det er situasjonen. Omen er for det meste den addonen jeg er mest gla jeg har som DK tank. Det med rogue og "overaggro" joda det er kjempe lett hvis du ikke passer på og ha TotT oppe.og når den flyr bort er jeg kjappt oppe på toppen av threat lista igjen som deretter oppfølges av en feint.

Edit: Lock lol på boss fights. Hvis dette er casen I deres RG er tanken eller locken / magen retarded.

Endret av Bleh^^
Lenke til kommentar

Jeg har rundt 4500 - 5500 dps på single target i 25man raids (avhenger litt av fighten), og har ikke hittil hatt aggro problmer som rogue. Jeg brenner alltid av alt av cd med tot oppe på tanken fra start. Når jeg nærmer meg topp 5 på Omen tar jeg vanish og ny tot. Ender som regel på bunn av threat og nærme toppen, eller på topp dps når target er død.

Enten må du være overgeared i forhold til den som tanker, eller så har du opplevd dårlig tanking. Som sagt aldri hatt det problemet selv med min rogue.

Lenke til kommentar

pulla jo ganske lett 7,2k dps på ignis i dag i 25 da men. Og joda litt over geared er jeg da i forrhold til warrior tanksa våre (noe vi har 3 av) druiden vår er perfekt. og seff med tot og sånnt oppe er det ikke noe prob. spess hvis jeg er på f.eks iron council og popper hero på starten og alle cooldowns går, da snakkes det lite problemer. men må titte litt på omen selv om vet du. for plutselig så er det warrior som tanker og jeg woop nei død. 6,6k dps iron council tho ^^

Edit: Var litt mere av før når min gode guild disbanda og jeg joina denne guilden. det var mere i duren spamme SS, win dps meater, overaggro 24/7. siden de gikk i blues noen av tankene og jeg i tier 8,5 O.o jaja

anyways. dette er en show off tråd la oss ikke snakke mye om threat og such som hører hjemme totalt andre steder.

Endret av Bleh^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...