Dernel Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har dette atm: Men jeg trenger fortsatt en bar-addon. Noen tips? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har dette atm: Men jeg trenger fortsatt en bar-addon. Noen tips? Det første jeg la merke til på UI'en din må være at alt såg veldig sammentrykt. Bruker du rett oppløsning inni WoW som du har på selve skjermen din? Bar-addon så ville jeg ha gått for Bartender3(4). Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Nei akkurat det med oppløsning er litt mongo hoss meg, er så vant med det jeg har nå, og jeg liker det. Kjørte 1280*1024 på skjermen og 1920*1080 wide i wow på en 24" Endret 11. august 2009 av Dernel Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Meh fix reselutionen din så kan du heller scale ting opp. lover deg du vill få problemer med plass etterhvert. Hvor er DBM, Omen, og som RL liker jeg Grid / raid frames. Meh mye plass det. spess som tank når du trenger en stor omen. ++ mer! Edit: Nå er vell 1920x1200 rette oppløsningen for en 24" Endret 12. august 2009 av Bleh^^ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 DBM er der alltid, Omen bruker jeg ikke, har aldri overaggroa en boss i hele mitt liv anyway, og om jeg gjør det i heroic så gjør det ikke så mye. 1900x1200 går ikke, 1920x1080 er det høyeste jeg får til atm. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Bruk den. Reroll rogue og da skal du se att overaggro er ett problem og omen er din venn. eller roll paladin ^^ hihi har en paladin dps som tanker alltid trash i voa siden han har høyere threat enn de fleste tanksa våre. Hihi Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Bruk den. Reroll rogue og da skal du se att overaggro er ett problem og omen er din venn. eller roll paladin ^^ hihi har en paladin dps som tanker alltid trash i voa siden han har høyere threat enn de fleste tanksa våre. Hihi Tull imo. Rogues gjør ikke threat i forhold til mages, hunters og locks. Om den paladinen gjør mer threat enn tanks har enten tanken glemt righteouss fury ellers så dpser paladinen med RF. Overaggro på bosser skjer i hvertfall ikke, med mindre han er dum nok til å ta aggro før tanken har fått initial aggro. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvordan kan en rogue overaggro.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 og hvorfor må tanken ha stor omen? Dårlig syn eller? har en minimalistisk Omen i bunn av skjermen, mer enn nok det Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Desuten er det threatmeter på x-perl som er som et speedometer, det er mye kulere. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Ok, paladinen overaggroer litt med vilje da men vell også tanksa våre gjør det de kan og nei intet overaggro på bosser. det med att rogues ikke gjør like mye threat. Hmm. Vell hunters er riktig nok stor threat source, mages lol, og vell som rogue selv har jeg vell alltid når TotT er av CD er den oppe. Ellers dør jeg. Vannish brukes også ofte, og feint. Tanks og stor omen. Joda litt etter smak men selv liker jeg og ha god overskt over raid members TPS (har top 7) og min tps for og vite hva jeg presis må gjøre for og matche situasjonen. Noen ganger skal en annen ha aggro da må jeg se om han er nær meg og jeg enkelt kan stoppe og hitte så han kan spare taunt til en annen mob elns. hvis det er situasjonen. Omen er for det meste den addonen jeg er mest gla jeg har som DK tank. Det med rogue og "overaggro" joda det er kjempe lett hvis du ikke passer på og ha TotT oppe.og når den flyr bort er jeg kjappt oppe på toppen av threat lista igjen som deretter oppfølges av en feint. Edit: Lock lol på boss fights. Hvis dette er casen I deres RG er tanken eller locken / magen retarded. Endret 12. august 2009 av Bleh^^ Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg har rundt 4500 - 5500 dps på single target i 25man raids (avhenger litt av fighten), og har ikke hittil hatt aggro problmer som rogue. Jeg brenner alltid av alt av cd med tot oppe på tanken fra start. Når jeg nærmer meg topp 5 på Omen tar jeg vanish og ny tot. Ender som regel på bunn av threat og nærme toppen, eller på topp dps når target er død. Enten må du være overgeared i forhold til den som tanker, eller så har du opplevd dårlig tanking. Som sagt aldri hatt det problemet selv med min rogue. Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ser det er mange som har en svart sone over nedre del av skjermen, der de putter actionbars og chatter... Hvordan får jeg tak i denne? ^^, Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Slik, bytta ut Fubar med LibDataBroker addons istedet.Sparte 20mb på memory usage gitt. Me like, hva heter addon du har abilities og mounts(?) i? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Slik, bytta ut Fubar med LibDataBroker addons istedet.Sparte 20mb på memory usage gitt. Me like, hva heter addon du har abilities og mounts(?) i? ¨ Tipper det er Bartender med ButtonFacade + mye gloss på buttons. Tar kanskje feil tho ^^ Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) pulla jo ganske lett 7,2k dps på ignis i dag i 25 da men. Og joda litt over geared er jeg da i forrhold til warrior tanksa våre (noe vi har 3 av) druiden vår er perfekt. og seff med tot og sånnt oppe er det ikke noe prob. spess hvis jeg er på f.eks iron council og popper hero på starten og alle cooldowns går, da snakkes det lite problemer. men må titte litt på omen selv om vet du. for plutselig så er det warrior som tanker og jeg woop nei død. 6,6k dps iron council tho ^^ Edit: Var litt mere av før når min gode guild disbanda og jeg joina denne guilden. det var mere i duren spamme SS, win dps meater, overaggro 24/7. siden de gikk i blues noen av tankene og jeg i tier 8,5 O.o jaja anyways. dette er en show off tråd la oss ikke snakke mye om threat og such som hører hjemme totalt andre steder. Endret 12. august 2009 av Bleh^^ Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Da skjønner jeg det litt mere. For å svare på et spørsmål. @Dernel: Det er Bartender og Buttonfacade som er i bruk ja. Svarte på dette i en tidligere post. Her er den komplette addonlista. Endret 13. august 2009 av Ashvan Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Da begynner UI'en min og bli ferdig! Inspirert av min gamle UI og mye av det jeg har sett her på forumet i det siste. Den er laget mest for arenabruk, men det skal ikke være noe problem og raide med den også. Idle: http://img6.imageshack.us/img6/8281/solouiidle.jpg Solo Combat: http://img6.imageshack.us/img6/1502/soloui.jpg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Meget pen UI Xiffic, syntes kanskje at unitframe/target var litt store men det passet egentlig Lenke til kommentar
iTzFraggin Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) UI utenfor combat: UI i combat: Veldig fin UI det der. Hva heter addonsa du bruker? Endret 13. august 2009 av iTzFraggin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå