Luz Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Slik ser mitt ut akkurat nå, og slik har det sett ut ei stund og antageligvis en stund framover og ;p Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ble fornøyd utrolig nok. Button bar kommer fram når jeg går ut ifra defensive stand Grei måte å få de vekk fra skjermen ^^ Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Ble fornøyd utrolig nok.Button bar kommer fram når jeg går ut ifra defensive stand Grei måte å få de vekk fra skjermen ^^ kunne du delt den fonten kanskje? gjerne texturen også Endret 28. juli 2009 av El'Nino Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Dette er hvordan mitt ui ser ut nå. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 http://unnaturalguild.com/upload/SometHingNew.png Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Meget pent minimalistisk look på UI'en din Ocularis Hva heter unitframet du bruker? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Meget pent minimalistisk look på UI'en din Ocularis Hva heter unitframet du bruker? Takker. Bruker for øyeblikket Stuf. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Den må prøves ut. Veldig lei Pitbull. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Siste versjon : Addons som er verdt å nevne: Chinchilla(minimap) Pitbull4 Beta2(Unitframes) SLDT(Statline, guild, friends, performance etc.) Skada(Threat og dmg-meter) ShieldsUp(Earth Shield og Water Shield) Totemtimers(Gjett 2 ganger ) Classtimers(Debuff på target og buffs på meg - Plassering over chat og skada) Elkano Buffbars(Under minimap) Bigwigs(bossmods) Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Lekkert, Woe. Hva har du under player-framen? Target og castbar? Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Lekkert, Woe. Hva har du under player-framen? Target og castbar? Takk! Der har jeg Grid, som jeg healer etter. Glemte å føre opp det. Skal få lagt opp ett combat-bilde når jeg kommer hjem. Ser jo passe tomt ut utenfor combat edit: Bilde i combat Endret 31. juli 2009 av Woe Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 http://unnaturalguild.com/upload/Oppdatering09.png Endra på Bossmods, Damagemeter, threatmeter, noe små andre justeringer. Minnebruk raid: 1.2 mb Minnebruk solo: 600 kb Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Holy crap da. Jeg er oppe i hvertfall +40-50mb... Her må det gjøres noe drastisk ^^ Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Minnebruk har liten betydning for ytelse, det er høy CPU-bruk du bør passe deg for. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Har du quadcore kan det være lurt å sette "SET processAffinityMask "15"" i Config.wtf. Da kjører WoW på alle 4 kjerner istedenfor bare 2. 1/3 mer FPS og mye bedre flyt. En lett fiks hvis du (som jeg) har prøvd andre drivere, stoppet tjenester, defragmentert og pantsatt din førstefødte uten resultat. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kjører dualcore. Så vet ikke om jeg behøver å gjøre det da. Men virker som ikke pcen min kjører så meget bra om dagene, minnebruke generelt sett er høy. (Snakker ikke om ingame WoW). Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har du quadcore kan det være lurt å sette"SET processAffinityMask "15"" i Config.wtf. Da kjører WoW på alle 4 kjerner istedenfor bare 2. 1/3 mer FPS og mye bedre flyt. En lett fiks hvis du (som jeg) har prøvd andre drivere, stoppet tjenester, defragmentert og pantsatt din førstefødte uten resultat. Se bluepost. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 UI utenfor combat: UI i combat: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Here be mine ... Lenke til kommentar
Luz Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Fin & fryktelig clean UI, vurdert noe slik selv, men veit bare ikke om det er så fint når du er avhengig av liek 40 knapper ;P Spesiell /s chatlog Endret 7. august 2009 av Luz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå