Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wowscrnshot052909013913.jpg

Relativt fornøyd med oppsettet nå.

Likte denne veldig godt, kunne du sagt litt om dine addons? Spesielt interessert i hvilken font addon du benytter, hva fonten heter og hvordan du gjør de "framesa" bak de forskjellige komponentene.

Lenke til kommentar
Noen som har ideer for litt forbedringer? Skulle gjerne ha brukt en svart ramme neders for actionbars, men fikk ikke KgPanels helt til.

Metode 1; /kgpanels config -> Active Panels -> (Skriv inn Panel navn, trykk Okay så Create)

Metode 2; /kgpanels config -> General Options / Layouts -> (Skriv inn navnet på ditt Layout, trykk Create)

Hvis metode 1 ikke funker så prøve metode 2 så nr 1 etterpå ^^

Når du har gjort det så trykker du deg inn på navnet til ditt layout som vil stå i en tab under Active Panels, der velger du farge og størrelsen forandrer du ved å holde over det layoute som kommer på skjermen og trykker på pilen neders i høyre hjørne.

Husk å trykk på 'Lock Panels' når du er ferdig.

Se om det var til noe hjelp ;p

Lenke til kommentar
Liten oppdatering på UIet, la til en "BottomBarTexture". Muligens litt trangt men venner meg egentlig fort til det.

post-67759-1245709097_thumb.jpg

Hey! Du spiller på samme server som meg jo! ... Mange navn på Gridden der som jeg kjenner igjen fra mine adventures :)

Skinner er en meget god addon for sånt ... jeg bruker den til å legge en svart bord nederst på mine chatwindows. Er litt å sette opp men den er enkel å komme inn i og grei å bruke ... den endrer også alle andre windows i spillet per default men det er det bare å slå av dersom man ikke vil bruke det :)

Endret av NeoTech
Lenke til kommentar
Liten oppdatering på UIet, la til en "BottomBarTexture". Muligens litt trangt men venner meg egentlig fort til det.

post-67759-1245709097_thumb.jpg

Hey! Du spiller på samme server som meg jo! ... Mange navn på Gridden der som jeg kjenner igjen fra mine adventures :)

Skinner er en meget god addon for sånt ... jeg bruker den til å legge en svart bord nederst på mine chatwindows. Er litt å sette opp men den er enkel å komme inn i og grei å bruke ... den endrer også alle andre windows i spillet per default men det er det bare å slå av dersom man ikke vil bruke det :)

et problem jeg hadde med Skinner var at jeg ikke fikk skiftet den svarte framen mer gjennomsiktig, derfor begynte jeg med kgpanels. Mye enklere, og bedre imo.

Kan poste uien min når jeg får tilbake pcene mine x) har en grei custom ui som jeg beregner som clean ihvertfall =)

Lenke til kommentar

Veldig pent,Jens. Det eneste jeg vil forandret på er å scale alt litt ned. Liten bruk for såpass enorme buff bars, grid frames og minimap? Vips så ser du plutselig mer!

post-188515-1245851876_thumb.jpg

Recount/Omen hvor map er under raids, grid fyller opp plassen hvor Recount er nå.

Endret av Ercles
Lenke til kommentar
Spiller ikke wow lenger, men her er et par fra når jeg spilte:

Solo:

*bilde*

Raid, idle:

*bilde

Agito: Hvorfor så sinnsykt lang buffbar i bredden?

Imastard: Så pen UI, hvorfor den ekle castbaren? Og hvorfor vise overkill-damage? Er bare stygt imo :p

Glitchrider fra Tarren Mill? Kjenner igjen en del navn fra raidet ditt.

Endret av henrik_s
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Brukte denne. Beholdt unit frames og arbeidet som var gjort i KG Panels. Bytta ut Dominos og Titanpanel med Fubar og Bartender. La til Trinketmenu og Autobar samt litt annet snacks jeg hadde behov for. :)

Haha, skaffa meg samme for 2 dager siden. :>

445017.jpeg

Bytta ut unitframes, har heller ikke den chatten der lenger, la inn prat chat istedet. Er i lav lvl ,så har også fremme det meste av abilities. De skal såklart byttes når 80'n kommer, eller når det ikke er plass til fler.

Veldig fornøyd med UIet, ihvertfall. :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...