Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det var veldig fint. Eneste jeg ikke likte (for min del) var plasseringen av unitframesa. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Noen forslag til hvordan jeg kan sette de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Nei, egentlig ikke. Du kan jo prøve å sette de slik som han her, men det er jo bare min smak. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 njaaa må innrømme at jeg ikke liker det slik Da må jeg forandre på hele uien for at alt skal passe sammen ^^ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Likte plassen du hadde plassert de på screenshot ditt kpolberg. Fin UI Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 *tmolberg. Storebrodern som har logga seg på hw.no med min maskin Harke gidda og logga av. Men dere må gjerne komme med innspill til hva jeg kan gjør med den. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 http://i39.tinypic.com/sfidfl.jpghttp://i43.tinypic.com/2dgkwgx.jpg Slik den ser ut atm. Kommer nok til å forandre litt til tror eg. Hva heter addonen som gjør at du får din egen health bar midt på skjermen, isteden for den standard oppe i hjørnet? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 For min del ser det ut som det er pitbull med en texture. Han har modifisert target, targets target ser det ut for min del. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nei, egentlig ikke. Du kan jo prøve å sette de slik som han her, men det er jo bare min smak. Problemet med et slikt oppsett er at det bare er symmetrisk når du har et target. Din egen frame blir hengende i løse luften. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Modifisert litt for å overføre UI jeg bruker på druid til min warlock Hva heter fonten som blir brukt i chat, target name og cooldown? (Regner med at det er den samme som brukes på alle tre.) Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Modifisert litt for å overføre UI jeg bruker på druid til min warlock Hva heter fonten som blir brukt i chat, target name og cooldown? (Regner med at det er den samme som brukes på alle tre.) Den heter Paralucent Light Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) noen som hvet hva slags cooldown mod hunteren (3:33) bruker? er ca ved unitframen hans Endret 12. juni 2009 av Submit Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 noen som hvet hva slags cooldown mod hunteren (3:33) bruker? er ca ved unitframen hans Det finnes fler av samme type, men den jeg bruker heter Forte Cooldown. Om du ser på skjermbildet rett over ser du den som en bar under player-frame hvor ikonet for spell på cd beveger seg mot venstre etterhvert som den blir klar, og pulserer ut når den er ferdig. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 fant det ut etter litt leting på ensidia.com flere som har lyst på somma WTF osv kan laste ned den hunteren sin UI her: http://ensidia.com/community/post/1494/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er på jakt etter en Enemy cast par som man kan flytte, endre størrelse osv. Noen som vet om noen god addon for det? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 AzCastBar (/acb) er også fin, om du ikke liker minnesluk. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Anbefaler Quartz. AzCastBar (/acb) er også fin, om du ikke liker minnesluk. Takker. Sjekker begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå