Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[/img]

Det er Imba UI :p

Ville prøvd å sentrert ting litt meir, ser du har 1600 oppløysing, så du er vel på ein større skjerm? Du sparer augene for ein del stress ved at dei ikkje må flytte seg for mykje. var ein tekst om dette på nostockui.com

Lenke til kommentar
[/img]

Ville prøvd å sentrert ting litt meir, ser du har 1600 oppløysing, så du er vel på ein større skjerm? Du sparer augene for ein del stress ved at dei ikkje må flytte seg for mykje. var ein tekst om dette på nostockui.com

sentrert ting litt mer? er jo helst midten av skjermen man vil se slik at du får med deg hva som skjer. etter min mening, fiks combattexten, bort med ice hud og få en annen addon for buffs, så downscaler du det hele.

Edit når jeg tenker over det er scalen overall fin.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
sentrert ting litt mer? er jo helst midten av skjermen man vil se slik at du får med deg hva som skjer. etter min mening, fiks combattexten, bort med ice hud og få en annen addon for buffs, så downscaler du det hele.

Edit når jeg tenker over det er scalen overall fin.

Eg ser no at han er Retri, og då følger han vel ikkje så mykje med på grid, som var plassert øverst i venstre hjørnet.

Men poenget er at når du har ting spredd utover rammene på skjermen, må du bevege veldig mykje på augene, spesielt for større skjermer, og dette gir augene unødvendig stress og gir dårligare syn:) Derfor er minst mulig og sentrere det du trenger best. Rekner med du skjønner teikninga? Alt treng ikkje vera på midten, men minst mulig avstand vekke fra midten.

Lenke til kommentar
Eg ser no at han er Retri, og då følger han vel ikkje så mykje med på grid, som var plassert øverst i venstre hjørnet.

Nå er han på bildet Protection da.

Synes det ble litt masse på UIet hans, men det var ganske bra.

Lenke til kommentar
har oppdatert litt nå , en for raid og en for arena

det jeg føler jeg mangler er en god måte og gjemme menybaren .

Hva heter den addonen som viser health/mana som går i en rund halvsirkel mitt på skjermen?

411741.jpeg

Dette er mitt. Grid pleier jeg å dra ned til høyre for keybindsa så jeg har masse looking place mitt i skjermen :)

Det er Ice Hud .

Lenke til kommentar

hva skal du med ice hud og pitbull , begge viser jo det samme , litt wast of space .

jeg må da få lov til å ha hva jeg vil? jeg liker det oppsettet best og ja jeg er Tank :p

EDIT: Wast of space? å nei da ser mye av skjermen og det som skjer på sidene i forhold til andre som jeg kjenner som har nesten hele skjermen dekka av addons ...

Endret av Tazic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...