-Léon- Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ikke værst, selv om jeg ville ha bindet flere spells, for å få vekk noen par knapper. Er det din? eller en du har funnet. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 [/img] Det er Imba UI Ville prøvd å sentrert ting litt meir, ser du har 1600 oppløysing, så du er vel på ein større skjerm? Du sparer augene for ein del stress ved at dei ikkje må flytte seg for mykje. var ein tekst om dette på nostockui.com Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) [/img] Det er Imba UI Ville prøvd å sentrert ting litt meir, ser du har 1600 oppløysing, så du er vel på ein større skjerm? Du sparer augene for ein del stress ved at dei ikkje må flytte seg for mykje. var ein tekst om dette på nostockui.com sentrert ting litt mer? er jo helst midten av skjermen man vil se slik at du får med deg hva som skjer. etter min mening, fiks combattexten, bort med ice hud og få en annen addon for buffs, så downscaler du det hele. Edit når jeg tenker over det er scalen overall fin. Endret 18. mai 2009 av Sink Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 sentrert ting litt mer? er jo helst midten av skjermen man vil se slik at du får med deg hva som skjer. etter min mening, fiks combattexten, bort med ice hud og få en annen addon for buffs, så downscaler du det hele. Edit når jeg tenker over det er scalen overall fin. Eg ser no at han er Retri, og då følger han vel ikkje så mykje med på grid, som var plassert øverst i venstre hjørnet. Men poenget er at når du har ting spredd utover rammene på skjermen, må du bevege veldig mykje på augene, spesielt for større skjermer, og dette gir augene unødvendig stress og gir dårligare syn:) Derfor er minst mulig og sentrere det du trenger best. Rekner med du skjønner teikninga? Alt treng ikkje vera på midten, men minst mulig avstand vekke fra midten. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Eg ser no at han er Retri, og då følger han vel ikkje så mykje med på grid, som var plassert øverst i venstre hjørnet. Nå er han på bildet Protection da. Synes det ble litt masse på UIet hans, men det var ganske bra. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 har oppdatert litt nå , en for raid og en for arena det jeg føler jeg mangler er en god måte og gjemme menybaren . Hva heter den addonen som viser health/mana som går i en rund halvsirkel mitt på skjermen? Dette er mitt. Grid pleier jeg å dra ned til høyre for keybindsa så jeg har masse looking place mitt i skjermen Det er Ice Hud . Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er Imba UI hva skal du med ice hud og pitbull , begge viser jo det samme , litt wast of space . Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Det er Imba UI hva skal du med ice hud og pitbull , begge viser jo det samme , litt wast of space . jeg må da få lov til å ha hva jeg vil? jeg liker det oppsettet best og ja jeg er Tank EDIT: Wast of space? å nei da ser mye av skjermen og det som skjer på sidene i forhold til andre som jeg kjenner som har nesten hele skjermen dekka av addons ... Endret 19. mai 2009 av Tazic Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er Imba UI Hva heter den nederste svarte baren? Lurer veldig på dette, så veldig bra ut Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kanskje det er kgPanel. Tusen hjertelig Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ikke så veldig fancy men er fornøyd. Kan liste addons hvis noen er interessert. Kunne godt tenkt meg Fubar mappene dine samt innstillingene :-) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ikke så veldig fancy men er fornøyd. Kan liste addons hvis noen er interessert. Kunne godt tenkt meg Fubar mappene dine samt innstillingene :-) Bruker ikke FuBar men en addon som heter SLDataText. Liker den bedre enn FuBar. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Blæ.. http://unnaturalguild.com/upload/Ui_Kipz_260509-20.58.png Lenke til kommentar
Porto Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Blæ.. http://unnaturalguild.com/upload/Ui_Kipz_260509-20.58.png gief <3 neida. sykt fin! Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) LOL NOOBS Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Min nye, relativt enkle UI: http://bildr.no/view/420433 Hadde sett finere ut hvis du hadde fjerna(gjemt) minimenu bar og knappene på chatten din. Ellers fin UI. Lenke til kommentar
Skyler Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 er noe jeg slang sammen og egentlig ble veldig fornøyd med Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hva heter det minimappet der? Ser sexy ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå