Kuldesjokk Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Gjør så bags og micromenu kun vises når du hovrer området den ligger på, bruker menyen av og til og fant den som en kurant løsning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dette er min ui som jeg har hatt i en del ar. Den er orginalt basert pa muqq fra nihilum sin UI, men jeg har modifisert den mye over arene til a passe bedre mine behov. Mange synes min UI tar for mye plass av skjermen, men man ma huske pa at det er kun i boss-figths at alt dette kommer fram. Nar jeg soloer eller trasker rund i dalaraan forsvinner meste parten av denne UI automatisk. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dette er min ui som jeg har hatt i en del ar. Den er orginalt basert pa muqq fra nihilum sin UI, men jeg har modifisert den mye over arene til a passe bedre mine behov. Mange synes min UI tar for mye plass av skjermen, men man ma huske pa at det er kun i boss-figths at alt dette kommer fram. Nar jeg soloer eller trasker rund i dalaraan forsvinner meste parten av denne UI automatisk. Det er nettopp i boss-fights man bør ha godt oversikt Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Atlas loot Auctioneer Bartender4 Cartographer Deadlybossmod Omen Onebag3 Prat Questhelper Sexymap Xperl Skulle hatt noe til å krympe tootip og plassere det på et annent sted, husker jeg hadde noe lignende en gang i tiden. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Virker som en del her ikke vet at man kan skru ned UI-scale, en del av UIene her hadde vært utrolig mye penere/bedre med mindre scale. Er dog personlig prefferanse ofc Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er enig i at det er best å ha mest mulig skjermbilde og minst mulig plass brukt på ui-dingser. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dette er min ui som jeg har hatt i en del ar. Den er orginalt basert pa muqq fra nihilum sin UI, men jeg har modifisert den mye over arene til a passe bedre mine behov. Mange synes min UI tar for mye plass av skjermen, men man ma huske pa at det er kun i boss-figths at alt dette kommer fram. Nar jeg soloer eller trasker rund i dalaraan forsvinner meste parten av denne UI automatisk. Kunne vore ein ide og tatt vekk party framen når du har raid:) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dette er min ui som jeg har hatt i en del ar. Den er orginalt basert pa muqq fra nihilum sin UI, men jeg har modifisert den mye over arene til a passe bedre mine behov. Mange synes min UI tar for mye plass av skjermen, men man ma huske pa at det er kun i boss-figths at alt dette kommer fram. Nar jeg soloer eller trasker rund i dalaraan forsvinner meste parten av denne UI automatisk. Fytti katta, sitter du med 15" skjerm også? Verste UI så langt. Har ikke folk noen kule UI lenger :/ Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ikke mitt, men synes det er skikkelig snasent :=) Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Mitt nye ui. Har ikke fått prøvd det i raids ennå da Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Mitt nye ui. Har ikke fått prøvd det i raids ennå da riktig link http://bildr.no/image/411349.jpeg Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Min lite fancye UI, men liker den jeg. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Mitt nye ui. Har ikke fått prøvd det i raids ennå da riktig link http://bildr.no/image/411349.jpeg Takk Lenke til kommentar
Porto Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Mitt nye ui. Har ikke fått prøvd det i raids ennå da Det så vi mye av? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dette er min ui som jeg har hatt i en del ar. Den er orginalt basert pa muqq fra nihilum sin UI, men jeg har modifisert den mye over arene til a passe bedre mine behov. Mange synes min UI tar for mye plass av skjermen, men man ma huske pa at det er kun i boss-figths at alt dette kommer fram. Nar jeg soloer eller trasker rund i dalaraan forsvinner meste parten av denne UI automatisk.Så ut som et UI fra gode gamle MC dager for og være ærlig, var da man løp rundt med UI som dekket 90% av skjermen. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 har oppdatert litt nå , en for raid og en for arena det jeg føler jeg mangler er en god måte og gjemme menybaren . Hva heter den addonen som viser health/mana som går i en rund halvsirkel mitt på skjermen? Dette er mitt. Grid pleier jeg å dra ned til høyre for keybindsa så jeg har masse looking place mitt i skjermen Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Meget behagelige å se på. Lyst å nevne hva; Unitframes - ? Scrolling combat tekst - ? "DoT" - ? Castingbar - ? Casting bar oppe til høyre - ? Er det bartender du bruker ? Takk! Beklager sent svar. Unitframes - Pitbull Scrolling combat tekst - Parrot "DoT" - Classtimer(Lagt til custom timer på Lifetap over chat) Castingbar - Quartz Casting bar oppe til høyre - Forte (Samme addon som viser CD under unitframes. Viser også HS/SS. Eller tenkte du på noe annet?) Si ifra om du lurer på noe rundt oppsettet. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Mitt UI atm. Raid frames er på venstre side av pallypower (Som jeg aldri klarer å finne en bra plass til.). Om noen vet en bedre plass til PallyPower tar jeg imot forslag. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ikke så veldig fancy men er fornøyd. Kan liste addons hvis noen er interessert. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Takk. Er så og si de samme addons jeg bruker, du har bare greid å fått det til å se litt mere smakfult enn meg ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå