nih Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Slik ser nå ui mitt ut på den nye druiden min, duger greit nok. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Gold sellere er for desperate -.- Endret 7. mai 2009 av Gunpig Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hehe, ser du spiller på kazzak Så det i dag. Har enda ikke klart å tyde hva det står, bortsett fra; .com Lenke til kommentar
Kald Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er ikke bare på Kazzak, vi har akkurat det samme på Stormrage. Så vidt jeg kan se så står det PKPKG Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei. Noen som gidder og lage en liste over hvilke addons Gunjack bruker her? Er en akkurat slik UI jeg vil ha på min feral druid. På forhånd takk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei. Noen som gidder og lage en liste over hvilke addons Gunjack bruker her?Er en akkurat slik UI jeg vil ha på min feral druid. På forhånd takk Jeg ser: Titanbar Chinchilla(eller lignende minimap-addon) Grid Bartender4/Dominos eller lignende actionbar-addon Quartz/azCastBar eller lignende castbar-addon Det ser også ut som om han bruker Prat til chat-frames. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er vel Healbot continued og ikke Grid? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Godt mulig det, har ikke så mye erfaring med Healer-fokuserte raid/unit-frames. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dere tar helt feil, det er Roth UI fra wowinterface jeg bruker Spiller paa Aszune foresten. pkpkg com staar det sikkert en gold eller powerlevel nettside. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gunpig, UI er et totalt interface mens vi snakker om den spesifikke addonen som brukes for healing. Og jeg trekker tilbake at det var Healbot, var tydeligvis Grid likevel Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ah saa ikke Clappy sin post Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ui'n på priesten min. Trenger litt mer fiksing. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan få vekk de 2 tingene oppi venstre hjørne? Endret 12. mai 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Bruker du bartender? Gå inn i options og ta vekk stance bar, tror det skal gjøre susen. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Modifisert litt for å overføre UI jeg bruker på druid til min warlock Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Bruker du bartender? Gå inn i options og ta vekk stance bar, tror det skal gjøre susen. De to er orginale fra blizzard, vet ikke hvordan de havnet der oppe :S Bruker forresten Dominos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Dominos har ikke sålangt jeg er bekjent mulighet til å fjerne de, jeg brukte Dominos før men måtte bytte til Bartender fordi den kan bytte dem ut. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Modifisert litt for å overføre UI jeg bruker på druid til min warlock Meget behagelige å se på. Lyst å nevne hva; Unitframes - ? Scrolling combat tekst - ? "DoT" - ? Castingbar - ? Casting bar oppe til høyre - ? Er det bartender du bruker ? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 har oppdatert litt nå , en for raid og en for arena det jeg føler jeg mangler er en god måte og gjemme menybaren . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå