Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har i grunn en fryktelig enkel UI, men fungerer godt slik den skal. Når jeg er i raid fylles jo buff baren i toppen opp, samt at debuffs kommer på rekke over Recount, delt opp i to kolonner. DBM kommer jo også fram i raids, ellers er dette samme UI som jeg bruker stort sett hele tiden.

 

2czxdz4.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har i grunn en fryktelig enkel UI, men fungerer godt slik den skal. Når jeg er i raid fylles jo buff baren i toppen opp, samt at debuffs kommer på rekke over Recount, delt opp i to kolonner. DBM kommer jo også fram i raids, ellers er dette samme UI som jeg bruker stort sett hele tiden.

 

2czxdz4.jpg

 

aiaiai, den der hadde vært nydelig å hatt for magen min og!

 

hva er det spellet du har på f2 forresten?

Lenke til kommentar

Anbefaler Cryolysis til mages. Gjør det mye lettere med vann, gems og portaler. Kan ta litt tid og sette opp riktig, da.

 

Begynner å bli lei det mini-mappet der. :p

Og hvorfor har du ikke slik at du ser hp og liv?

Hvordan ser den ut med party, targets og slik?

 

F2 må være en macro, da den har noe tekst på seg. Eller så har Blizz endret mage-iconer i patchen.

Lenke til kommentar

Det jeg har på F2 er bare en macro som setter igang mana gem, icy veins og litt annet kos på ett klikk. Når man er i need for litt full nuke :p

Og jeg glemte å nevne at jeg har minimappet fullt av diverse buttons, bl.a. en som har samlet alle portal-spells. (FuBar_PortalFu.) Hvorfor i all verden hp og mana ikke vises, er jeg usikker på. Mulig det har blitt noe bug med den siste patchen, har alltid hatt det tidligere. Når det gjelder SexyMap synes jeg det er litt sexy samme hva. Har en litt arcane feel over seg.

 

Og tenker jeg får ta et screen shot neste gang jeg er i Ulduar, for å vise targets og raid party. Får se hvor mye jeg klarer å vise av alt som er i et annet bilde.

Lenke til kommentar
Jeg har i grunn en fryktelig enkel UI, men fungerer godt slik den skal. Når jeg er i raid fylles jo buff baren i toppen opp, samt at debuffs kommer på rekke over Recount, delt opp i to kolonner. DBM kommer jo også fram i raids, ellers er dette samme UI som jeg bruker stort sett hele tiden.

 

2czxdz4.jpg

 

aiaiai, den der hadde vært nydelig å hatt for magen min og!

 

hva er det spellet du har på f2 forresten?

 

Den ser bra ut. Jeg vil kan smiplifisert den til og med enda litt til, ved for eksempel legge til pitbull UIF og kanskje fjerne "de knappene som vanligvis er ved siden av baggene".

Lenke til kommentar

Kom på at noen ville se hvordan UIen min så ut under raid, og kom på at jeg kunne knipse et kjapt bilde under kveldens Ulduar. Litt uheldig med liten bug på minimap og Omen akkurat her, men orka ikke relogge for å fikse slikt :p

 

Det jeg kommer på av addons atm:

Bartender

SatrinaBuffFrame

Scorchio

DBM

Omen

SexyMap

Recount

Quartz

ag_UnitFrames

 

 

b8pb3t.jpg

Endret av Naive
Lenke til kommentar
2n6req1.jpg

 

føler att noen har ganske likt ui^^

 

dette er macens UI atm ;)

 

 

btw. ser ut til att Tinypic ikke støtter min reselution. så kvaliteten ble litt nerfa samt oppløsningen på bildet ^^

 

 

 

Hvilken addon bruker du for å få den Svarte Borderen nederst på skjermen ? leter bare etter den nå for å complete min egen UI.

Lenke til kommentar
Fin måte å voldta FPS'en om ikke annet. Syns du ikke det blir litt lite igjen på skjermen?

 

kunne sikkert hatt høyere fps med en simpel stygg minimalistisk ui. syntes ikke det blir for lite igjen av skjermen, har egentlig likt det veldig godt fra første dag jeg kjørte med den ui'n der. slippe masse oppsett etc som jeg er dritt lei av etter 4 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...