henrik_s Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du kan lete her: http://www.wowinterface.com/downloads/cat28.html Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg hater deadly boss mods.. Lenke til kommentar
Naive Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har i grunn en fryktelig enkel UI, men fungerer godt slik den skal. Når jeg er i raid fylles jo buff baren i toppen opp, samt at debuffs kommer på rekke over Recount, delt opp i to kolonner. DBM kommer jo også fram i raids, ellers er dette samme UI som jeg bruker stort sett hele tiden. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har i grunn en fryktelig enkel UI, men fungerer godt slik den skal. Når jeg er i raid fylles jo buff baren i toppen opp, samt at debuffs kommer på rekke over Recount, delt opp i to kolonner. DBM kommer jo også fram i raids, ellers er dette samme UI som jeg bruker stort sett hele tiden. aiaiai, den der hadde vært nydelig å hatt for magen min og! hva er det spellet du har på f2 forresten? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Anbefaler Cryolysis til mages. Gjør det mye lettere med vann, gems og portaler. Kan ta litt tid og sette opp riktig, da. Begynner å bli lei det mini-mappet der. Og hvorfor har du ikke slik at du ser hp og liv? Hvordan ser den ut med party, targets og slik? F2 må være en macro, da den har noe tekst på seg. Eller så har Blizz endret mage-iconer i patchen. Lenke til kommentar
Naive Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det jeg har på F2 er bare en macro som setter igang mana gem, icy veins og litt annet kos på ett klikk. Når man er i need for litt full nuke Og jeg glemte å nevne at jeg har minimappet fullt av diverse buttons, bl.a. en som har samlet alle portal-spells. (FuBar_PortalFu.) Hvorfor i all verden hp og mana ikke vises, er jeg usikker på. Mulig det har blitt noe bug med den siste patchen, har alltid hatt det tidligere. Når det gjelder SexyMap synes jeg det er litt sexy samme hva. Har en litt arcane feel over seg. Og tenker jeg får ta et screen shot neste gang jeg er i Ulduar, for å vise targets og raid party. Får se hvor mye jeg klarer å vise av alt som er i et annet bilde. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har i grunn en fryktelig enkel UI, men fungerer godt slik den skal. Når jeg er i raid fylles jo buff baren i toppen opp, samt at debuffs kommer på rekke over Recount, delt opp i to kolonner. DBM kommer jo også fram i raids, ellers er dette samme UI som jeg bruker stort sett hele tiden. aiaiai, den der hadde vært nydelig å hatt for magen min og! hva er det spellet du har på f2 forresten? Den ser bra ut. Jeg vil kan smiplifisert den til og med enda litt til, ved for eksempel legge til pitbull UIF og kanskje fjerne "de knappene som vanligvis er ved siden av baggene". Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 dere, blir liksom akkuratt LITT feil ui scale når jeg skifter til og fra window mode :S Lenke til kommentar
Naive Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Kom på at noen ville se hvordan UIen min så ut under raid, og kom på at jeg kunne knipse et kjapt bilde under kveldens Ulduar. Litt uheldig med liten bug på minimap og Omen akkurat her, men orka ikke relogge for å fikse slikt Det jeg kommer på av addons atm: Bartender SatrinaBuffFrame Scorchio DBM Omen SexyMap Recount Quartz ag_UnitFrames Endret 4. mai 2009 av Naive Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 føler att noen har ganske likt ui^^ dette er macens UI atm btw. ser ut til att Tinypic ikke støtter min reselution. så kvaliteten ble litt nerfa samt oppløsningen på bildet ^^ Hvilken addon bruker du for å få den Svarte Borderen nederst på skjermen ? leter bare etter den nå for å complete min egen UI. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 KgPanels. Men bruker ikke det UI et mere xD Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Prøver meg på noen nye unitframes her, vet ikke hva jeg synes om de. http://upload.snelhest.org/images/090503unitframes.png Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 jeg bruker nUI om dagen. med diverse integrations, og skins. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fin måte å voldta FPS'en om ikke annet. Syns du ikke det blir litt lite igjen på skjermen? Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ocularis har de samme UFa du hadde før. Og er garantert med på att de var best / finest. vell Har du sånn att i raid blir den sorte baren større samt chatten og i Leech / solo blir den mindre. Hvis så, Gief info. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 jeg bruker nUI om dagen. med diverse integrations, og skins. Hvor er spillet? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 WoW, tror det er under ui'n der et sted, men jeg ser det ikke. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Meh, det er den tiden av året jeg aldri blir fornøyd.. http://upload.snelhest.org/images/090506NyUi.png Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fin måte å voldta FPS'en om ikke annet. Syns du ikke det blir litt lite igjen på skjermen? kunne sikkert hatt høyere fps med en simpel stygg minimalistisk ui. syntes ikke det blir for lite igjen av skjermen, har egentlig likt det veldig godt fra første dag jeg kjørte med den ui'n der. slippe masse oppsett etc som jeg er dritt lei av etter 4 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå