Picaschou Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noe mer dere synes jeg burde gjøre her? EDIT: har forresten lagt inn Chatter Noe mer enn å laste ned Spartan UI og legge den inn? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hehe, jeg synes den egentlig var veldig fin slik den er uten å ha altfor mye jeg:) Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hehe, jeg synes den egentlig var veldig fin slik den er uten å ha altfor mye jeg:) Sånn bortsett fra at den var stygg og at den dekker halve skjermen så er jeg helt enig. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ser jo nesten verre ut enn mine tidlige verk Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 jeg synes det viktigste er at JEG liker den :/ Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noe mer dere synes jeg burde gjøre her? EDIT: har forresten lagt inn Chatter Den uien var da fin. Sånn panel hadde gjort seg bra med litt ekstra tweaking, og ja, som andre sa, få den litt mindre så den ikke dekker halve skjermen. Men at tre sier "gz" fordi en har dinga 100 quests ?? Glad jeg ikke er i et sånn guild.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jeg synes det viktigste er at JEG liker den :/ Vi sier vår mening og du har din mening, ingen som nekter deg å beholde den, vi sier bare at vi ikke liker den. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Men at tre sier "gz" fordi en har dinga 100 quests ?? Glad jeg ikke er i et sånn guild.. Ja, for å være hyggelig skader street-creden til hardcore raidere. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jeg synes det viktigste er at JEG liker den :/ Vi sier vår mening og du har din mening, ingen som nekter deg å beholde den, vi sier bare at vi ikke liker den. Negativ holdning til andres synspunkter Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Kommenterte vel på vegne av oss som ikke likte den, negativt synspunkt fordi vi ikke liker den. Edit: Kan vel nevne hvorfor jeg ikke liker den også. Tar alt, alt, alt for stor plass, er som å se mine tidlige UI's Endret 21. april 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 http://unnaturalguild.com/upload/raidshot2.0.png Raidshot siden raidframesa nå er nesten ferdig. oPanel er vanligvis minimert. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 oculairs, ett ord som beskriver ditt ui. Vakkert! Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er mitt veldig rotete raid ui. Skulle gjerne hatt noe mer som Ocularis' . Hvordan mods bruker du? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det har sin sjarm det å da Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er mitt veldig rotete raid ui. Skulle gjerne hatt noe mer som Ocularis' . Hvordan mods bruker du? Får se om jeg husker alle sammen her på jobb jeg da. oUF med oUF_ettan oPanel rActionBarStyler rActionButtonStyler ettanMinimap BasicChatMods + Deadly Boss Mods etc. Det er vel de viktigste. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://unnaturalguild.com/upload/raidshot2.0.png Raidshot siden raidframesa nå er nesten ferdig. oPanel er vanligvis minimert. hvilken addon er det som viser Ikonet på debuffen og hvor lenge den har igjen? den som er midt på skjermen din med andre ord Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://unnaturalguild.com/upload/raidshot2.0.png Raidshot siden raidframesa nå er nesten ferdig. oPanel er vanligvis minimert. hvilken addon er det som viser Ikonet på debuffen og hvor lenge den har igjen? den som er midt på skjermen din med andre ord rFilter2. Krever litt jobb å sette opp, men det er i min mening verdt det. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) føler att noen har ganske likt ui^^ dette er macens UI atm btw. ser ut til att Tinypic ikke støtter min reselution. så kvaliteten ble litt nerfa samt oppløsningen på bildet ^^ Endret 22. april 2009 av Bleh^^ Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://unnaturalguild.com/upload/raidshot2.0.png Raidshot siden raidframesa nå er nesten ferdig. oPanel er vanligvis minimert. hvilken addon er det som viser Ikonet på debuffen og hvor lenge den har igjen? den som er midt på skjermen din med andre ord rFilter2. Krever litt jobb å sette opp, men det er i min mening verdt det. sukk. finner det krevende å måte konfigurere ting i .lua fila. men takk Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har noen noen (lol) gode sider hvor det er masse UI packs? Var på en slik side, men finner den ikke igjen, og er på utkikk etter ny UI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå