Kald Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hadde det litt travelt den igår så jeg fikk ikke lagt opp noe. UI'en ble laget for å levle opp en paladin så jeg har ikke fått satt opp noe raid oppsett ennå, men det kommer. Har fortsatt noe små ting jeg skal fikse opp i når det kommer til combat. Kjører med standard scrolling combat text så det er ikke noe spesielt der. Kommer med bilde iløpet av dagen. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Min feral UI. Det faktum at jeg er død sammen med store deler av raidet på en boss så enkel at det er pinlig, får heller være Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Cowtip du bruker som tooltip addon? Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Cowtip du bruker som tooltip addon? Om det var til meg, så ja Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sliter du ikke med at den får pitbull til og henge seg? Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nei, har ikke hatt noe problem med det. Er du sikker på at det er den kombinasjonen som skaper problemer? Har brukt både pitbull og cowtip i en lengre periode uten problemer. Kanskje sjekke med addon-skaperen? Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Woe, gidde og laste opp? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tøft, hvor fikk du den der framen nederst på bildet ifra? Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 en addon som heter btex. I lag med btex føler det med noen skins, og de har eg forandret på i photoshop Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 en addon som heter btex. I lag med btex føler det med noen skins, og de har eg forandret på i photoshop Ah, såpass. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det UIet DeeTee var meget fint. Nesten like stor skjerm som jeg jo :O menen woe og deetee, kunne ikek lastet opp ui da? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det UIet DeeTee var meget fint. Nesten like stor skjerm som jeg jo :O menen woe og deetee, kunne ikek lastet opp ui da? Har bare personifisert en annen UI, men sure: http://filer.axemen.org/dkui.rar Bare gå på profile på mods og loade "Eeteed" Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Nytt bilde utenfor combat: Utenfor: Endret 11. april 2009 av Woe Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er det recount damage meter? Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er det recount damage meter? Ja Med KG panels. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Bildet fra kamp i forrige post var uten target-frame så jeg fjernet det og her kommer et nytt. Endret på Omen i tillegg til at dette bildet faktisk har en target-frame(har et addon som heter multishot, so tar screenshot på events som f.eks at bosser dør, og derfor kan targetframe forsvinne i det bildet blir tatt.) Lenke til kommentar
Megaman42 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Woe, hvordan addon bruker du til cooldowns, DoT's og timers? Har bare en sykt stygg en selv >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå