Cpt Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Laget meg en ny UI til min splitter nye warrior. Har en litt liten skjerm på laptoppen min, så blir litt kronglette med plass. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Laget meg en ny UI til min splitter nye warrior. Har en litt liten skjerm på laptoppen min, så blir litt kronglette med plass. Stilige knapper iallefall. (veit fint lite om UI making btw) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Knappene er bartender og buttonfacade med buttonfacade_caith addon Lenke til kommentar
Macord Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hva synes folket? Endret 29. mars 2009 av Macord Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 W.I.P, men begynner å komme seg. Bare synd at det er patch på vei. :/ Det jeg i hovedsak trenger nå er: - Den addonen som gjør hele skjermen om til et rutenett, husker ikke navnet. - Få vekk den grønne, ekle rammen på Focus target, skikkelig æsj. - En god addon til buffs, vil helst ha bars, ala classtimers, anyone? Har tenkt å jobbe litt mer med: Minimap, perfeksjonering av unit frames og så må jeg legge til en del ting helt nede der fordi det ser så åpent ut. Hvordan får man sånne flotte "vinduer" rundt chatbox, bars osv? Lenke til kommentar
Hated Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei, mitt Interface: http://img362.imageshack.us/img362/725/hatedui.jpg (Laget selv) Dominos Simpleminimap Titanpanel Ct_Core ZmobDB (Zuxana Models) Advanced Epanels Skinner /Hated Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Den ser ganske bra ut, men den mørke bakgrunnen på chatten gjør den veldig dominant. Og hvordan klarer folk seg med bare ett vindu? Jeg har 3. Guild || /2, /1, /3, /s, /y || /w /p /raid /bg Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Som med alt annet, Tabs! Ser det meste i Første tab, men kan filtrere med de resterende hvis det er mye prat i både Guild, og raid samtidig Ble introdusert til dette oppsettet med ArkiveUI. Har selv modifisert ArikveUI ganske greit. Raid: Party: Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ocularis: Hvilke unitframes/castbar bruker du? Digger de:D Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ocularis: Hvilke unitframes/castbar bruker du? Digger de:D Unitframesa er oUF med oUF_Ocu, som i sin tid var oUF_Lyn ( Kraftig modifisert ) Castbarene er AzCastBar ( Gammel versjon med en haug modifikasjoner i .lua ) Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Herlig style du hadde der, takler ikke fylt skjerm. Føler det blir så mye å følge med på Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Veldig pen UI der Megaman, hva er det slags addons du bruker? Lenke til kommentar
Megaman42 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Veldig pen UI der Megaman, hva er det slags addons du bruker? Akkurat det samme som dine lollollololl AGunits, Squeenix, Bartender4, ButtonFacade (Caith) og Recount. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Veldig pen UI der Megaman, hva er det slags addons du bruker? Akkurat det samme som dine lollollololl AGunits, Squeenix, Bartender4, ButtonFacade (Caith) og Recount. Takker. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Clean UI, ikke noe spesielt. Hvordan ser den ut i combat? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Synes det var svært pent og ryddig i forhold til for eksempel originale UI, der er det jo bare kaos Lenke til kommentar
maggot69 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Clean UI, ikke noe spesielt. Hvordan ser den ut i combat? Combat ?? Ville vel heller sett et raid oppsett tbh..., uansett kjempefint UI.....ryddig og pent. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Clean UI, ikke noe spesielt. Hvordan ser den ut i combat? Combat ?? Ville vel heller sett et raid oppsett tbh..., uansett kjempefint UI.....ryddig og pent. Combat ja tbh...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå