-Léon- Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kom over en arti addon som viser DoTs og slikt i en veldig oversiktelig bar. Verd å prøve ut imo. Event Horizon DescriptionDisplays timer bars for you most important abilities' target debuffs (including DoT ticks), cooldowns, and player buffs. All bars share a common time scale to make it easier to plan the next casts in your rotation. Currently supported classed are Druids, Hunters, Mages (Fire), Priests (Shadow), Rogues, and Warlocks. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva heter buffbaren du bruker, Woe? Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva heter buffbaren du bruker, Woe? Elkano Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Har fått alt av addons slettet, jeg hadde en UI. Her er bilde av den http://img7.imageshack.us/img7/5337/wowscr...22608233527.jpg Usikker på om jeg skal lage en ny UI, eller prøve og bruke den interfacen som er i WoW fra før av... Hva syntes dere om UI som jeg hadde? og hvilke addons vil jeg trenger for og lage den igjen? Glemt navnene på alle addonsene, så vil trenge hjelp til det Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen små forandringer for å gjøre det bedre for øynene Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Mitt første UI, skulle ta Sarth+3D (25), så dette er for 25man. Og her er det for 10-man (Noobe PuG med ninja leader xD) på priesten min. Bruker hovedsakelig bare Pitbull, Bartender og Quartz. Har ikke giddet å bruke noen andre buff-bars enda, ettersom jeg er fornøyd med standard buff-UI enda. Lurer på om jeg skal bevege meg over mot DoTimer og Elkanos hvis jeg gidder. Kan også legge til at barene under mini-mappet forsvinner i combat + aura-bar + consumables blir helt synelige ved mouse-over. Endret 15. mars 2009 av GamleErik1992 Lenke til kommentar
Insense Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen små forandringer for å gjøre det bedre for øynene Gidder du å lage en liste over alle addonsene du bruker? Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gidder du å lage en liste over alle addonsene du bruker? Her er listen Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Adda litt småsnacks til uiet, mest for levling av paladinen min. http://upload.snelhest.org/images/090316LolFrames.png Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 W.I.P, men begynner å komme seg. Bare synd at det er patch på vei. :/ Det jeg i hovedsak trenger nå er: - Den addonen som gjør hele skjermen om til et rutenett, husker ikke navnet. - Få vekk den grønne, ekle rammen på Focus target, skikkelig æsj. - En god addon til buffs, vil helst ha bars, ala classtimers, anyone? Har tenkt å jobbe litt mer med: Minimap, perfeksjonering av unit frames og så må jeg legge til en del ting helt nede der fordi det ser så åpent ut. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 W.I.P, men begynner å komme seg. Bare synd at det er patch på vei. :/ Det jeg i hovedsak trenger nå er: - Den addonen som gjør hele skjermen om til et rutenett, husker ikke navnet. - Få vekk den grønne, ekle rammen på Focus target, skikkelig æsj. - En god addon til buffs, vil helst ha bars, ala classtimers, anyone? Har tenkt å jobbe litt mer med: Minimap, perfeksjonering av unit frames og så må jeg legge til en del ting helt nede der fordi det ser så åpent ut. Align er den du leter etter : ) Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det jeg i hovedsak trenger nå er: - Den addonen som gjør hele skjermen om til et rutenett, husker ikke navnet. Align - Få vekk den grønne, ekle rammen på Focus target, skikkelig æsj. - En god addon til buffs, vil helst ha bars, ala classtimers, anyone? Elkano Buffbars (http://www.larserik.com/druid7.jpg). Har tenkt å jobbe litt mer med: Minimap, perfeksjonering av unit frames og så må jeg legge til en del ting helt nede der fordi det ser så åpent ut. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tror jeg vet hva som gir deg den grønne baren rundt focus, kan ta det på VT i dag. Få deg keybindings slacker, ikke rart du er treg i arena Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er Shift og Ctrl-modifier på øverste baren, så i realiteten har jeg tre ganger så mange binds. Har litt å jobbe med effektivisering, men bildet juger mht. keybindings. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ok, så bare ikke slik ut mtp. at mainbar har keybindings synlig, mens resten ikke har Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 har jobbe litt med ui i det siste , det kommer seg men er enda ikke helt fornøyd . Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Her er min, any feedback? : > Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Enkel UI med mye rom midt på skjermen. Men hvor er Buff Bars, og trenger egentlig "verktøylinja" (den oppe til høyre) å være synlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå