-Léon- Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Okay, takker for tipsa! Driver nå å bytter mellom SexyMap (med blinkinga slått av:P) og pMinimap for å sjekke hva som tar seg best ut EDIT: Om det ikke er for mye å spørre om: #1 - Noen som vet om gode texture packs til kgPanels? Syntes ikke de vedlagte texturene var noe særlig å arbeide med, og aner ikke hvordan man lager selv #2 - En enkel, konfigurerbar (Rows x Collums) all-in-one bag addon? Hvis du har et tegne program (gimp, photoshop) så er det relativt enkelt å legge inn dine egne panels som du har laget. Eller importere bilder du finne på internett for å bruke de som panels. Kan forklare mer hvis du er interessert. BaugBag er den beste jeg har prøvd så langt. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Her er min UI Denne så veldig bra ut syns jeg. Bare ta bort noen kanpper ved minimap og bytte til pitbull eller lignende. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 noen som vet om en addons der jeg kan flytte på chatten og rune'ene til death knighten? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvis du tenker på chatvinduet er det bare å høyreklikke på en fane (f.eks General) og velge Unlock Window. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hvordan får man flere textures å velge blant i Dominos? Har SharedMedia, men var bare 5-6 forskjellige textures å velge i, hadde tonnevis å velge i på Pitbull. Edit: nvm.. Buttonfacade. Endret 6. mars 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Her er min. Noen som har noe jeg kan endre/gjøre bedre? Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hvis du har et tegne program (gimp, photoshop) så er det relativt enkelt å legge inn dine egne panels som du har laget. Eller importere bilder du finne på internett for å bruke de som panels.Kan forklare mer hvis du er interessert. BaugBag er den beste jeg har prøvd så langt. Kom frem til å bruke Baggins (midlertidig) etter å ha testet den og BaudBag. Mer konfigurerungsgreier på den:D Klarte å kokkelure meg frem til ei grei rute, med blå-dimma farge. Ble ganske fornøyd med den. Har gitt opp fancy textures intill videre, men når jeg får ny mekke-UI-raptus kommer jeg nok hit og spør pånytt Her er da UIet mitt. Ikke helt ferdig, men begynner å bli fornøyd med det. Endret 6. mars 2009 av Optimuz Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Her er min. Noen som har noe jeg kan endre/gjøre bedre? Last ned Chatter for å få vekk de stygge chat knappene ( evt Prat eller lignende chat addons) Ta opp UI scale. Hvis du ikke er en "clicker" så få vekk micromenu og bags. Finn deg en fin minimap addon, Squeenix - Sexy Map o.l. slik at du får vekk alle de icon som er rundt minimappet. Kanskje ligg til litt texture hvis du føler for det. Endret 7. mars 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Raid frames D = død O = offline venstre ! = mangler fortitude sentrert ! = har magic debuff høyre ! = har disease Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 den var digg, hva heter den helt blå linjen på bunnen? Lenke til kommentar
Vilco Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) oPanel av haste. Den har ingen konfigurasjonsmuligheter. Hvis du er kjent i Lua kan du konfigurere litt ting der. Her en test video av den: http://www.youtube.com/watch?v=onuBZ1dqOzc Endret 8. mars 2009 av Vilco Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan du ta en liste over addons eller? liker veldig godt den effekten du får rundt alle knappene dine, og ikke minst minimappen:p Lenke til kommentar
Vilco Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Kan du ta en liste over addons eller? liker veldig godt den effekten du får rundt alle knappene dine, og ikke minst minimappen:p Joda, klart det. Align Buffalo (buff frames) Butsu ButtonFacade_Caith (button effect) DBM Dominos Fane oCB oChat oGlow Omen oPanel oUF (oUF_Amnith) Recount sct (kun for events) SexyMap SlideBar Edit: Har i tillegg erstattet all ingame font med Myriad Pro. Endret 8. mars 2009 av Vilco Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 meh, 2 mb maks upload på forumet. =( Screen http://upload.snelhest.org/images/090310Wo...1009_081553.png Modoversikt for guildet. http://upload.snelhest.org/images/090310explained.PNG Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hadde du lagra som .jpg hadde de nok ikke tatt så stor plass. Fint og ryddig, men litt for minimalistisk etter min smak. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hadde du lagra som .jpg hadde de nok ikke tatt så stor plass. Fint og ryddig, men litt for minimalistisk etter min smak. Er litt kvalitetshore, så jpg blir litt kornete for min smak. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Vel, jeg klarte å komprimere det ned til 233kB før det kom korn. Hva er den "lynstats"-biten som du har som forklaring? Og hvordan ser den ut med raidgrupper, threatmeter, recount og slik? Hvor plasserer du dem? Endret 10. mars 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) LynStats er en addon for Addon-minnebruk, fps, klokke og xp. endrer seg litt ettersom hvilken level man er på. http://www.wowinterface.com/downloads/info8103-LynStats.html Skal se om jeg får slengt opp ett raidshot når jeg kommer meg hjem. /ninjaedit Raidskudd: Endret 10. mars 2009 av Ocularis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå