Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske messy UI du har der Lufen :p

6050263[/snapback]

 

Messy du, langt unna.

Jeg synes den er ryddig og oversiktlig:P

Viser alt jeg trenger på vite når jeg skal heale i raid, samt at jeg kan passe på at jeg ikke tar aggro når jeg er dps:P

og jeg kan ikke fordra å ha raid/party/guild-chat og sånt i samme vinduer:P derfor flere

Lenke til kommentar

<3 takk :)

 

Tror ikke den skal være så vanskelig å kopiere men, om du har lyst på den. Blir minimalt med flytting dersom du får savedvariabels katalogen i tillegg.

 

Eneste blir flytte litt av grafikken + bruke move anything og flytte på plass map'et.

Lenke til kommentar
<3 takk :)

 

Tror ikke den skal være så vanskelig å kopiere men, om du har lyst på den. Blir minimalt med flytting dersom du får savedvariabels katalogen i tillegg.

 

Eneste blir flytte litt av grafikken + bruke move anything og flytte på plass map'et.

6051228[/snapback]

 

Hadde ikke vert så ille det nei, så kunne holdt på litt med den og "modifisert den etter mine behov"

 

Slik ser min ut atm. litt mørkt bilde men.

post-53167-1146919737_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Nye interfacen min... Tatt på warriorn denne gangen siden det bare blir barnslig sutring når jeg poster screens fra paladin min. Alle elsker warriors sant? :)

6053219[/snapback]

nice, med eller uten spell damage enchant?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
nice, med eller uten spell damage enchant?

6053308[/snapback]

 

Hm, siden warrior er slik en noobklasse og ikke tjener på spellpower, så må jeg nok svare: Uten :cool:

6053365[/snapback]

men du kan ikke taunte når du er silenced, da burde den bli bedre med +30 spell power, derfor jeg spurte. Samme med shouts da...

Lenke til kommentar
se forrige side, der har du svaret

6049636[/snapback]

 

Ah, nok en fjortenårig bedreviter. /ignore :no:

6049799[/snapback]

 

ja haha, du gjør nok insane DPS med asscandy

6051466[/snapback]

 

Sikkert mer enn du gjør :)

 

Btw, du har Essence Gatherer, den er ingen spell damage på den, sikker på at en prest ikke kunne trengt den mer enn deg?

 

Edit: Må bare spørre om det er noen som kan forklare meg hvordan endre Discord slik at den endrer action-buttons når man skifter stances?

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
<3 takk :)

 

Tror ikke den skal være så vanskelig å kopiere men, om du har lyst på den. Blir minimalt med flytting dersom du får savedvariabels katalogen i tillegg.

 

Eneste blir flytte litt av grafikken + bruke move anything og flytte på plass map'et.

6051228[/snapback]

 

Hadde ikke vert så ille det nei, så kunne holdt på litt med den og "modifisert den etter mine behov"

 

Slik ser min ut atm. litt mørkt bilde men.

 

http://home.online.no/~quaker/presteui.rar

 

Har fixa den så den skal passe akkurat med 1280x1024 - Tror jeg har mekka det meste så eneste du trenger er å logge inn, så er alt på plass.

Lenke til kommentar

Her er mitt interface. for det meste Discordia-addons. Den lille baren øvers til venstre er experience bar, som jeg syntes ble ganske liten og grei. Har ennå ikke fått til at den bytter til bear-skills i bearform og balance skills i NE-form men regner med å finne ut av dette.

 

Slår fortsatt ikke Deetee sin da : /

post-61908-1147017030_thumb.jpg

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...