Reached Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ganske messy UI du har der Lufen Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ganske messy UI du har der Lufen 6050263[/snapback] Messy du, langt unna. Jeg synes den er ryddig og oversiktlig:P Viser alt jeg trenger på vite når jeg skal heale i raid, samt at jeg kan passe på at jeg ikke tar aggro når jeg er dps:P og jeg kan ikke fordra å ha raid/party/guild-chat og sånt i samme vinduer:P derfor flere Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Klarte slette min gamle interface på presten, så måtte mekke no nye greier. 6047029[/snapback] Gah, DeeTee din hore, hvorfor blir din interface alltid så fin? Orker ikke sette meg inn i discord, da jeg ikke liker GUI'en osv. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 <3 takk Tror ikke den skal være så vanskelig å kopiere men, om du har lyst på den. Blir minimalt med flytting dersom du får savedvariabels katalogen i tillegg. Eneste blir flytte litt av grafikken + bruke move anything og flytte på plass map'et. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Smule gammelt bilde, men pytt.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 6. mai 2006 av bamsefar Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 <3 takk Tror ikke den skal være så vanskelig å kopiere men, om du har lyst på den. Blir minimalt med flytting dersom du får savedvariabels katalogen i tillegg. Eneste blir flytte litt av grafikken + bruke move anything og flytte på plass map'et. 6051228[/snapback] Hadde ikke vert så ille det nei, så kunne holdt på litt med den og "modifisert den etter mine behov" Slik ser min ut atm. litt mørkt bilde men. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 se forrige side, der har du svaret 6049636[/snapback] Ah, nok en fjortenårig bedreviter. /ignore 6049799[/snapback] ja haha, du gjør nok insane DPS med asscandy Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Nye interfacen min... Tatt på warriorn denne gangen siden det bare blir barnslig sutring når jeg poster screens fra paladin min. Alle elsker warriors sant? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Nye interfacen min... Tatt på warriorn denne gangen siden det bare blir barnslig sutring når jeg poster screens fra paladin min. Alle elsker warriors sant? 6053219[/snapback] nice, med eller uten spell damage enchant? Endret 6. mai 2006 av chokke Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 nice, med eller uten spell damage enchant? 6053308[/snapback] Hm, siden warrior er slik en noobklasse og ikke tjener på spellpower, så må jeg nok svare: Uten Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 nice, med eller uten spell damage enchant? 6053308[/snapback] Hm, siden warrior er slik en noobklasse og ikke tjener på spellpower, så må jeg nok svare: Uten 6053365[/snapback] men du kan ikke taunte når du er silenced, da burde den bli bedre med +30 spell power, derfor jeg spurte. Samme med shouts da... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) se forrige side, der har du svaret 6049636[/snapback] Ah, nok en fjortenårig bedreviter. /ignore 6049799[/snapback] ja haha, du gjør nok insane DPS med asscandy 6051466[/snapback] Sikkert mer enn du gjør Btw, du har Essence Gatherer, den er ingen spell damage på den, sikker på at en prest ikke kunne trengt den mer enn deg? Edit: Må bare spørre om det er noen som kan forklare meg hvordan endre Discord slik at den endrer action-buttons når man skifter stances? Endret 7. mai 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 ingen priest trengte så /ninja Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 <3 takk Tror ikke den skal være så vanskelig å kopiere men, om du har lyst på den. Blir minimalt med flytting dersom du får savedvariabels katalogen i tillegg. Eneste blir flytte litt av grafikken + bruke move anything og flytte på plass map'et. 6051228[/snapback] Hadde ikke vert så ille det nei, så kunne holdt på litt med den og "modifisert den etter mine behov" Slik ser min ut atm. litt mørkt bilde men. http://home.online.no/~quaker/presteui.rar Har fixa den så den skal passe akkurat med 1280x1024 - Tror jeg har mekka det meste så eneste du trenger er å logge inn, så er alt på plass. Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 <3 takk Slik ser min ut atm. litt mørkt bilde men. 6051259[/snapback] Hva heter de barene som er midt på skjermen? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Her er mitt interface. for det meste Discordia-addons. Den lille baren øvers til venstre er experience bar, som jeg syntes ble ganske liten og grei. Har ennå ikke fått til at den bytter til bear-skills i bearform og balance skills i NE-form men regner med å finne ut av dette. Slår fortsatt ikke Deetee sin da : / Endret 7. mai 2006 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 <3 takk Slik ser min ut atm. litt mørkt bilde men. 6051259[/snapback] Hva heter de barene som er midt på skjermen? 6057373[/snapback] http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3085 Lenke til kommentar
Yoghurt Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Smeagoldfish, ser at du er også en av dem som bruker ui'en Photek på wow.europe forumet har mekket sammen. Veldig fin ui, å lett å smekke ihop med pakka hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå