Picaschou Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ny UI for en warlock Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Trekker det mye på FPSen vist du skaffer deg mye addons, eller stor UI? Kjørere minimalt med addons nå, men hadde våre kult å fått seg en deilig og brukervennlig UI! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Trekker det mye på FPSen vist du skaffer deg mye addons, eller stor UI? Kjørere minimalt med addons nå, men hadde våre kult å fått seg en deilig og brukervennlig UI! Neeida går fint det.. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 er ikke helt vandt til å a party osv nede på skjermen, men er jo ofc en tilvenningssak men er forsåvidt fornøyd Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 er ikke helt vandt til å a party osv nede på skjermen, men er jo ofc en tilvenningssak men er forsåvidt fornøyd Er det denne? http://www.wowinterface.com/downloads/info...SCONTINUED.html Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jupp, bare den er en fan edit^^ bruker v2.5 og dn finner du på www.spartanui.com Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Stilig UI SaNux;) Kunne tenkt meg noe sånt jeg og. Liker litt lavere UI scale da, få plass til mye mer og sånt=) Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hehe takk. tror det går ann og stille på ui scalen personlig syns jeg selve action knappene kunne vært bittelitt større (syns de ser skurrete ut) ^^ så var det bare å bli vandt til og se ned på bossfights og ikke opp i venstre hjørne -_- Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Heh ja de der vanesakene er vansklige å få vekk;) Jeg merker det fort med å bare skifte rundt på litt angrep, trenger ikke vere mange heller. Eller flytte chaten/ få nye addons. T bruker jeg som keybinding for Hunger for Blood og blitt så vandt med å trykke denne at når eg foreksempel er combat så sitter jeg å trykker T hele tiden og bruker opp nødvendige abilities! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Pent! Har ikke lyst å sende WTF og Interface mappa din til meg? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Plutselig ble det for lenge med kun en ui igjen.. http://hdimage.org/images/qkr4i9j0cvgbb9p6xg0_olrames.png Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 lol commodore font Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 og så var den ferdig ( i mine øyne ) http://hdimage.org/images/xa4zpz9n2c5kwx0ar9v_2ten.png Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvordan orker du slike små unitframes? Man får ja absolutt ingen form for informasjon. Og stor avstand mellom buffs. Hvordan blir det i et raid? Dekker vel hele skjermen? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvordan orker du slike små unitframes? Man får ja absolutt ingen form for informasjon. Og stor avstand mellom buffs. Hvordan blir det i et raid? Dekker vel hele skjermen? Trenger igrunnen nada info, da min main er shadowpriest. Og buffsa funker fett, går bare halvveis over skjermen.. Filtrerer de ut. Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Legger ved min UI som link siden den er litt stor (1.5mb png), klikk her for å seeeee. Jeg liker det. Panelene er skamløst inspirert av Caith, men ikke stjålet. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Oi, hæ. Den likte jeg. Addons var? Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Paneler: KgPanels Chat: Prat 3.0 Casting bar: Quartz Unit frames: Pitbull Raid frames: Grid Tooltip: Cowtip Buffs: Elk Buff Bars Combat text: Parrot Dot timer: DoTimer Buttons: Pitbull Er vel hovedsaklig det du ser, samt sharedmedia for teksturbibliotek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå