Mato Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 her er mitt bruker: titan bar ct mod + flere Lenke til kommentar
Rujahu Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen som kjenner til en mod som har spesifikk styring av buffs/debuffs? Som en mutilate rogue skulle jeg gjerne ha skilt ut Hunger for blood, Slice'n Dice og Rupture. I raids kan det til tider være vanskelig å holde øye på disse tre siden man har abnormt mange buffs på seg. Noen? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Elk Buffbars har filter og grupper. Lenke til kommentar
Rujahu Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Takker, skal prøve det ut EDIT: Fungerte glimrende. Endret 25. januar 2009 av Snikende-Sofa Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 ClassTimers kan være et alternativ. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 min atm Du kunne vell ikke linket til addons? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Min UI, Ikke mye å skryte av men Endret 26. januar 2009 av WorThy Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 min atm Du kunne vell ikke linket til addons? er en ui pack http://www.wowinterface.com/downloads/info...nslaughtUI.html Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som har noen helt enkle, men fine addons for raid /hc's? Dinger 80 i løpet av uka (er 79 nå), og må få litt i stand Blant annet vil jeg ha byttet ut hp barene, har sett dette hos mange, at de er større osv. Annen skrift. Og alt annet konstruktivt Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Generelt er Omen ganske nyttig for raids. Recount er kjekt å ha. Så har du class nyttige addons, men dette er ikke tråden. Her skal du -> Den store UI tråden Lenke til kommentar
eXa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fjernet omen da jeg aldri så på den likevell. Vi har decent tanks så puller ikke aggro, men skulle jeg få aggro på noe så får man en advarsel på skjermen uansett. Ettersom jeg er nelf spriest så har jeg både fade og smeld, så omen er rettogslett useless for meg. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Måtte anskaffe noe nytt UI for å bruke til å levle en holy paladin. Landet på dette. Healer med Grid/Clique og det kommer opp under player/target-frame. Bruker grid både i group og raid. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Het er mitt UI http://bildr.no/image/337011.jpeg irriteret meg att jg ikke har de 2 siste buttonsa på på bar 1 Og egentlig ikke på bar 2 men scalet litt ned etc og fikk dem in.. noen som har noe ide for løsning? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 http://bildr.no/view/337011 Fikset lenken din. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Pent Matsemann! Hva slags addon gir en slik font + den ytterste rammen rundt actionbars? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er caith ui, google det. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er ikek matsemann sin UI, det er min vell jeg la in fonts i font mappa, men disse her følger med Caith UI Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 En sjokoladekjeks til den/de som klarer å finne ut alle addons som blir brukt i denne filmen. Thanks! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 xperl, sexymap, kgpanels, elkbb er noen av de. Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 En sjokoladekjeks til den/de som klarer å finne ut alle addons som blir brukt i denne filmen. Thanks! The main ones I user are:Bartender4 X-perl Elkano's Buff Bars Omen Prat eePanels2 SimpleMiniMap MikScrollingBattleText TargetCharms DoTimer DBM There are more little/hidden ones but that's the majority Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå