Picaschou Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Synes det ble ganske fint, jeg. Er det noe mer enn Bartender/quartz/questheler/titan du har lagt til der da? Bruk mer tid på å rydde opp, etter min mening. Fubar overgår titan stort hva nytteverdi og utseende angår. Det har ingen hensikt å legge til addons om du ikke har planer om å gjøre ting mer ryddig/tilgjenglig. Ett lite tips vil være å starte med en pakke du tror passer deg fra www.wowinterface.com , deretter kan du finne ut hva du vil legge til/ta bort, og kanskje også bygge din egen fra stand-alone addons. Endret 14. januar 2009 av Woe Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Fant ut at jeg ikke har hatt noen ordentelig ui siden jeg spilte prest i tbc. så tenkte det var på tide med en . prøvde og finne noe fansy glinsende greier, men kom ikke lenger enn bartender4. annet enn det så er det Prat3, ag_uf,msct, omen,recount.. ja ønsker gjerne tilbakemelding. fikk ikke KG_panels til å fungere. (WTB ee-panels). er ikke så proff når det kommer til customizing og greier så jeg vil gjerne høre hva mer profesjonelle folk mener om hva jeg har fått til edit: omen skal være til venstre for recount når jeg er i raid under Action bars vil gjerne ha litt tips om hva jeg gjøre annerledes. hvordan man konfigurerer Prat3 f. eks, vil gjerne ha bort sånn at jeg ser hva andre roller. veldig irriterende. hvordan fjerne slik at jeg ser key bindings. fjerne blizzard standard castbar. og jeg vil gjerne vite hva dere synes om den (er egentlig ganske stolt, tok meg flere timer og sette den opp) Endret 15. januar 2009 av Zycho Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg ville flyttet Recount og Omen til høyre, og deretter flyttet alt noen hakk ned. Synes også combattexten tok mye plass (stor font). Selv har jeg en omtrentlig versjon av dette selv: Har tenkt å fjerne Omen (for jeg har enda ikke hatt noen form for problemer med threat) og bytte det ut med RaidDPS-framen til Recount. AutoBar må jeg også få konfigurert til å ta mindre plass. Tenker også på å legge til 3DUnitFrames (eller hva den addonen heter) og legge ved siden av actionbars. Om noen lurer ligger de fleste finishers inne i tre forskjellige makroer på bar1. Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvilken addon gjør bags og "menyknapper" usynlige? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Bartender4 gjør det for meg, ihvertfall. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg ville flyttet Recount og Omen til høyre, og deretter flyttet alt noen hakk ned. Synes også combattexten tok mye plass (stor font). Selv har jeg en omtrentlig versjon av dette selv: Har tenkt å fjerne Omen (for jeg har enda ikke hatt noen form for problemer med threat) og bytte det ut med RaidDPS-framen til Recount. AutoBar må jeg også få konfigurert til å ta mindre plass. Tenker også på å legge til 3DUnitFrames (eller hva den addonen heter) og legge ved siden av actionbars. Om noen lurer ligger de fleste finishers inne i tre forskjellige makroer på bar1. Du burde gjøre noe med minmap buttons... selv bruker jeg minimapbuttonframe for å samle di der jeg vil. Edit: la ved bilde av slik jeg har det for øyeblikket (alltid work in progress) Party frames eller raid frames er da oppe i venstre hjørnet. (har ikke party frames oppe i raid) Endret 20. januar 2009 av eXa Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dette er min for øyeblikket: Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Her er mitt interface: Ikke særlig spektakulert som dere kan se. Noen tips? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Her er mitt interface: Ikke særlig spektakulert som dere kan se. Noen tips? Flytte actionbars lenger ned og gjøre de mindre (Forandre UI Scale i Video Options) Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Woe, hvordan fikk du Det UI'et til og funke? fikk det ikke til jeg :S bartender / bongoose ble fucka. og det meste andre :S Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Her er mitt interface: Ikke særlig spektakulert som dere kan se. Noen tips? Fjern minimenu/bagbar, få vekk alle minimap icon'ene og bytt ut Titanbar med FuBar. Flytt chat'en ned i venstre hjørne og kanskje som Sneglen sier så sett opp UI scale. Hvertfall det jeg ville ha gjort. Endret 23. januar 2009 av zeus5k Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvordan fjerner jeg minimeny og bagbar? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Vet ikke hvilken bar addon du bruker men hvis det er Bartender så skal det være nokså enkelt. /bt4 og det skal stå en tab som heter noe med Minimenu, samme med bag. Hvis det er en annen du bruker så får du bare sjekke litt på instillingene eller bytte. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som vet hvordan man reduserer Cat,bear,travelform symbolene i Bartender? ser så jævlig ut når de er så store.. Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) /bt > stance bar > scale. Endret 23. januar 2009 av JensViking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå