Tordenflesk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som vet hvilken addon som gjør slik at man kan flytte minimappet oppe i høyrhjørnet? Har også sett noen som har en elegant digitalklokke, anyone? pMinimap. Lenke til kommentar
bennyboi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Min UI under raid. Endret 11. januar 2009 av bennyboi Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Tidlig BC Nå Endret 12. januar 2009 av -Martin- Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen som vet hvilken addon som gjør slik at man kan flytte minimappet oppe i høyrhjørnet? Har også sett noen som har en elegant digitalklokke, anyone? Squeenix... Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Min UI under raid. Hva slags addon brukes til chat-window? Tenker på at guild dukker opp som [G], raid som [R] osv. ? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Chatter kan også gjøre det. Lenke til kommentar
bennyboi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva slags addon brukes til chat-window? Tenker på at guild dukker opp som [G], raid som [R] osv. ? Det er prat3. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Fant ut at jeg ikke har hatt noen ordentelig ui siden jeg spilte prest i tbc. så tenkte det var på tide med en . prøvde og finne noe fansy glinsende greier, men kom ikke lenger enn bartender4. annet enn det så er det Prat3, ag_uf,msct, omen,recount.. ja ønsker gjerne tilbakemelding. fikk ikke KG_panels til å fungere. (WTB ee-panels). er ikke så proff når det kommer til customizing og greier så jeg vil gjerne høre hva mer profesjonelle folk mener om hva jeg har fått til edit: omen skal være til venstre for recount når jeg er i raid under Action bars Endret 13. januar 2009 av Zycho Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 KG er ikke så vanskelig å sette opp, kanskje i starten. Men er bare å leke litt. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fant ut at jeg ikke har hatt noen ordentelig ui siden jeg spilte prest i tbc. så tenkte det var på tide med en . prøvde og finne noe fansy glinsende greier, men kom ikke lenger enn bartender4. annet enn det så er det Prat3, ag_uf,msct, omen,recount.. ja ønsker gjerne tilbakemelding. fikk ikke KG_panels til å fungere. (WTB ee-panels). er ikke så proff når det kommer til customizing og greier så jeg vil gjerne høre hva mer profesjonelle folk mener om hva jeg har fått til edit: omen skal være til venstre for recount når jeg er i raid under Action bars Hvilken font er det du bruker? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Woe, er det en UI complication du bruker der? Meget lekker, interessert i å prøve den. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Woe, er det en UI complication du bruker der? Meget lekker, interessert i å prøve den. Ja, det er en compilation Det er en pakke som jeg har modifisert litt etter mitt eget behov, men i all hovedsak er det: http://www.wowinterface.com/downloads/info...HealbotDPS.html Jeg har også laget min egen pakke som ser slik ut: Orket bare ikke starte å lage til healing Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Takk. Men hvilken castingbar blir brukt der? Ikke Quartz? Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Takk. Men hvilken castingbar blir brukt der? Ikke Quartz? Jo det er quartz Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvilken font er det du bruker? MSBT ginko :S ikke at jeg vet hva det betyr x> (tror det er miks scrolling combat text Ginko) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Synes det ble ganske fint, jeg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Rotete actionbars (kommer seg etterhvert som du får flere skills) Ville skaffa nytt map + chataddon så du får vekk de knappene, Bagbar og den characterbarsaken, sett de til usynlig slik at de vises når du peker over de, endringer jeg hadde gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå