faldmo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Masse knapper jeg ikke trenger etc, nettopp satt opp det i full hast, kan sikkert få bort 2 bars til med knapper, men caare hater å sette opp UIs ^^ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Slik ble min interface: Til høyre er "target" og "target's target" Har enda ikke fått testet i gruppe, så vet ikke helt hvordan det ser ut Endret 6. januar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kommer nok til å gjøre om den fullstendig når den nye pc-en kommer. Men dere skjønner greia. Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (ikke mitt bilde, men har prøvd den interfacen.) Dritt coolt ? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hadde blitt kvalm etter to minutter. Min, inspirert av Zypher_ut Edit: Smeller opp et fra raid nesteraiddag. Endret 6. januar 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Smalt den sammen når jeg kjeda meg... ikke no stort og fancy, gjør det bare litt letter for meg. litt gammelt bilde, før jeg gadd og sette på key bindings på bar 2. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Halo UI! fortsatt en WIP men er moro å lage den Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Slik så mitt UI ut under raid: Slik ser mitt UI ut nå, i standby: – Siden da har jeg fjerna alle passive buffs og buffs som varer under 15 sekunder og lagt disse til på høyre side fordi de okkuperte for mye skjermplass. Er mulig jeg skifter om til rBuff når jeg finner ut av den. Fero. Insp.-spammen kommer av at Parrot bøgga seg når proccen ble overskrevet. – Combat-logen pleier ikke å være nede der til høyre, men på denne characteren har jeg plassert den der midlertidig mens jeg leter etter world PvP. Noen som vet om noen bra alternativer til Fubar (jeg liker den ikke utseendemessig)? Samt, noen som vet om jeg kan gjøre copy-pasta-boksene til Prat gjennomsiktige, eller flytte de til høyre? Ellers er kritikk velkommen. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Så langt i fra dum ut solo, men ble litt rotete i raid. Jeg ville forminsket/byttet ut buff bars til noe som bruker mindre plass. Muligens også ofret den ene chatten for å gi plass til damage eller threat meters. Ellers veldig fin UI. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) | | | | Er vel fornøyd med UI min atm. Sånn nesten hvertfall heh. Endret 11. januar 2009 av zeus5k Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvilken cooldown-timer bruker du? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 ClassTimer, er den jeg bruker. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Veldig stilig UI, enkelt men lekkert. Men jeg forstår ikke hvordan du klarer å spille med kun en bar? Hvor mange andre barer er det som er skjulte, egentlig? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har de fleste spells binded til keys så er ikke så vanskelig, har to barer til venstre og høyre for chatt/minimap som kommer fram når jeg beveger musen over. De ligger pots og slike ting(macros). Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som vet hvilken addon som gjør slik at man kan flytte minimappet oppe i høyrhjørnet? Har også sett noen som har en elegant digitalklokke, anyone? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som vet hvilken addon som gjør slik at man kan flytte minimappet oppe i høyrhjørnet? Har også sett noen som har en elegant digitalklokke, anyone? Selv bruker jeg Chinchilla, er veldig mange funksjoner innebygget i den addon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå