Oxygen 07-12 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skrur alltid refresh rate opp til 75 også Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 pssst skru av vertical sync og få mer Poenget med det? Skjermen viser ikke flere enn den er designet for.Oxygen07: Jaha? Kan ikke skjønne hvordan det er mulig. Mulig du er blitt "avhengig" av tearing i bildet Hva er tearing? Jeg må også ha V.sync av pga. det går mye mer smooth. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 pssst skru av vertical sync og få mer Poenget med det? Skjermen viser ikke flere enn den er designet for.Oxygen07: Jaha? Kan ikke skjønne hvordan det er mulig. Mulig du er blitt "avhengig" av tearing i bildet Hva er tearing? Jeg må også ha V.sync av pga. det går mye mer smooth. At halve bildet oppdaterer seg såvidt før det neste. Da blir det seendes it som en forskyvelse i midten av bildet. fælt å se på. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Gruppa er under castbaren fordi jeg synes det er finere. Tordenflesk, hva er den derne buttonfacade greia? Hva gjør den? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Gruppa er under castbaren fordi jeg synes det er finere. Tordenflesk, hva er den derne buttonfacade greia? Hva gjør den? gjør om utseende på actionbars sånn som dette: Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Nærmer meg hva jeg ønsker. Nå vil jeg bytte ut status vinduet oppe til venstre til noe mer passende. Noen tips? (og ja, jeg får sick low FPS i orgrimmar pga. alle folkene som er der ) Endret 4. januar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Fant bare at bilde på PCn, vet ikke hvorfor den hvite boksen er der Endret 4. januar 2009 av Gunpig Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trenger fortsatt å finne ut hvordan man fjerner Recounts lukk-knapp og å ordne 1-pixel-kant-skin til ButtonFacade og Buffskin. Tips? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hm, trenger noen addons til et UI som jeg holder på å lage, og har derfor sett gjennom gamle screenshots av UIs som jeg har brukt før, er det noen som kan hjelpe meg? Vil ha den ''deadlybossmod''-saken som jeg husker hadde et annet navn, men jeg finner den ikke igjen. Det er ikke BigWigs. Dette er altså addonen det står ''Sapphiron Timers'' på. Vil gjerne også ha navnet på addonen som Range checker er inkludert i, jeg har DBM for tiden og finner den ikke der. Ønsker også navnet på bars som er brukt, det er ikke bartender. Tror de het EternityBars eller noe slikt, men jeg finner ikke igjen de heller. Det er fullt mulig at mange av disse addonsa er borte nå, men hadde vært greit å få klarhet i dette. Og sist, men ikke minst - EmergencyMonitor, jeg hadde den addonen evig lenge, men husker faen ikke navnet. Ønsker meg også en inspectsak lignende denne, som viser stats på den som blir inspectet. Om det finnes en ny og forbedret/endret versjon av denne hadde det vært fint. Hvis jeg ikke tar feil så ble denne addonen forbudt eller noe slikt på grunn av arena. Dette er dog veldig løst sagt. Håper noen har peiling. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Level 80 med AQ-40 gear. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Wall of text. EmergencyMonitorer er pretty much umulig å få tak på etter BC.. Du kan få en liste, men du kan ikke trykke på navnene for å heale. Den bossmod saken er jeg ikke helt sikker på hva er, så jeg lar den stå til noen andre. Inspectmoden er Examiner. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sink; Ikke spesielt imponert over din UI. (Nevner det i hovedsak fordi jeg mener min var finere ) Det svarte feltet bak synes jeg du kunne skiftet noe med. Unitframsen synes jeg var litt knotet og feil plasert Og til slutt, Kartet ditt har masse knapper, utrolig stygt Og ja.. Jeg sa alt bare for å være pirkete Pleier vanligvis og ta til meg kommentarer som "Meh, ikke no spesielt". Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Level 80 med AQ-40 gear. Level 60 med AQ-40/naxxgear. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 min UI når jeg ikke gjøre noe Og her er Addons Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 min UI når jeg ikke gjøre noe Og her er Addons Sykt pent, hvor kan jeg finne det uten å måtte laste ned masse bull? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 min UI når jeg ikke gjøre noe Og her er Addons Sykt pent, hvor kan jeg finne det uten å måtte laste ned masse bull? Mener du hele UIen? du kan ikke skaffe den noen steder siden den er helt selvlagd Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Utseende på UIet, hva slags addons trengs? jeg er bare ute etter det du ser på bildet. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Utseende på UIet, hva slags addons trengs? jeg er bare ute etter det du ser på bildet. kan sikkert liste det opp for deg Pitbull Bartender4 KGpanels Pminimap Satrina's Buff Frames Prat SLDT det jeg kommer på i farten. Endret 5. januar 2009 av Reached Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Takker, da tester jeg det ut og customizer til eget bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå