Solidsturla Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ikke mye så skryte. "Løse" knapper og hull i action baren er bare irriterende. Mye som kan bli bedre. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Haha en av de verste jeg har sett Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Var vel ikke den verste jeg har sett, men ser ting som jeg ville rettet på. Ser jo ut som du bruker keybindings så hvorfor har du framme spellene på de da, siden du kunne spart mye plass med å bare fjernet de fra barene. (Spellbind er en fin addon til slikt). Siden du er en rogue så trenger du vel ikke så mange buttons framme imo. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hva syns folket om min nye ui? =) Ettersom konstruktiv kritikk er begrenset hos de fleste til 3 eller 4 stavelser (noe som er forferdelig lite konstruktiv forøvrig) skal jeg gi deg min oppriktige mening. Unit framesene dine synes jeg var veldig dårlig plassert, selv om du ser godt hva som skjer bringer det øynene litt vel mye bort fra deg selv. Forsøkte et slikt oppsett selv en gang og personelig liker jeg det ikke. Ville være litt mer strømlinjeformet om du hadde unitframsene satt sammen slik at de ikke føltes "spred". knappene dine er i mine øyne satt helt feil og skulle heller vært satt der du har target framen nå. Chat vinduet skulle i mine øyne vært plassert der knappene nå er. Vil og anbefale at du bruker f.eks Buffalo til buffene dine. Vil og anbefale bagaddonen ArkInventory, da kan du fjerne bag linjen ettersom "B" tasten bringer opp alle baggene. I mine øyne er ArkIntenvory en av de bedre bag addons ettersom du kan dele den opp i kategorier og dermed får du de forskjelige tingene seperert. Trenger ikke lete tulling etter quest items mellom de 200 forskjellige andre tingene i baggen, de blir plassert i sin egen linje. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Min UI. Hva mener dere burde forbedres? Grunnlaget kommer fra Hals UI. Gjort noen endringer som jeg synes var litt viktige. Nevner, det mangler en i gruppa mi så det er derfor castbaren ikke helt passa med gruppa Endret 1. januar 2009 av tmolberg Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Min UI. Hva mener dere burde forbedres? Grunnlaget kommer fra Hals UI. Gjort noen endringer som jeg synes var litt viktige. Nevner, det mangler en i gruppa mi så det er derfor castbaren ikke helt passa med gruppa Ingen stor greie, men fjern keybindsa fra iconene på actionbarsa dine. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Sink, faktisk så satte jeg opp keybindingsa. Holder enda på å lærer dem Harke spilt på 80 så lenge Når keybindingsa blir lært så fjerner jeg action barene og skifte det ut med forskjellige ting som, bandasjer, potions osv. Endret 1. januar 2009 av tmolberg Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ikke for å være noen partypooper, men du burde fjerne den H`en foran "vis" i overskriften ...setningen blir en helt annen da... Edit: Darkrevan: Trykk på "print scrn" ovenfor insert-knappen. alt-tab åpne paint. Lim inn. Finito! Paint dreper kvaliteten på screenshot'en. Tar du screenshot av WoW er det mye bedre å hente det i wow mappa Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Paint dreper kvaliteten på screenshot'en. Tar du screenshot av WoW er det mye bedre å hente det i wow mappa > Ozelot @ 29/12-2005 : 09:20 > 29/12-2005 > 2005 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Greit å svare på et innlegg fra 2008 fordi man "glemmer" nyttår osv. men 2005? tmolberg: Kanskje en ide å bruke ButtonFacade på action-bars. Lenke til kommentar
fizzled Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har flere actionbarer som vises ved mouse-over, raid frames over tekstboxen til venstre + et par UI addons som vises i raid / combat. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Fjernet. Endret 2. januar 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Ikke for å være noen partypooper, men du burde fjerne den H`en foran "vis" i overskriften ...setningen blir en helt annen da... Edit: Darkrevan: Trykk på "print scrn" ovenfor insert-knappen. alt-tab åpne paint. Lim inn. Finito! Paint dreper kvaliteten på screenshot'en. Tar du screenshot av WoW er det mye bedre å hente det i wow mappa Fikk ikke bildene som JPG (eller hva de nå er) på den tia. Min UI. Hva mener dere burde forbedres? Grunnlaget kommer fra Hals UI. Gjort noen endringer som jeg synes var litt viktige. Nevner, det mangler en i gruppa mi så det er derfor castbaren ikke helt passa med gruppa Hva med å bytte om på group members og cast bar? Slik at castbaren er nederst. Endret 3. januar 2009 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Slik sitter jeg å spiller :--) Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Lol ny PC igjen ny reselution da vettu 1440x900 er nå min nye resulution kjører nå wow på max settings og onstant 60 fps Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Lol ny PC igjen ny reselution da vettu 1440x900 er nå min nye resulution kjører nå wow på max settings og onstant 60 fps pssst skru av vertical sync og få mer Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Passer alltid jeg hvertfall på. Får vondt i øynene med v.sync på. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 pssst skru av vertical sync og få mer Poenget med det? Skjermen viser ikke flere enn den er designet for.Oxygen07: Jaha? Kan ikke skjønne hvordan det er mulig. Mulig du er blitt "avhengig" av tearing i bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå