Insense Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Accounten min er hacket atm, så jeg får ikke tad bilde av UI'en min. Men addonsene jeg bruker er: - DoTimer - Dominos - X-Perl UnitFrames That's it. Og det er forresten en mage UI. Lenke til kommentar
nih Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Slik ser det ut akkurat nå. Burde egentlig flytte de timerene i midten av skjermen litt til høyre men. Endret 6. desember 2008 av nih- Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Min utrolig enkle UI, gidder ikke å lage noe mer komplisert før 80. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva slags buff addon er det du bruker Chancelor? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ser ikke ut som om han gjør det. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lol mente han over =) Hva slags addon bruker du nih? Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bruker bare Questhelper, Recount og MagicRunes(DK Addon) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lol mente han over =) Hva slags addon bruker du nih? Jeg ser: PRAT Pitbull Questhelper FuBar Quartz Recount Omen3 ElkBuffbars Clearfont2 Grid Lenke til kommentar
Pop Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg savner det gode gamle tallet på abilities, som teller ned til cooldown er klar... 5, 4, 3 og så blir rødt på slutten. Brukte vel cooldowncount til dette, men den stoppet på 2.4.x. Noe helt like for 3.x? Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet om en addon som kan restocke items mellom baggene dine og bank/gbank? Er mye items og vanskelig å se om en stack er splittet i bag og bank. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Baggins funker fett =) Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen som vet om en addon som kan restocke items mellom baggene dine og bank/gbank? Er mye items og vanskelig å se om en stack er splittet i bag og bank. kan anbefale Arkinventory på det sterkeste Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hehe... så mange av dere har så clean og minimalistisk UI... jeg har det ikke rotete men jeg har ganske mye framme, er liksom så mange ting jeg syns er "nødvendig". Jeg har disablet omen nå da... det føles utrolig rart ut som spriest. I tbc var det en av di viktigste addonsene jeg hadde... (ridde tanken på 120% ish) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Finnes her: http://wowbadrasta.altervista.org/games_wow.htm#interface Men min er noe forbedret, annen inventory blant annet. Ved siden av buttons skal det være statistikker og sånt. Må bare finne først. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kan noen fortelle meg hva addonen som har den cast-baren heter? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 eneste addon jeg fant fornuftig og som jeg liker veldig godt er atlasloot og gathering addonen...finner ikke annet UI en originalen nødvendig. Bare rot for meg som bare spiller wow for å rave rundt og gjør masse forskjellige ting:) annerledes for PvP / raidere though Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Mer eller mindre ferdig. Edit: Lavere kvalitet på bildet enn kvaliteten jeg spiller med Endret 29. desember 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå