_Eirik_ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 http://www.hutmeel.nl/download/ui.jpg Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Min nye ui: http://www.eamgrafix.net/dev/wow_ui_01.jpg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Bank & Bags Litt utdatert, skal oppdatere når jeg er hjemme fra jobb. 6045548[/snapback] Kan anbefale EngBags. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Bank & Bags Litt utdatert, skal oppdatere når jeg er hjemme fra jobb. 6045548[/snapback] Kan anbefale EngBags. 6046020[/snapback] Det er ikke EngBags, det er en annen addon som heter Onebag. Begge er ganske like og enkle sette opp. Man finner Onebag her: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1886 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) OT : men lol, har du ashkandi på en paladin? :O:O 6044784[/snapback] Tro meg. det er nesten flere palas med askandi enn warriors. fordi de er opptatt med å skaffe seg tank gear. da serirer palas med dkp og tar de fra de rettmessige eierne 6044821[/snapback] Rettmessige eiere my ass. Dere må skaffe tankgear, vi må skaffe healinggear, dermed står vi likt når kampen om dmg eq begynner, så ikke ta den. Fantastisk mange bedrevitere på dette forumet, som har "hørt" at paladins ikke gjør dmg. Endret 5. mai 2006 av apollox Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hm, min GM hadde en visjon om at han kunne komme opp på nivå med en warrior i det å gjøre skade, men han hadde ihvertfall guts til å si at han hadde så til de grader feil når alt kom til alt. Så rollet han horde og hadde visjoner for sin shaman, men det også gikk i dass Han klarte å få 39 andre til å rolle horde, og nå er vi i full gang med ZG og snart MC. Glad jeg er horde, så jeg slipper å bli fratatt Ashkandi av paladins med ovenstående visjoner Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hm, min GM hadde en visjon om at han kunne komme opp på nivå med en warrior i det å gjøre skade, men han hadde ihvertfall guts til å si at han hadde så til de grader feil når alt kom til alt. Så rollet han horde og hadde visjoner for sin shaman, men det også gikk i dass Han klarte å få 39 andre til å rolle horde, og nå er vi i full gang med ZG og snart MC. Glad jeg er horde, så jeg slipper å bli fratatt Ashkandi av paladins med ovenstående visjoner 6046185[/snapback] Hrm, det er jo 100% hunter våpen da Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hm, min GM hadde en visjon om at han kunne komme opp på nivå med en warrior i det å gjøre skade, men han hadde ihvertfall guts til å si at han hadde så til de grader feil når alt kom til alt. 6046185[/snapback] Jeg har aldri sagt vi gjør like mye skade som warriors. Men betyr det at vi ikke skal få våpen fordi? Jeg betaler like mye for å spille dette spillet som hvilkensomhelst warrior kjære deg Men la oss nå ikke ta over denne tråden OGSÅ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 OT : men lol, har du ashkandi på en paladin? :O:O 6044784[/snapback] Tro meg. det er nesten flere palas med askandi enn warriors. fordi de er opptatt med å skaffe seg tank gear. da serirer palas med dkp og tar de fra de rettmessige eierne 6044821[/snapback] Herregud, er med i ett guild som har tatt C'Thun men ennå ikke har lært at paladins også trenger å grinde monies og reputation en gang i blant, l2p sier nå jeg.. Lenke til kommentar
czr Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Alle buttons har jeg satt opp selv med Flexbar. Ellers så bruker jeg Nurfed Ui og Move Anything. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Klarte slette min gamle interface på presten, så måtte mekke no nye greier. Lenke til kommentar
E-Dog Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Takk til "Zalek" hos http://wownorge.net sitt forum for gode linker. UI: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 apollox you fail! 6049121[/snapback] Jaha? Utdyp litt er du snill. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 se forrige side, der har du svaret Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg tror du har lekt deg litt vell mye med Flexbar osv. der Arnenonym... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 se forrige side, der har du svaret 6049636[/snapback] Ah, nok en fjortenårig bedreviter. /ignore Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 ren og enkel ui:P et chatvindu for hver chat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå