Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OT : men lol, har du ashkandi på en paladin? :O:O

6044784[/snapback]

 

Tro meg. det er nesten flere palas med askandi enn warriors.

 

fordi de er opptatt med å skaffe seg tank gear. da serirer palas med dkp og tar de fra de rettmessige eierne

6044821[/snapback]

 

Rettmessige eiere my ass. Dere må skaffe tankgear, vi må skaffe healinggear, dermed står vi likt når kampen om dmg eq begynner, så ikke ta den.

Fantastisk mange bedrevitere på dette forumet, som har "hørt" at paladins ikke gjør dmg. :sick:

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Hm, min GM hadde en visjon om at han kunne komme opp på nivå med en warrior i det å gjøre skade, men han hadde ihvertfall guts til å si at han hadde så til de grader feil når alt kom til alt.

 

Så rollet han horde og hadde visjoner for sin shaman, men det også gikk i dass :p

 

Han klarte å få 39 andre til å rolle horde, og nå er vi i full gang med ZG og snart MC. Glad jeg er horde, så jeg slipper å bli fratatt Ashkandi av paladins med ovenstående visjoner :)

Lenke til kommentar
Hm, min GM hadde en visjon om at han kunne komme opp på nivå med en warrior i det å gjøre skade, men han hadde ihvertfall guts til å si at han hadde så til de grader feil når alt kom til alt.

 

Så rollet han horde og hadde visjoner for sin shaman, men det også gikk i dass :p

 

Han klarte å få 39 andre til å rolle horde, og nå er vi i full gang med ZG og snart MC. Glad jeg er horde, så jeg slipper å bli fratatt Ashkandi av paladins med ovenstående visjoner :)

6046185[/snapback]

 

Hrm, det er jo 100% hunter våpen da :innocent:

Lenke til kommentar
Hm, min GM hadde en visjon om at han kunne komme opp på nivå med en warrior i det å gjøre skade, men han hadde ihvertfall guts til å si at han hadde så til de grader feil når alt kom til alt.

6046185[/snapback]

 

Jeg har aldri sagt vi gjør like mye skade som warriors. Men betyr det at vi ikke skal få våpen fordi? Jeg betaler like mye for å spille dette spillet som hvilkensomhelst warrior kjære deg :)

 

Men la oss nå ikke ta over denne tråden OGSÅ :roll:

Lenke til kommentar
OT : men lol, har du ashkandi på en paladin? :O:O

6044784[/snapback]

 

Tro meg. det er nesten flere palas med askandi enn warriors.

 

fordi de er opptatt med å skaffe seg tank gear. da serirer palas med dkp og tar de fra de rettmessige eierne

6044821[/snapback]

 

Herregud, er med i ett guild som har tatt C'Thun men ennå ikke har lært at paladins også trenger å grinde monies og reputation en gang i blant, l2p sier nå jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...