Pop Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Testet FacadeBuffs, på tross av at siste versjon jeg fant på curse var for v2.4. De bare rota til resten av bartender4-oppsettet. Leter fortsatt etter blanke fine buffs... Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Buffalo fungerer fint det. Støttes av Buttonfacade. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) noen som hvet hvordan man får combat texten slik som deetee har i denne filem?: http://video.google.com/videosearch?q=The+...emb=0&aq=f# og min nye UI : med target ikke i combat: i combat og raid: Endret 6. november 2008 av Submit Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som hvet hvordan man får combat texten slik som deetee har i denne filem?: http://video.google.com/videosearch?q=The+...emb=0&aq=f# Regner med at du mener Damage Fonten, siden jeg ikke ser en dritt av FCT / SCT'en hans. [Link] Selve fonten må du evt finne sjæl. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som hvet hvordan man får combat texten slik som deetee har i denne filem?: http://video.google.com/videosearch?q=The+...emb=0&aq=f# Regner med at du mener Damage Fonten, siden jeg ikke ser en dritt av FCT / SCT'en hans. [Link] Selve fonten må du evt finne sjæl. mener fonten ja men hvor skal den ligge :s vil liksom ikke ha MSBT ellet SCT eller no :s Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som hvet hvordan man får combat texten slik som deetee har i denne filem?: http://video.google.com/videosearch?q=The+...emb=0&aq=f# Regner med at du mener Damage Fonten, siden jeg ikke ser en dritt av FCT / SCT'en hans. [Link] Selve fonten må du evt finne sjæl. mener fonten ja men hvor skal den ligge :s vil liksom ikke ha MSBT ellet SCT eller no :s Hvis du leser på siden jeg linka til, så står det følgene om addonen: Choose your font (www.dafont.com), put it in "xDamageFont\Fonts" folder and rename it "damagefont.TTF".. Den skifter kun på fonten som kommer over mobs når du skader dem. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 fikk det til men glemte og skrive det >.< Lenke til kommentar
Reached Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 min leveling UI akkurat nå, har ikke begynt å fikse noe spesielt på den siden jeg vil ha en enkel UI mens jeg levler i WLK. Når jeg har kommet meg på lvl 80 derimot blir det en full pimpa UI Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Reached: Raidframes er nærmere toppen enn venstresiden. Buffs kan også flyttes litt til venstre så du får like mye luft mellom minimap og buffs som du får mellom minimap og topp/høyrekant. Vil også foreslå nMainbar til å erstatte action bar. nMainbar bruker blizzard art men fjerner unødige knapper som microbar og bagbar. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tmrk: Jeg bryr meg utrolig lite om hvordan alt er satt opp akkurat nå, brukte ikke en gang Align for å sette opp ting. Jeg bruker default actionbars fordi det er lettere å forandre spell setup med tanke på at jeg skal levle i WLK med den UIen så alt betyr utrolig lite. Når jeg derimot dinger lvl 80 skal jeg ta i bruk flere addons for å gjøre UIen bra, blandt annet Bartender4 og eepanels. håper det hjalp, men takk for tipsene uansett. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 noen som hvet hvordan man fikser den portraite på pitbullen i bilde: Top of the Top interface Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor noen som hvet hvordan man fikser den portraite på pitbullen i bilde: Top of the Top interface huh? Endret 7. november 2008 av Submit Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er det noen som har en addon som fjerner de scroll tingene i Chat framen? akkurat som prat gjør? og om den har sånn at jeg kan copy url hadde vært fint også. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Chatter gjør vel det, men hvorfor ikke bruke prat? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Bare noe enkelt jeg slang sammen. Dominos Prat Squeenix Elk Pitbull ECB I "combat": Endret 7. november 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Lurer litt på hvilken quest addon jeg har? Finner den ikke på addon listen eller noe. Edit: Ikke diss guildnavnet ^^ "Can you sign my guildcharter, ill pay 10g" Endret 7. november 2008 av Matseh Lenke til kommentar
Krims Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Lurer litt på hvilken quest addon jeg har? Finner den ikke på addon listen eller noe. Edit: Ikke diss guildnavnet ^^ "Can you sign my guildcharter, ill pay 10g" Ser ut som QuestHelper Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Lurer litt på hvilken quest addon jeg har? Finner den ikke på addon listen eller noe. Edit: Ikke diss guildnavnet ^^ "Can you sign my guildcharter, ill pay 10g" skriv dete i chatten: /qh chartwp edit: hvis du har cartographer Endret 7. november 2008 av Submit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå