Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som hvet hvordan man får combat texten slik som deetee har i denne filem?: http://video.google.com/videosearch?q=The+...emb=0&aq=f#

Regner med at du mener Damage Fonten, siden jeg ikke ser en dritt av FCT / SCT'en hans. :p

[Link]

Selve fonten må du evt finne sjæl. :)

mener fonten ja :) men hvor skal den ligge :s vil liksom ikke ha MSBT ellet SCT eller no :s

Hvis du leser på siden jeg linka til, så står det følgene om addonen:

Choose your font (www.dafont.com), put it in "xDamageFont\Fonts" folder and rename it "damagefont.TTF"..

Den skifter kun på fonten som kommer over mobs når du skader dem.

Lenke til kommentar

Reached:

Raidframes er nærmere toppen enn venstresiden. Buffs kan også flyttes litt til venstre så du får like mye luft mellom minimap og buffs som du får mellom minimap og topp/høyrekant.

Vil også foreslå nMainbar til å erstatte action bar. nMainbar bruker blizzard art men fjerner unødige knapper som microbar og bagbar.

Lenke til kommentar

Tmrk:

Jeg bryr meg utrolig lite om hvordan alt er satt opp akkurat nå, brukte ikke en gang Align for å sette opp ting. Jeg bruker default actionbars fordi det er lettere å forandre spell setup med tanke på at jeg skal levle i WLK med den UIen så alt betyr utrolig lite. Når jeg derimot dinger lvl 80 skal jeg ta i bruk flere addons for å gjøre UIen bra, blandt annet Bartender4 og eepanels.

håper det hjalp, men takk for tipsene uansett.

Lenke til kommentar
Lurer litt på hvilken quest addon jeg har? Finner den ikke på addon listen eller noe.

Edit: Ikke diss guildnavnet ^^ "Can you sign my guildcharter, ill pay 10g"

skriv dete i chatten: /qh chartwp

edit: hvis du har cartographer

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...