Matsemann Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvilke "prat look" er det der da? Annet enn et par linjer chat, liksom. Husk at det du endrer ved å høyreklikk på navnet til en chat-frame og velge "settings" lagres på wow-serveren og ikke i WTF-folderen, så det må du selv endre. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvilke "prat look" er det der da? Annet enn et par linjer chat, liksom. Husk at det du endrer ved å høyreklikk på navnet til en chat-frame og velge "settings" lagres på wow-serveren og ikke i WTF-folderen, så det må du selv endre. soz mente pitbull :S skrev feil >.< Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 har et irriterende problem med prat og WTF.jeg hvil ha pitbull looken som er på denna UIen: http://s.wowinterface.com/preview/pvw14786.jpg men når jeg får tak i WTFen legger den i WTF mappa der den skall så funker det ikke :s Man endrer ikke pitbull-layout i WTF-mappe. Man åpner /pitbull-->other-->layout og deretter importerer layoutkoden som er brukt. Men dette ser ikke ut som en ren pitbull-layout så vidt jeg kan se. SS er dessuten fra starten på S4 så UI kan jo være noe utdatert. Skal jeg tippe så er den smaleste delen i miden pitbull, med eepanels2 lagt på baksiden med gradient. Har lekt ENDEL med pitbull men ikke funnet noen funksjon som gjør deler av framen smalere enn andre deler. Bruker forøvrig oUF pr. dags dato ettersom Pitbull slo seg vrang i kombinasjon med Fubar3 etter 3.0.2. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor har et irriterende problem med prat og WTF.jeg hvil ha pitbull looken som er på denna UIen: http://s.wowinterface.com/preview/pvw14786.jpg men når jeg får tak i WTFen legger den i WTF mappa der den skall så funker det ikke :s Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Man endrer ikke pitbull-layout i WTF-mappe. Man åpner /pitbull-->other-->layout og deretter importerer layoutkoden som er brukt. Men dette ser ikke ut som en ren pitbull-layout så vidt jeg kan se. SS er dessuten fra starten på S4 så UI kan jo være noe utdatert. Skal jeg tippe så er den smaleste delen i miden pitbull, med eepanels2 lagt på baksiden med gradient. Har lekt ENDEL med pitbull men ikke funnet noen funksjon som gjør deler av framen smalere enn andre deler. Bruker forøvrig oUF pr. dags dato ettersom Pitbull slo seg vrang i kombinasjon med Fubar3 etter 3.0.2. [skjul/] takker da blir det litt leking med eepanels of pitbull når jeg logger på ja edit: og dette innlegge ble litt bugga :s Endret 29. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor har et irriterende problem med prat og WTF.jeg hvil ha pitbull looken som er på denna UIen: http://s.wowinterface.com/preview/pvw14786.jpg men når jeg får tak i WTFen legger den i WTF mappa der den skall så funker det ikke :s Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Man endrer ikke pitbull-layout i WTF-mappe. Man åpner /pitbull-->other-->layout og deretter importerer layoutkoden som er brukt. Men dette ser ikke ut som en ren pitbull-layout så vidt jeg kan se. SS er dessuten fra starten på S4 så UI kan jo være noe utdatert. Skal jeg tippe så er den smaleste delen i miden pitbull, med eepanels2 lagt på baksiden med gradient. Har lekt ENDEL med pitbull men ikke funnet noen funksjon som gjør deler av framen smalere enn andre deler. Bruker forøvrig oUF pr. dags dato ettersom Pitbull slo seg vrang i kombinasjon med Fubar3 etter 3.0.2. [skjul/] takker da blir det litt leking med eepanels of pitbull når jeg logger på ja edit: og dette innlegge ble litt bugga :s Send PM om jeg kan hjelpe til med noe Har ikke hatt samme UI mer enn 1 uke i slengen de siste mnd, så har blitt endel fikling. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Ny ui, hal inspirert ¨kunne vel ikke dele addon lista eller laste opp den interfacen din? syns den var veldig stilren og fin edit: Veldig intresert i hvordan jeg får de "rammene" rundt action barene / extra action barene / chatten... eventuelt noen som vet hvordan jeg får de? Endret 29. oktober 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ny ui, hal inspirert ¨kunne vel ikke dele addon lista eller laste opp den interfacen din? syns den var veldig stilren og fin edit: Veldig intresert i hvordan jeg får de "rammene" rundt action barene / extra action barene / chatten... eventuelt noen som vet hvordan jeg får de? Dette kan lett gjøres ved en addon kaldt: KgPanels også kjent som eePanels Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor har et irriterende problem med prat og WTF.jeg hvil ha pitbull looken som er på denna UIen: http://s.wowinterface.com/preview/pvw14786.jpg men når jeg får tak i WTFen legger den i WTF mappa der den skall så funker det ikke :s Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Man endrer ikke pitbull-layout i WTF-mappe. Man åpner /pitbull-->other-->layout og deretter importerer layoutkoden som er brukt. Men dette ser ikke ut som en ren pitbull-layout så vidt jeg kan se. SS er dessuten fra starten på S4 så UI kan jo være noe utdatert. Skal jeg tippe så er den smaleste delen i miden pitbull, med eepanels2 lagt på baksiden med gradient. Har lekt ENDEL med pitbull men ikke funnet noen funksjon som gjør deler av framen smalere enn andre deler. Bruker forøvrig oUF pr. dags dato ettersom Pitbull slo seg vrang i kombinasjon med Fubar3 etter 3.0.2. [skjul/] takker da blir det litt leking med eepanels of pitbull når jeg logger på ja edit: og dette innlegge ble litt bugga :s ble helt lost nå: er inne i wow nå og fant den importer layout tingen i /pitbull men hva skal jeg importere? Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Koder som du f.eks finner på forum som dette: http://forums.wowace.com/showthread.php?t=6576 Folk som har laget oppsett for Pitbull Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hvilken av de layout filene skal jeg ta :s er 5 filer som heter ABF, Buu, Industrial, oUF, Seerah Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hvilken av de layout filene skal jeg ta :s er 5 filer som heter ABF, Buu, Industrial, oUF, Seerah Det er ikke en fil, det er en tekstet kode som du importerer via /pitbull-->other-->layout. Om du går inn på Unitframes på det forumet så ser du at det er en sticky tråd som heter "Post your cool Pitbull layouts here". Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 har faktisk prøvd noen av de kodene bakerst på forumet men ingen funker :s? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sånn er mitt UI nå. Eneste som er irriterende er at det ikke er Button Facade skins ute til Trinketmenu. Ellers er jeg rimelig fornøyd. http://bildr.no/view/280590 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) en ting til, noen som vet navnet på addon på bildet som er merket med rødt rundt.. edit: lol greide til og med skrive nanv på bildet istedet for navn... epic fail :< Endret 2. november 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er sldatatext tusen takk Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er sldatatext snart ferdig med UIen ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Eneste som er irriterende er at det ikke er Button Facade skins ute til Trinketmenu.Test Autobar. Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bartender 4 og ag unitframes <3 Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bartender 4 og ag unitframes <3 Hva heter det minimappet ditt? Var peeent. Uploader mitt når jeg er ferdig med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå