Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke "prat look" er det der da?

Annet enn et par linjer chat, liksom.

Husk at det du endrer ved å høyreklikk på navnet til en chat-frame og velge "settings" lagres på wow-serveren og ikke i WTF-folderen, så det må du selv endre.

soz mente pitbull :S skrev feil >.<

Lenke til kommentar
har et irriterende problem med prat og WTF.

jeg hvil ha pitbull looken som er på denna UIen: http://s.wowinterface.com/preview/pvw14786.jpg men når jeg får tak i WTFen legger den i WTF mappa der den skall så funker det ikke :s

Man endrer ikke pitbull-layout i WTF-mappe. Man åpner /pitbull-->other-->layout og deretter importerer layoutkoden som er brukt. Men dette ser ikke ut som en ren pitbull-layout så vidt jeg kan se. SS er dessuten fra starten på S4 så UI kan jo være noe utdatert. Skal jeg tippe så er den smaleste delen i miden pitbull, med eepanels2 lagt på baksiden med gradient. Har lekt ENDEL med pitbull men ikke funnet noen funksjon som gjør deler av framen smalere enn andre deler. Bruker forøvrig oUF pr. dags dato ettersom Pitbull slo seg vrang i kombinasjon med Fubar3 etter 3.0.2.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

jeg hvil ha pitbull looken som er på denna UIen: http://s.wowinterface.com/preview/pvw14786.jpg men når jeg får tak i WTFen legger den i WTF mappa der den skall så funker det ikke :s

Man endrer ikke pitbull-layout i WTF-mappe. Man åpner /pitbull-->other-->layout og deretter importerer layoutkoden som er brukt. Men dette ser ikke ut som en ren pitbull-layout så vidt jeg kan se. SS er dessuten fra starten på S4 så UI kan jo være noe utdatert. Skal jeg tippe så er den smaleste delen i miden pitbull, med eepanels2 lagt på baksiden med gradient. Har lekt ENDEL med pitbull men ikke funnet noen funksjon som gjør deler av framen smalere enn andre deler. Bruker forøvrig oUF pr. dags dato ettersom Pitbull slo seg vrang i kombinasjon med Fubar3 etter 3.0.2. [skjul/]

takker :) da blir det litt leking med eepanels of pitbull når jeg logger på ja :)

edit: og dette innlegge ble litt bugga :s

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Man endrer ikke pitbull-layout i WTF-mappe. Man åpner /pitbull-->other-->layout og deretter importerer layoutkoden som er brukt. Men dette ser ikke ut som en ren pitbull-layout så vidt jeg kan se. SS er dessuten fra starten på S4 så UI kan jo være noe utdatert. Skal jeg tippe så er den smaleste delen i miden pitbull, med eepanels2 lagt på baksiden med gradient. Har lekt ENDEL med pitbull men ikke funnet noen funksjon som gjør deler av framen smalere enn andre deler. Bruker forøvrig oUF pr. dags dato ettersom Pitbull slo seg vrang i kombinasjon med Fubar3 etter 3.0.2. [skjul/]

takker :) da blir det litt leking med eepanels of pitbull når jeg logger på ja :)

Send PM om jeg kan hjelpe til med noe :) Har ikke hatt samme UI mer enn 1 uke i slengen de siste mnd, så har blitt endel fikling.

Lenke til kommentar
Ny ui, hal inspirert

post-60800-1225189581_thumb.jpg

¨kunne vel ikke dele addon lista eller laste opp den interfacen din?

syns den var veldig stilren og fin

edit:

Veldig intresert i hvordan jeg får de "rammene" rundt action barene / extra action barene / chatten... eventuelt noen som vet hvordan jeg får de?

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
Ny ui, hal inspirert

post-60800-1225189581_thumb.jpg

¨kunne vel ikke dele addon lista eller laste opp den interfacen din?

syns den var veldig stilren og fin

edit:

Veldig intresert i hvordan jeg får de "rammene" rundt action barene / extra action barene / chatten... eventuelt noen som vet hvordan jeg får de?

Dette kan lett gjøres ved en addon kaldt: KgPanels også kjent som eePanels ;)

Lenke til kommentar

ble helt lost nå: er inne i wow nå og fant den importer layout tingen i /pitbull men hva skal jeg importere?

Lenke til kommentar
hvilken av de layout filene skal jeg ta :s er 5 filer som heter ABF, Buu, Industrial, oUF, Seerah

Det er ikke en fil, det er en tekstet kode som du importerer via /pitbull-->other-->layout. Om du går inn på Unitframes på det forumet så ser du at det er en sticky tråd som heter "Post your cool Pitbull layouts here".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...