Kuldesjokk Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Prat er minnesluk, Ochat og chain links, funker like bra og sparer deg for over en MB. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Helt enkelt og greit. Orker ikke noe fancy ui. Endret 23. oktober 2008 av Stifi Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vill tippe / gå for disse addons for fint UI; CyCirceled CyCriceled_Vol -BleH Surfaces Oppgrader til Buttonfacade Existence: Hvor er spillet blitt av? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gamle healing dagene Du er relativt heldig, hadde 8 raidgrupper og holde styr på jeg når jeg spilte paladin, blir nesten som ditt screenshot bare med 3 ekstra grupper. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gamle healing dagene omfg så rotete :!: Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Her er da mitt. Laget helt selv, men basert på et eller annet ui jeg hadde en gang i tida. Endret 24. oktober 2008 av Xzii Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Prat er minnesluk, Ochat og chain links, funker like bra og sparer deg for over en MB. Prat fungerer konge og er lett og oversiktlig å bruke. Hvorfor bry seg om en skarve MB? Det er jo ingenting. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 En MB her og en MB der blir fort mange MB, når man kan kutte ned godt over en MB og ha samme funksjonalitet som fungerer like bra så foretrekker jeg litt raskere loading, du merker det godt når du går fra 50 til 20 MB bare ved å tenke litt minne ved valg av addons Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) En MB her og en MB der blir fort mange MB, når man kan kutte ned godt over en MB og ha samme funksjonalitet som fungerer like bra så foretrekker jeg litt raskere loading, du merker det godt når du går fra 50 til 20 MB bare ved å tenke litt minne ved valg av addons Enig. Det høres kanskje ikke mye ut, men det er veldig merkbart på loading tider. I tillegg har det mye å si på cpu bruk, så man får faktisk mye høyere fps med færre/bedre addons. Det kan for eksempel være lurt å gå fra de store synderne - for eksempel pitbull, prat og grid - til andre addons som gjør det du trenger uten X antall ekstra funksjoner. Edit: Men det som ofte er fint med de store, er at de er lette å konfigurere. Endret 24. oktober 2008 av zypher_ut Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Syns egentlig det ikke er så stor forskjell jeg, hadde på det meste 95 MiB på det meste når jeg spilte som level 60. (Texas Hold'Em alene tok jo 15 MiB) Nå har jeg 15-25 MiB og lagger heller ikke. Må nesten prøve å øke igjen en gang snart. Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) hadde hjemmesnekra UI som var jævlig bra PRE-3.0.2... nå er noen av addona litt ødelagt ^^ editer denne posten med bilde når jeg kommer hjem EDIT: mye er fucka da >_> som FuBar og litt små saker som DENNE Pcen ikke likte... funker på min andre da ^^ den backgrounden til kgPanels jeg har brukt er fra en utdatert UI som heter Maianey_UI Endret 24. oktober 2008 av FredyZoR Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 En MB her og en MB der blir fort mange MB, når man kan kutte ned godt over en MB og ha samme funksjonalitet som fungerer like bra så foretrekker jeg litt raskere loading, du merker det godt når du går fra 50 til 20 MB bare ved å tenke litt minne ved valg av addons Enig. Det høres kanskje ikke mye ut, men det er veldig merkbart på loading tider. I tillegg har det mye å si på cpu bruk, så man får faktisk mye høyere fps med færre/bedre addons. Har låst min fps til maks 40, og kjører da wow på en skjerm i 1680x1050 med alt på max (selv med nye shadows). Dessuten har jeg en ekstra skjerm med masse dilldall kjørende på samme pc. Derfor kjører wow i windowed mode (fps loss). Men fps er alltid 40. Så har vel ikke noe problem med addons. Lastetiden er heller ikke lang. Men jeg kan jo være enig i at for folk som ikke har cutting-edge pc-er må man tenke på hvilke addons man bruker, men det gjelder ikke alle, så det å anbefale en addon fremfor en annen bare på grunn av det blir også litt feil. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kun loadingtidene jeg gjør det for, vimser mellom 90 og 110 fps til vanlig så Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Men jeg kan jo være enig i at for folk som ikke har cutting-edge pc-er må man tenke på hvilke addons man bruker, men det gjelder ikke alle, så det å anbefale en addon fremfor en annen bare på grunn av det blir også litt feil. Helt klart. Men det er faktisk mange som spiller wow på relativt gamle maskiner (jeg gjør riktignok ikke det), og der er det veldig merkbart. Det er mange som stort sett bare spiller wow, og som derfor ikke har oppgradert pc'n på en stund. Og jeg er helt enig i at man ikke kan anbefale en addon pga det nevnte, men samtidig så kan det være greit å bruke addons som ikke har en million funksjoner man aldri bruker. Ta feks Prat, hvor mange av de 20-30 modulene er det man egentlig bruker? Endret 24. oktober 2008 av zypher_ut Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hadde hjemmesnekra UI som var jævlig bra PRE-3.0.2... nå er noen av addona litt ødelagt ^^ editer denne posten med bilde når jeg kommer hjem EDIT: mye er fucka da >_> som FuBar og litt små saker som DENNE Pcen ikke likte... funker på min andre da ^^ den backgrounden til kgPanels jeg har brukt er fra en utdatert UI som heter Maianey_UI Ser fint ut, men jeg hadde blitt gal av usymmetrien:P Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Og jeg er helt enig i at man ikke kan anbefale en addon pga det nevnte, men samtidig så kan det være greit å bruke addons som ikke har en million funksjoner man aldri bruker. Ta feks Prat, hvor mange av de 20-30 modulene er det man egentlig bruker? Jepp, men de kan deaktiveres. But point taken. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som kan anbefale en UI for en Druid Tank? Ryddig, ikke all for fancy, og som ikkje tar så mye "fps" Gjerne bilde til og navn på addons settes stor pris på. Kan også bruke sånne UI pakker Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hadde hjemmesnekra UI som var jævlig bra PRE-3.0.2... nå er noen av addona litt ødelagt ^^ editer denne posten med bilde når jeg kommer hjem EDIT: mye er fucka da >_> som FuBar og litt små saker som DENNE Pcen ikke likte... funker på min andre da ^^ den backgrounden til kgPanels jeg har brukt er fra en utdatert UI som heter Maianey_UI Ser fint ut, men jeg hadde blitt gal av usymmetrien:P tar meg ca. 30 sec og fikse det ^^ bra cba... fiksa alt nå nylig så ^^ Lenke til kommentar
Existence Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Laget en ny UI i en fei i sted Noen innspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå