raWrz Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 jaja noen som har en addons som viser hvor det er quatsts som du ikke har tatt? ikke som questhelper men en som viser liksom hvor questene starter im da king of slack Lenke til kommentar
Phu Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 - Omen/Proximo er ved siden av recount(dmg meter), og kommer frem avhengig av om jeg er i raid/arena.- Maintank target ligger over chat. - Deadly Boss Mod og item-CD ligger ved siden av Elkano buffbars oppe i venstre hjørnet. - Cooldowntimers vokser oppover fra player frame. - Trinketbuff/SnD etc vokser nedover fra player frame. Fin UI! Hva heter den Addonen som viser health midt på skjermen? (de strekene o.l.) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nærmere bestemt Buttonfacade: Caith Som er et Skin til buttonfacade. Hovedaddon: http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...ttonfacade.aspx Skin: http://www.wowinterface.com/downloads/info...acadeCaith.html Takk. Var det skinnet der jeg var ute etter Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Ny etter patch: OOC: IC: Endret 22. oktober 2008 av Woe Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Fin UI!Hva heter den Addonen som viser health midt på skjermen? (de strekene o.l.) Takk! Beklager sent svar. Om det er HUD'en du tenker på, så er det en fan-versjon av DHUD. Den heter Phytal's DHUD om jeg ikke tar feil. Prøvde ikke så iherdig, men fikk den ikke til å virke etter patch, og den addon hadde ikke blitt vedlikeholdt siden 2006, så det er mulig den har tatt kvelden for godt nå. Om du ønsker tilsvarende kan jeg anbefale DHUD2, og IceHUD som begge er oppdatert for wotlk. Endret 22. oktober 2008 av Woe Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Enkel og fin UI, Woe. Eneste jeg ikke liker, og heller ikke forstår hvorfor alle skal ha, er den svarte framen rundt på skjermen, er da bare sykt irriterende å, for meg, føles det som jeg blir stengt inne å ikke kan se ut på sidene. Som sagt, clean og fin, har sikkert alt du trenger for PvP. :] Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ny Ui for meg etter patchen også: Party / Solo: Raid: Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Enkel og fin UI, Woe.Eneste jeg ikke liker, og heller ikke forstår hvorfor alle skal ha, er den svarte framen rundt på skjermen, er da bare sykt irriterende å, for meg, føles det som jeg blir stengt inne å ikke kan se ut på sidene. Som sagt, clean og fin, har sikkert alt du trenger for PvP. :] Takk! Og ja, jeg er faktisk enig etter å ha testet det for første gang. Tror de ryker ut. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ny Ui for meg etter patchen også: Party / Solo: Raid: hva heter de linjene som er over og under på skjermen? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ny Ui for meg etter patchen også: Party / Solo: Raid: hva heter de linjene som er over og under på skjermen? OcuTextures. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 link? finenr ikke på google >.< Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 link? finenr ikke på google >.< Egenskrevet addon. Den er utrolig tungvint skrevet, og passer sannsynligvis bare til min oppløsning. =( Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) >.< få prøve da XD edit: broren min er skripter guy så han fikser det hvis det er bugga XD Endret 22. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Ny etter patch:OOC: IC: Veldig fint UI. Kan du skrive opp hele lista? Sliter om dagen med å finne passende addons som ikke bugger. CT bars stinker verre, de forandrer jo plassering og fasing ved hver zoning omtrent. Ag_ui er også litt ustabil. Endret 23. oktober 2008 av Pop Lenke til kommentar
Existence Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gamle healing dagene Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 kaaaaaaaansje litt rotete? eller kommer bare de framene i combat? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 huskar ikkje..va i allefall sånn i raids og bgs Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Vill tippe / gå for disse addons for fint UI; CyCirceled CyCriceled_Vol Pitbull Prat 3 Bartender4 ClassTimer Omen Recount pMinimap pMini SCT / Scrolling Combat Text ComboMeater / ColorComboPoints 3 Grid /(eller lage egene fine frames med Pitull) ClearFont Evn. Buena Unit Frames eller oUF Arvak [http://www.wowinterface.com/downloads/info11259-oUF_Arvak.html] (hvis ikke pitbull er tingen Proximo (hvis pvping er aktuelt / arena) Mobinfo2 TinyTip Surfaces DBM / Deadly Boss Mods -BleH Endret 24. oktober 2008 av Bleh^^ Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) er ikke tinytip drita med 3.0.X? og husk prat 3! edit: og kansje DBM (deadly boss mod) for raiding ? Endret 23. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå