Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er Discord. Discord er den beste AddOnen i værden, men desverre er den ALTFOR avansert. Ellers kan man gjøre alt.

Foreksmpel:

-Slik at når man mounter forandrer hele interface seg. f.eks at kartet    blir større og actionbaren forsvinner.

-Automatisk overpower

-holde over kartet så blir det annerledes

Masse mer

6016735[/snapback]

 

Discord er lett om du tar deg litt tid til å prøve ut litt. Første gang jeg testa det tenkte jeg "huff, dette gidder jeg ikke", men nå er det veldig lett for meg å bruke :)

Lenke til kommentar
Det er Discord. Discord er den beste AddOnen i værden, men desverre er den ALTFOR avansert. Ellers kan man gjøre alt.

Foreksmpel:

-Slik at når man mounter forandrer hele interface seg. f.eks at kartet    blir større og actionbaren forsvinner.

-Automatisk overpower

-holde over kartet så blir det annerledes

Masse mer

6016735[/snapback]

 

Fortell! Meget interresant, mine discord-kunnskaper strekker seg til å lage unit frames(som jeg er veldig fornøyd med!) og å bruke DiscordArt.

Lenke til kommentar
Det er Discord. Discord er den beste AddOnen i værden, men desverre er den ALTFOR avansert. Ellers kan man gjøre alt.

Foreksmpel:

-Slik at når man mounter forandrer hele interface seg. f.eks at kartet blir større og actionbaren forsvinner.

-Automatisk overpower

-holde over kartet så blir det annerledes

Masse mer

6016735[/snapback]

det er jo masse Discord addons.. hvilken en er det?

Lenke til kommentar
GodSlayer skrev:
Personlig syns jeg de fleste har altfor mye på skjermen. Hvordan dere kan se motstanderne i en heftig AB kamp er for meg utrolig. Liker det rent, pent og lite jeg.

6019791[/snapback]

<-- Dette er bra for en Warrior. Enkelt og greit, med veldig få triks og uten unødvendige actionbars.

Endret av TSP
fjernet bilde
Lenke til kommentar

Holdt faktisk på å lage en egen interface siden de som er ute nå er CRAPPY CRAP . Min er minimalistisk og har veldig rent og pent design men sliter med å bruke DiscordART. Skjønner ingenting av hvordan det fungerer. Har lest forskjellige readmes men de forklarer bare hvordan det fungerer, ikke hvordan man skal bruke det i praksis. F.eks hvis man skal forandre de løvesymbolene til venstre og til høyre for kommandobaren nederst på skjermen , hva gjør man da ? Vil f.eks bytte de ut med Elite.tga symbolene som er dødskule.

Lenke til kommentar
OT : men lol, har du ashkandi på en paladin? :O:O

6044784[/snapback]

 

Tro meg. det er nesten flere palas med askandi enn warriors.

 

fordi de er opptatt med å skaffe seg tank gear. da serirer palas med dkp og tar de fra de rettmessige eierne

6044821[/snapback]

 

Yupp, heller palas en hunters.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...