PSV Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Kjører for det meste Berserker uansett.. Lenke til kommentar
different Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det er Discord. Discord er den beste AddOnen i værden, men desverre er den ALTFOR avansert. Ellers kan man gjøre alt. Foreksmpel: -Slik at når man mounter forandrer hele interface seg. f.eks at kartet blir større og actionbaren forsvinner. -Automatisk overpower -holde over kartet så blir det annerledes Masse mer 6016735[/snapback] Discord er lett om du tar deg litt tid til å prøve ut litt. Første gang jeg testa det tenkte jeg "huff, dette gidder jeg ikke", men nå er det veldig lett for meg å bruke Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det er Discord. Discord er den beste AddOnen i værden, men desverre er den ALTFOR avansert. Ellers kan man gjøre alt. Foreksmpel: -Slik at når man mounter forandrer hele interface seg. f.eks at kartet blir større og actionbaren forsvinner. -Automatisk overpower -holde over kartet så blir det annerledes Masse mer 6016735[/snapback] Fortell! Meget interresant, mine discord-kunnskaper strekker seg til å lage unit frames(som jeg er veldig fornøyd med!) og å bruke DiscordArt. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Her er da min interface, har oppgradert den litt.. Men ikke så mye forsjell på bilde og det jeg har nå! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) slettet grunnet teit post Endret 3. mai 2006 av h3nrik Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det er Discord. Discord er den beste AddOnen i værden, men desverre er den ALTFOR avansert. Ellers kan man gjøre alt. Foreksmpel: -Slik at når man mounter forandrer hele interface seg. f.eks at kartet blir større og actionbaren forsvinner. -Automatisk overpower -holde over kartet så blir det annerledes Masse mer 6016735[/snapback] det er jo masse Discord addons.. hvilken en er det? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ganske utrolig å se hvor mye noen folk faktisk har på skjermen sin her. Du spiller ikke et spill, men heller et user interface. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Personlig syns jeg de fleste har altfor mye på skjermen. Hvordan dere kan se motstanderne i en heftig AB kamp er for meg utrolig. Liker det rent, pent og lite jeg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) GodSlayer skrev: Personlig syns jeg de fleste har altfor mye på skjermen. Hvordan dere kan se motstanderne i en heftig AB kamp er for meg utrolig. Liker det rent, pent og lite jeg. 6019791[/snapback] <-- Dette er bra for en Warrior. Enkelt og greit, med veldig få triks og uten unødvendige actionbars. Endret 19. september 2023 av TSP fjernet bilde Lenke til kommentar
Bio Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ganske utrolig å se hvor mye noen folk faktisk har på skjermen sin her. Du spiller ikke et spill, men heller et user interface. 6019518[/snapback] Når du er i en 40mans raids instance så er det nødvendig Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Her er min UI, miksa å triksa litt på den i dag og ble fornøgd EDIT: ble ikke noe bilde her Endret 3. mai 2006 av Pathmaker Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Holdt faktisk på å lage en egen interface siden de som er ute nå er CRAPPY CRAP . Min er minimalistisk og har veldig rent og pent design men sliter med å bruke DiscordART. Skjønner ingenting av hvordan det fungerer. Har lest forskjellige readmes men de forklarer bare hvordan det fungerer, ikke hvordan man skal bruke det i praksis. F.eks hvis man skal forandre de løvesymbolene til venstre og til høyre for kommandobaren nederst på skjermen , hva gjør man da ? Vil f.eks bytte de ut med Elite.tga symbolene som er dødskule. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Satte opp nytt UI ikveld. Her er resultatet: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg gjorde det enkelt denne gangen, orket ikke begynne med DAB igjen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Akkurat nå er interfacen min enkel og grei: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 OT : men lol, har du ashkandi på en paladin? :O:O Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 OT : men lol, har du ashkandi på en paladin? :O:O 6044784[/snapback] Tro meg. det er nesten flere palas med askandi enn warriors. fordi de er opptatt med å skaffe seg tank gear. da serirer palas med dkp og tar de fra de rettmessige eierne Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 OT : men lol, har du ashkandi på en paladin? :O:O 6044784[/snapback] Tro meg. det er nesten flere palas med askandi enn warriors. fordi de er opptatt med å skaffe seg tank gear. da serirer palas med dkp og tar de fra de rettmessige eierne 6044821[/snapback] Yupp, heller palas en hunters. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 OT : men lol, har du ashkandi på en paladin? :O:O 6044784[/snapback] DPS Pala FTW! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Vell, paladiner har vell like rett til litt PvP gear på lik linje med tanks? User Interface Bank & Bags Litt utdatert, skal oppdatere når jeg er hjemme fra jobb. Endret 5. mai 2006 av brutti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå