Reached Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 jeg synes UIen din fyller opp hele skjermen din, tror ikke akkurat det er en positiv ting hvis du driver mye med arena. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Synes du det fylte hele skjermen? Får teste et par skirmisher i morgen for å se, men husk at den kua er langt i fra så stor på skjermen til vanlig Litt uheldig med bilde mtp. Kua tar hele skjermen Men noe annet enn størrelsen? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hater å måtte si det Kulde, men det ser ut som man for en gangs skyld kan se noe på den skjermen din. () Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) I keep it simple! *Og ikke mobb gearet på charen min, det er en alt jeg bare gjør daylies på .. Endret 7. oktober 2008 av Shepards Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 jeg synes UIen din fyller opp hele skjermen din, tror ikke akkurat det er en positiv ting hvis du driver mye med arena. Da har du ikke sett hans tidligere UIer. \o/ Fint for en gangs skyld, pews. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 I keep it simple! *Og ikke mobb gearet på charen min, det er en alt jeg bare gjør daylies på .. Helt greit, men er jo pretty much bare standard UI med noen modifikasjoner. Men Keep It Simple, Stupid^^ Hva heter addonen som viser XP/hr this session? Jeg har en som på alten som heter fubar experience fu eller noe, men den virker ikke lenger. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Han kjører titalpanel. Så titanpanel experience eller noe slikt. Takk Lycan og PSV, fortsatt litt modding igjen, vil ha det litt mindre Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Han kjører titalpanel. Så titanpanel experience eller noe slikt. Takk Lycan og PSV, fortsatt litt modding igjen, vil ha det litt mindre Hvor liten skjerm har du egentlig? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har en som på alten som heter fubar experience fu eller noe, men den virker ikke lenger.På tide å oppdatere da vet du. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Og hva om jeg har gjort det og den bare produserer feilmeldinger? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Sånn nå er UI ferdig. Satt en del timer i går og loka med det. Føler ikke helt screenshot sier nok så laster opp en liten snutt. Beklager dårlig kvalitet men Fraps likte ikke helt 1680x1050 Interface til Presten Endret 8. oktober 2008 av -Grendel- Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lyst å si hvilke addons du bruker? Så et par stilige jeg kunne tenkt meg, fint UI også forresten Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Herlig UI, -Grendel- Synes du kan si hvilke addons det der er ja Lenke til kommentar
decophly Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Var et par addons jeg kunne tenkt meg der ja! Veldig fin den øverste linjen med info. XP-baren og fonten til "fear"-loggen var ikke så veldig fint, men generelt et veldig stilfult UI. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Litt vel minimalistisk etter min smak, men fin. "Trying to run away i fear" og slik tekst havnet bak unitframes. Det samme når en spell er klar. Selv ville jeg tatt unitframes lenger ned, og hatt kartet i ett av hjørnene. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det klippet der fikk meg lyst til å spille igjen Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg ville flytte XP-bar ned i bånn, med kart rett over i midten med 1-2 actionbars på hver side. Og hvorfor 2 buff-bars? Endret 8. oktober 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ville flytte XP-bar ned i bånn, med kart rett over i midten med 1-2 actionbars på hver side. Og hvorfor 2 buff-bars? Er da bare 1 buffbar? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ville flytte XP-bar ned i bånn, med kart rett over i midten med 1-2 actionbars på hver side. Og hvorfor 2 buff-bars? Er da bare 1 buffbar? Etter nærmere inspeksjon så jeg at det jeg trodde var standard Blizzard "her gjemmer vi buffs", var en action-bar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå