Tmz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har et spm angående bartender3. Jeg lurer på hvordan kan jeg få det sånn at når jeg bytter mellom battlestance, berserker og defence osv så byttes barsa ut. SKjønner ikke hvordan jeg får det til. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har et spm angående bartender3. Jeg lurer på hvordan kan jeg få det sånn at når jeg bytter mellom battlestance, berserker og defence osv så byttes barsa ut. SKjønner ikke hvordan jeg får det til. Jeg svarte på et lignende spm bare det var om druids stance i en annen tråd Link Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Lagde disse 2 i går Vil gjerne ha forslag til forbedring, lærte meg å bruke gimp og eepanels2 i går, så de bildene er ikke helt perfekte. Endret 12. september 2008 av Odd-Frank Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 ^ Gjør noe med chatframen. Hvordan klarer du å lese den når den er så langt oppe til høyre? :S Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Likte hva du har gjort med actionbars, kanskje annet utseende på knappene, men ellers greit. Ville byttet font på frames, chat, tooltip og teksten over hodene til folk før du dør. Kanskje litt "over the top" med de fuglene i panelet? Imo, det enkle er ofte det beste. Gjør FuBar gjemt, og bare synlig ved mouse-over. Ville kanskje gjort noe med Quartz også? Standard Quartz er grusomt stygg (igjen, imo). Kanskje laste ned Buffalo(2) og SimpleMiniMap eller noe lignende også? Håper det hjalp litt. EDIT: Enig med Padt, hvorfor har du chatframen der oppe når du har et tomt panel nederst til høyre/venstre du kunne lagt den over? Endret 13. september 2008 av GuQQa Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 ^ Gjør noe med chatframen. Hvordan klarer du å lese den når den er så langt oppe til høyre? :S omg! Padt jo! Utamar her Greit å vite hvem guildies som er her... On Topic: Ja den chatten er altfor høyt opp til at jeg hadde lest den Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Drunk_Panda, spiller du i Axemen? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Drunk_Panda, spiller du i Axemen? http://armory.wow-europe.com/character-she...st&n=Utamar Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Drunk_Panda, spiller du i Axemen? det gjør jeg Der? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Nei, dessverre. Hadde søkt på stedet om jeg var 18. Jeg spiller på Ravencrest da, både som Horde og Alliance. Homer og Sadpanda på alliance siden, Guuqa og Zeroskillz (Var ikke min skyld. :<) på Horde siden. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Klart å holde meg til én ui en stakket stund. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hvordan klarer du å lese tiden som gjenstår på buffen din? Ellers, veldig simpelt og fint UI som altid, Ocularis. Endret 17. september 2008 av GuQQa Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvordan klarer du å lese tiden som gjenstår på buffen din? Ellers, veldig simpelt og fint UI som altid, Ocularis. Meh, ser større ut ingame, må være noe resize skit. ^^ Takk. Buffalo? rBuffs faktisk. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva er forskjellen på r, p og o addonene? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hva er forskjellen på r, p og o addonene? Correct me if wrong.. Forskjellige rewrites. p-addons er omskrevet av p3lim r-addons av roth o-addons er skrevet fra scratch av otravi / haste Endret 17. september 2008 av Ocularis Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da vet jeg det også, noen reel forskjell på hvilke som bruker minst minne og fungerer best? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Noen som kan anbefale en grei UI pakke som duger like fint til Rogue som Shaman? Er ute etter noe som er så simpelt som caiths ui men med ett mer luftig design om dere skjønner. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Luftig: http://www.wowinterface.com/downloads/info7533-LynUI.html http://www.wowinterface.com/downloads/info...dminimalUI.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå