Ocularis Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Likte UIen din veldig godt Ocularis Hvilken font er det du bruker? Får vel bidra litt jeg også. Kanskje ikke det peneste eller ryddigste, men det funker for meg Sånn ser det ut i raids. Oh, right, mellom de to action barene er det en som også er hidden. Der ligger macroer, buffs osv. Fonten på chaten er Gnuolane free Unit framesa er Swiss 721 bold condensed BT Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Gidder du smelle opp en addonliste Ocularis? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Gidder du smelle opp en addonliste Ocularis? Klart.. AzCastBar Butsu ButtonFacade Dominos Enen Fane FramesRezised FriendsCloner Fubar + Diverse plugins FuTextures GreedBeacon InFlight Observation oChat oGlow OmniCC OneBag oTaxi oUF PocketPlot rBuff RedRange SellFish tekability tekJunkSeller teknicolor Tenmetsu TipTac Vendorbait Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
squonk Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Edit: Fikset oppløsningen på bildet fin UI der, kunne du kanskje tenkt deg og uploade den ? Det kunne jeg sikkert. I hvilken oppløsning? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Moodshot fra MH... skal sies at begge bossene døde på _første_ forsøk, wipet bare 2 ganger på thrash (første gang vi prøvde MH, dog var 2. bossen bugged og manglet infernals) Lenke til kommentar
squonk Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 ahh.. savner Hyjal. synes det var ett kjempekoselig sted^^ (så lenge man ikke whipet på trash da..) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Moodshot fra MH... skal sies at begge bossene døde på _første_ forsøk, wipet bare 2 ganger på thrash (første gang vi prøvde MH, dog var 2. bossen bugged og manglet infernals) Det der var sinnsykt rotete! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvordan får du den der til å bli rotete? Fyren er midt i et raid og har god oversikt på skjermen jo... Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kan vel se litt rotete for dem som ikke har raidet så mye Lenke til kommentar
Dieter01 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg klarer bare ikke flytte barene til de som er i Party med meg i Pitbull... Får laget dem større og bredere men ikke flytte ned / venstre. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Gammelt shot pga. server-vedlikehold. Dieter01: Skru av "locked", flytt og "lock" Lenke til kommentar
Oook Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 kan noen legge ut en brukbar ui til warrior? en helt enkel og grei en, oppløsning 1600x1200 Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Edit: Fikset oppløsningen på bildet fin UI der, kunne du kanskje tenkt deg og uploade den ? Det kunne jeg sikkert. I hvilken oppløsning? Etter å ha sett det uiet og plasseringen og størrelsen på Omen så lurer jeg ikke lenger på hvorfor mager alltid overaggroer Men fint UI, det skal du ha =) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Kan vel se litt rotete for dem som ikke har raidet så mye Vanlig å tanke i raid med crusader aura? =) Har gjort samme tabbe sjøl forsåvidt..men i 5manns. Ikkje 25 ^^ Sliter sjøl med å finne ork til å lage meg ny UI. Møkk lei den gamle, men merkelig med det, når en er blitt godt vant. Endret 12. september 2008 av Whiteshit Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ossen addon er den target til target? sånn at det er i 3D Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ossen addon er den target til target? sånn at det er i 3D ag_Unitframes sammen med auf_Layouts Lenke til kommentar
Reached Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Edit: Fikset oppløsningen på bildet fin UI der, kunne du kanskje tenkt deg og uploade den ? Det kunne jeg sikkert. I hvilken oppløsning? Den samme du har 1680x1050 takk takk Lenke til kommentar
Atezhe Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) http://img205.imageshack.us/my.php?image=w...20235745if5.jpg Inspirert av DeeTees interface på rundt side 187. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med minimap/chat, og hvilken addon jeg skal bruke for cooldown-kontroll, buffs og debuffs ol. Noen forslag eller synspunkter? Endret 13. september 2008 av Atezhe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå