itsmebth Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Druiden min: Group: Solo: Jeg har skjult min egen unitframe da jeg har all infoen på IceHud. Addons (Etter hukommelsen): Pitbull FuBar Omen Recount IceHud 2 SimpleMiniMap Sorren's Timers Cooldown Timers 2 Outfitter Bongos 3 CyCircled CT_BuffMod Decursive Grid SCT Oppdaget at jeg ikke har noen bilder av UI til magen min, poster det senere. Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 hvem trenger fin grafikk med en UI som det der ? Temmelig grotesk sak, spesielt de gruppe bildene. selv ville jeg ha skalert ned alt til minst 25% ned til 50% Fåt nedd fonten på sct og få flytta teksten litt til side på skjermen. Redusert lengend på de barene. Rydded minimapen og kansje gjort den og en tanke mindre. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Oi oi oi oi oi .... Noe rotete, ellers ganske kaotisk kanskje. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Anbefaler at du fikser SCT. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Anbefaler at du bytter til MSBT istedenfor, en del bedre Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skulle faktisk akkuratt til å anbefale den. Beste SCT addonen IMO. Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har nå endret UI scale til 0.75, byttet ut SCT med MSBT og gjort noen andre små endringer: (Ble litt færre / dårligere bilder enn planlagt da jeg rett og slett glemte å ta bilder (selv om det var derfor jeg joinet BG)) Vurderer å lage en bakgrunn nederst (med eePanel). Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Se der ja. MYE bedre! Faktisk ganske bra også. Keep it up! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Poenget er ikke å vise all informasjon samtidig, men å se det man trenger å se, og ikke stort mer Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 kan noen forklare hva MSBT er? Evt bare linke. Og på de bildene over der, så ser jeg at raid vinduet er veldig nice mekka. Hva bruker jeg for å få til d? Jeg har lastet ned en slik personlig UI til en eller annen, og jeg skal ha nok det meste av verktøy Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Raidvinduet er Grid hvis jeg ikke tar feil og MSCB er teskten som ruller over skjermen som sier Damage og lignende. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har linka til en film som viser hvordan det settes opp i en annen tråd, husker bare ikke hvilken, er nå nylig så ligger blant de siste sidene Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 kan noen forklare hva MSBT er? Evt bare linke. Mik Scrolling Battle text Det er en annen battel/combat text enn den kjedlige standar greia til blizzard. Jeg synes denne er mye lettere å bruke enn alle de andre f,eks SCT. eneste minuset er at du ikke kan skaffe nye texter (tror jeg) Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Justert en del på UIen min nå, begynner å få ett bra resultat synes jeg Opie i midten av skjermen, utrolig deilig addon. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hva har du gjort for å få dine cooldowns på venstreside? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kan være DoTimer, NECB eller noe slikt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Må jeg finne ut av, er vel eneste tingen i hele Uiet mitt jeg savner atm Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Justert en del på UIen min nå, begynner å få ett bra resultat synes jeg Opie i midten av skjermen, utrolig deilig addon. Anbefales på det sterkeste! den så jo helt konge ut, krevende, men konge. skal prøves når jeg kommer hjem. takker for tipset Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hva har du gjort for å få dine cooldowns på venstreside? Det er Spellreminder. Utrolig nyttig addon det også faktisk, herlig hvis du er Resto Druid og må passe på hvem som har HOTS hele tiden xD Lenke til kommentar
PaperMario Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er det en cooldown tracker som ser cooldown til andre når man er i arena? Og hvordan kan man gjemme bars i boongos? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå