Amento Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ok, So, hva betyr det når man sier at det, "preller av"? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 noen som kan hjelp med oppsett til lock? skal instalere wow igjen så da trenger jeg litt addons. håper noen kan hjelpe da Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Her er linken for folk som vil prøve den ut. link fett, hvordan kan jeg få fram mod edit settings? har ville flyttet på noen ting men vet ikke hvordan Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Må si det har blitt stille her siden jeg dro :S jeg quitta wow for 2 mndr. og nå er show-off på andre side :O Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Min. Dette er i Raid. I vanlig 'farmmode' er det det ikke omen, mt targets og raid framsa der Endret 10. august 2008 av tmolberg Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Mmm, vil ha buffmodden din, har du navn på den? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hmmm, sjekket nå. Den heter Buffalo. Jeg har stort sett bare tatt Hal's UI og gjort den om til mitt bruk. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Min. Dette er i Raid. I vanlig 'farmmode' er det det ikke omen, mt targets og raid framsa der Likte det der Vell bare omen som kunne vert litt mindre og raid frames kunne byttes ut med grid eller hva dne nå heter vell ellers fin fint oppsett, cleant nok og good looking Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg likte raidframesa der, trenger ikke grid som dps, så kunne gjerne tenkt meg å vite hva den der heter. Går det an å få farga bars etter class også? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Ok, So, hva betyr det når man sier at det, "preller av"? preller av = støter vekk... si f.eks. vann på glass... vannet bare glir av glasset.. istedet for å "sitte fast"... oh boy... vanskelig og forklare håper du forsto hva jeg mente.. prøvde å forklare det enkelt men ser ut som jeg har rodd meg inn i et gjørne ;D Foresten, har sett mange versoner av denne "sirkelen" rund characteren på dette bildet, er det en spesific addon eller hva? har sett en med blandt annet forskjellige tegn/runes på enkelte pvp filmer (vanelig vis mage pvp filmer) noen som vet hva addon heter? Endret 10. august 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg likte raidframesa der, trenger ikke grid som dps, så kunne gjerne tenkt meg å vite hva den der heter. Går det an å få farga bars etter class også? Usikker, men tror det er PitBull med PerfectRaid setup. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tror PSV har ganske rett Den er nesten rippa fra Hals UI som sagt, har skiftet alle fargene da men : ) Fungerer relativt bra. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Heller noen knapper for mye en litt for lite : > Aldri orket bruke mye tid på UI så ser ikke noe fint ut, men funker for meg i raids. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Heller noen knapper for mye en litt for lite : > Aldri orket bruke mye tid på UI så ser ikke noe fint ut, men funker for meg i raids. Oppdater titan panelet ditt til nyeste versjon, så får du vekk den GM ticket buggen Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 oh, har egentlig blitt vandt til det nå men takker =) man lærer noe hver dag : > Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Min lille rogue: Og Palalaladin. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hvordan får jeg til den "gjennomsiktige" svarte stripen/fargen nederst slik som denne UI'n? http://wow.curse.com/downloads/details/13092/ Jeg tenker ikke på at jeg har lastet ned akuratt denne, men har lastet ned en del addons fra denne tråden, og har alltid likt en slik UI look. Endret 12. august 2008 av Zelkin Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Eepanels med nedsatt opacity?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå