øl_i_tastaturet Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja er vel best å dekke til hele driten med masse tull så man ikke har noe oversikt i det hele tatt. Synes det var sprekt, men du burde justere så det blir mer symmetrisk. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det jeg mente var rommene imellom chat, actionbars og unitframes. Den er hverken god for "å se" eller for addons. Ved å flytte ting nærmere hverandre blir en større del av skjermen "nyttig". Men det er selvsagt individuelt hva man foretrekker. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Min UI akkurat nå, driver fortsatt å mekker på den. Hvilken addon er det som viser MS/FPS øverst i høyre hjørnet, hvilket minimap og hvilken font bruker du? Endret 8. juli 2008 av enox Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ville trodd MS/FPS oppe i hjørnet er 'StatBlocks', også er jeg ganske så sikker at font på UnitFrames er 'BigNoodleTitling' (spelling?). Usikker på chatten dog. Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 addon som viser ms/fps er SLtimex Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Barene mine var litt rotete, men isteden for å bare fikse barene, så endte jeg opp me å gjøre om hele UI'en. Gjemt endel knapper som er binda, beholdt de som jeg trenger å se CD på synlig nederst... Når jeg er i combat popper afflicted, focus og castbar+++ opp nederst i midten. Hatt X-perl fra før av, så det tok meg en god stund å bli godt nok kjent med Pitbull til å få det slik jeg ønsket. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 noen som vet hvordan jeg kan få vekk alle threat greiene på pitbull likte pitbull sine healtbar og sånt, noen som vet hvordan jeg bare kan få de? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sånn, nå er jeg vel så og si ferdig med UIen nå, noe jeg kunne gjort annerledes på den? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Noen sjangse for at du gidder å uploade reached? likte den! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sånn, nå er jeg vel så og si ferdig med UIen nå, noe jeg kunne gjort annerledes på den? Valgt en font som ikke fungerer som roping 100% av tiden. Lenke til kommentar
Oblivinati Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dette er ei stund siden nå men tenkte bare å poste noe Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Ikke noe fryktelig fancy, men fungerer veldig veldig bra. Noen vil kanskje reagere på keybindings, eller mangelen av disse, men bruker mus med 9 knapper som er konfigurert til nummertastene. I arena bytter Omen plass med Proximo, ettersom de ikke akkurat trengs samtidig. I gruppe/raid ligger Grid over pitbull playerframe kant-i-kant fra buffbar til slutten på playerframe. Endret 16. juli 2008 av Woe Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Fiksa på en del ting. unit framsa er pitbull ikke sant? designet du selv eller fant du koden ett annet sted? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ja det er Pitbull,designet den selv. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) :o Endret 18. juli 2008 av Sink Lenke til kommentar
Phu Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Fiksa på en del ting. Hva er den "tooltipen" midt på skjermen? Takk Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 det er tooltipen men jeg har tatt den som Anchor to Mouse så når du har musa over det du skal se på så kommer den ved musa. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvis du vil ha en som ser litt tøffere ut bør du skaff TinyTip. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg likte ikke Tinytip og med Cowtip kan jeg gjøre hva jeg vil og jeg lagde den sånn den passet meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå