Black&White Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Så bra ut det der, Varen. Bortsett fra action bars som kunne blitt bedre med annen skin og litt mindre buttons, samt flytta de fra minimap ned på FuBar. edit: En annen buffbar, feks buffalo eller ElkBuffBars hadde heller ikke vært så dumt. Endret 4. juli 2008 av Black&White Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Mitt UI - synes det funker greit - Lenke til kommentar
Faber Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 mitt interface. liker ikke så veldig mye stæsh her og der:P Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Blir bare ikke fornøyd med buffframesa mine, jeg. Skulle hatt noen helt like, bare uten den blizzard-ramma rundt. Noen forslag? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Elk Buffbars? De gjør helt om på buffs sånn som det her: Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Blir bare ikke fornøyd med buffframesa mine, jeg. Skulle hatt noen helt like, bare uten den blizzard-ramma rundt. Noen forslag? Satrina Bufframes kanskje? De er helt like, så fungerer det å skinne de med skins fra CyCircled. http://www.wowinterface.com/downloads/info...uffFrames2.html Endret 5. juli 2008 av Lyral Lenke til kommentar
decophly Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Btw, off topic; hvordan redigerer man Satrina Bufframes? Har lastet ned Options addonen, men får den ikke til å funke/finner den ikke. Tips? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Elk Buffbars? De gjør helt om på buffs sånn som det her: Så grønn var jeg på UI Var den eneste jeg visste om. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Man kan bruke Satrina Buff Frames, men den er litt tung å fikse på hvis man skal bare fikse noe enkelt noe. Den fungerer vel best hvis du vil gjøre om alt på Buffs xD Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Blir bare ikke fornøyd med buffframesa mine, jeg. Skulle hatt noen helt like, bare uten den blizzard-ramma rundt. Noen forslag? Prøv å last ned Buffalo Likte action bars og chatten din. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fabers UI's er elsk! Ikke mye forandring gjennom tiden ser jeg Faber... Remaka en av dine uis tilbake i tiden. Den eneste store forskjellen med deg nå enn da, er att du er 70 rogue nå akuratt som meg Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 mulig å fjerne den utrolig stygge minimap-knappen (funka ikke med simpleMap)? Jeg mener jeg har sett en addon på Curse som fjerner den stygge knappen. Søk på: "Tracking Button" på curse, så tror jeg du vil finne den Lenke til kommentar
stianfs Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har sett et damage meter som viser skade som en graf. Noen som har navn på den? Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 mulig å fjerne den utrolig stygge minimap-knappen (funka ikke med simpleMap)? Jeg mener jeg har sett en addon på Curse som fjerner den stygge knappen. Søk på: "Tracking Button" på curse, så tror jeg du vil finne den "Move Anything" kan disable den. (og flytte/skalere alt mulig) Blir liggende som en ektra ting i game-menyen (den som kommer frem når du trykker Esc) Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Noen som vet hvordan jeg kan få Damagemeteret mitt til å se likt ut som nye Omen? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Min UI akkurat nå, driver fortsatt å mekker på den. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Litt mye "luft" (plass som ikke blir brukt til noe) for min del, ellers veldig fin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå