Skumtroll Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er det veldig vanskelig, rln? Ikke "Min UI"! MITT UI! PLEASE?!!!!! Herregud, jeg blir så forbanna, du fortjener ikke å være Norsk! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Og user interface er et norskt ord? Norsk skrives forresten med en liten "n". "Mitt UI", høres kanskje bedre ut, men det er strengt talt ingen regel på det. /kverulant mode off Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Botterboy got owned. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hva synes du om mitt caps? Grunnen til stor n i norsk er fordi jeg skulle skrive "du fortjener ikke å leve i Norge", så n-en derifra stod igjen. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Bare poengterte at det funker dårlig å klikke i vinkel p.g.a. en skrivefeil når din egen rettskrivning ikke er perfekt. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Min rettskrivning er så og si perfekt. Det er ikke første gangen noen skriver "min UI", alle skriver jo det nå til dags i denne tråden. Irriterende. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Botters er enda mer irriterende tbh. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Min rettskrivning er så og si perfekt. Det er ikke første gangen noen skriver "min UI", alle skriver jo det nå til dags i denne tråden. Irriterende. Ro ned nå. Det var ment som en spøk. Nok off-topic for i kveld? Lenke til kommentar
joxan Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg har flyttet på Necrosis bare sann btw Endret 2. juli 2008 av Noxxe Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har flyttet på Necrosis bare sann btw Jeg antar at der er en del skjulte arena addons her. Lekkert! Lenke til kommentar
ph10m Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg har flyttet på Necrosis bare sann btw Hadde vært supert om du kunne ha lagt dette UI'et ut som en link (f.eks curse.com), fikk lyst å teste den ut:) du bruker vel en del sjulte addons som paraax sa. Men var kanskje litt for mange spells skjult, ettersom jeg er en PvP'er:P Endret 2. juli 2008 av phen0m Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har flyttet på Necrosis bare sann btw Hadde vært supert om du kunne ha lagt dette UI'et ut som en link (f.eks curse.com), fikk lyst å teste den ut:) du bruker vel en del sjulte addons som paraax sa. Men var kanskje litt for mange spells skjult, ettersom jeg er en PvP'er:P http://www.bellum-potentiae.de/forum/viewtopic.php?t=3674 Lenke til kommentar
Nbut Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Min rettskrivning er så og si perfekt. Det er ikke første gangen noen skriver "min UI", alle skriver jo det nå til dags i denne tråden. Irriterende. Min User Interface/ Mitt User Interface Ser ikke problemet med å bruke "min". Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har flyttet på Necrosis bare sann btw Hadde vært supert om du kunne ha lagt dette UI'et ut som en link (f.eks curse.com), fikk lyst å teste den ut:) du bruker vel en del sjulte addons som paraax sa. Men var kanskje litt for mange spells skjult, ettersom jeg er en PvP'er:P http://www.bellum-potentiae.de/forum/viewtopic.php?t=3674 Lasta ned den og alt funker og sånn, men den passer ikke skjermen min ;(. Kjører maks 1200*1024 så alt må flyttes på og jeg skjønner ikke en dritt. Hvordan flytte på de bakrundsgreiene og actionbarsa og alt det der ? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Tmz, finnes en annen UI pakke, fra en annen person som har modifisert Caith UI til 1200*1024. Skal se om jeg finner den :] EDIT: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=6008.0 Her var den vet du Endret 2. juli 2008 av GuQQa Lenke til kommentar
Varen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 dette er min UI, som jeg har satt sammen selv. kan sikkert legge til liste over addons om noen skulle være interessert, men det er temmelig mange av dem Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 dette er min UI, som jeg har satt sammen selv. kan sikkert legge til liste over addons om noen skulle være interessert, men det er temmelig mange av dem du må helt klart laste opp interface og wtf mappa di et eller annet sted det uiet der er noe jeg har lett lenge etter! Lenke til kommentar
agito Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Holder deg egentlig ganske lett og enkelt. Bruker Bongos for actionbarns, og X-perl til unitframes. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 dette er min UI, som jeg har satt sammen selv. kan sikkert legge til liste over addons om noen skulle være interessert, men det er temmelig mange av dem du må helt klart laste opp interface og wtf mappa di et eller annet sted det uiet der er noe jeg har lett lenge etter! 51.5 MiB? alt, alt for mye etter min smak. Men så jo bra ut, det gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå