wise™ Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 99% sikker på at det er Pitbull. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 er Gropokse unitframes ja. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Begynner og bli litt gammalt nå. Jeg har bare ikke gidde og laste det opp. Og prøvd meg på nytt ui (vil ha enda ett nytt, som ser finere ut.) Vell her er det: Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Litt større grouping mellom raid-framene, fjern også power-baren du har der. Vet ikke helt hva jeg ville gjort, men synes det er veldig lite "utnyttet" nederst ved siden av Omen, kanskje minske Omen litt å omplassere? Skaff deg SCT e.l istedet for å ha standard blizzard, er ikke mye som er like stygt som en bar hvor det står: <1 Combo Points> Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Liker og ha powerbar ^^ Og ved siden der er det hida DM meater og dps meater stuff Endret 15. juni 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Liker og ha powerbar ^^Og ved siden der er det hida DM meater og dps meater stuff Meter. Ingenting som heter meater, var en annen som sa det og. Er ikke så vanskelig? Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Det var jeg som sa det og >.< vet att det skriver METER men når jeg skriver fort greier jeg ikke riste meater av meg :S Edit: @GuQQa: Kanke du showe off ditt UI da? Endret 15. juni 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva slags font har du på combatteksten din? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Originalt ihvertfall, det skal du ha Likte den veldig godt jeg! så lenge du kan alle hotkeysa dine, så trenger man jo ikke ha frem alle skillsa, noe du ikke har^^ Addonen Cooling er litt kjekt i slike UIs, noe som du har nederst i høyre hjørne, hvis jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Originalt ihvertfall, det skal du ha Likte den veldig godt jeg! så lenge du kan alle hotkeysa dine, så trenger man jo ikke ha frem alle skillsa, noe du ikke har^^ Addonen Cooling er litt kjekt i slike UIs, noe som du har nederst i høyre hjørne, hvis jeg ikke tar feil? Takk : ) Ikonene nede til høyre er alle debuffs i tillegg til buffs som går ut innen 1 minutt. Buffs med >1 minutt igjen er på en mouse-over bar sentrert nederst på skjermen. Jeg har letet lenge etter en cooldown-addon jeg liker, men har ikke funnet en enda. Nå bruker jeg Mik's combat text til cooldowns, noe som funker brukbart. Får prøve Cooling. Hva slags font har du på combatteksten din? Det er Futura Light. Det er en kommersiell font så du får kjøpe den eller lete andre plasse r : ] Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 @GuQQa: Kanke du showe off ditt UI da? Gjorde det et par sider tilbake, har ikke hatt tid/ork til å lage et nytt enda. Lenke til kommentar
Kimmm Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) mulig å fjerne den utrolig stygge minimap-knappen (funka ikke med simpleMap)? Endret 17. juni 2008 av Kimmm Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 <Bilde>mulig å fjerne den utrolig stygge minimap-knappen (funka ikke med simpleMap)? Hvilke party frames er det der? (og om det er pitbull elelr tilsvarende, kan du linke/uploade layouten?) Lenke til kommentar
Kimmm Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Party-framesene er noe jeg holder på å lage selv, er laaangt fra ferdig enda Kritikk mottas gjerne. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Min UI, kanskje ikke så slick som mange av de andre UI'ene hær på forumet, men den funker Endret 18. juni 2008 av WowGamer Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mitt første customized UI.. Photek 5 pakka, miksa litt og sånn ser det ut nu: Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Mitt UI om dagen, skal få med et bilde i arena så dere får sett alt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Klarte ikke holde deg unna WoW lenger nei? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Det har jeg allerede kommentert i småprat Edit: tar gjerne imot noe konstruktivt om UI Endret 21. juni 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå