huffs Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Brukte det i en annen sammenheng som et eksempel ;P lang historie. Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Brukte det i en annen sammenheng som et eksempel ;P lang historie. hihi ok ^^ Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bruk denne en stund nå, ganske fornøyd. Andre synspunkter anyone ;p? Anointed fra Sylvanas? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bruk denne en stund nå, ganske fornøyd. Andre synspunkter anyone ;p? Rotete. Alt for rotete for min del. Kan jeg også spørre hva greia med å ha border rundt target-frame er? Er så utrolig stygt. Greit du skal se om det er elite eller ikke, men det er vel ikke så utrolig vanskelig å se på tooltipen? Utrolig mye rundt minimap, FuBar og SimpleMiniMap/Chincilla for å få en renere look? Kanskje lage noe stilig ut av Pitbull istedet for helt plain standard? Helt grei raiding UI som har alt som trengs, masse rom for forbedring (hvertfall utseendemessig, imo). Lenke til kommentar
huffs Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Kommer som sagt til å skifte minimap. Border tingen rundt targetframe er jo enkelt nokk å forandre, har egentlig ikke lagt så stort merke til den. Synes pitbulframes er greie fra før av, info over utseende etter min mening, selv om det går ann å kombinere. Takk for fin kritikk! Endret 9. juni 2008 av huffs Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Takk for fin kritikk! Bare hyggelig, håper det hjelper. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg gir dere UI-horer en utfordring, warrioren min skal ha seg en skikkelig god UI for pvp, det innebærer da en del addons, frames og you name it. I tillegg til dette skal den se tålig bra ut, noen som vil ta utfordringen? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) ja, men ikke si det til noen. Håper fortsatt noen tar utfordringen Edit: Begynner vel og merke ikke igjen før om en uke eller to, tidligst (venter på PC-en) så dere har ikke en kort tidsfrist, men hvis noen er interesserte hadde et svar før den tid vært koselig Endret 10. juni 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvis du ikke vil jeg skal si det til noen var det smart å skrive det på et forum.. Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 ja, men ikke si det til noen. Håper fortsatt noen tar utfordringen Edit: Begynner vel og merke ikke igjen før om en uke eller to, tidligst (venter på PC-en) så dere har ikke en kort tidsfrist, men hvis noen er interesserte hadde et svar før den tid vært koselig Hehe, jeg tar den lett. Gi meg noen timer, er ikke hjemme atm. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det går bra, jobber fra 16:00 til 20:00. Gjerne PM meg eller add [email protected] til msn hvis du lurer på noen preferanser Lenke til kommentar
Pop Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bruk denne en stund nå, ganske fornøyd. Andre synspunkter anyone ;p? Hvilket damagemeter bruker du her? Er det en standalone addon eller ligger den kun inni en full modpakke? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Edit: Begynner vel og merke ikke igjen før om en uke eller to, tidligst (venter på PC-en) så dere har ikke en kort tidsfrist, men hvis noen er interesserte hadde et svar før den tid vært koselig Og ja, jeg vet at jeg har en del uttalelser angående avhengighet rundt WoW dere sikkert mener jeg bør bite i meg og si at jeg er offer for selv, men der tar du skammelig feil, jeg mener selv at jeg ikke har hatt problemer med det selv, måten jeg har bestemt meg for å slutte på er et fint eksempel, bestemme seg på dagen fordi jeg ble lei. Noen som er gode til å telle? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Synes jeg klarte meg lenge jeg, hadde det ikke vært for noe Carrot sa hadde jeg ikke begynt igjen heller Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 "Min" nye UI. Lastet ned en random filefront link jeg fant på mmo-champion forumet, men fant ingen screenshots så jeg lasta ned for å se hvordan den så ut.. Alt var bare rot etter at jeg forandra navn på WTF mappene osv, men jeg fikk da fiksa det til det jeg har nå etter å ha bytta ut/sletta noen addons osv. Kulde: Hva sa Carrot? : D Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Kjempe fin UI Ossen unitframes er det du bruker? Endret 14. juni 2008 av Steammachine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå