wise™ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nihilum endelig fått lolglaives, eller har han kommet fra en annen guild? (Sorry for off-topic, btw) Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Skal lage nytt UI. Men finner ingen mal. Jeg har bestemt meg for meget clean. Noen som har noen fine forslag ? EDIT: Ble vist posta feil :S Endret 6. juni 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Lage nytt UI så skal du kopiere ett? Prøv å tenk litt selv, finn ut hva som passer for DEG og hvordan DU liker det, så blir det som regel best (for deg). Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja. vill bare ha litt inspirasjon. Vell funnet en, men fant ingen cycircled texture som matcher denne: http://users.skynet.be/tomdr/targetting.jpg Likte den texturen Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nihilum endelig fått lolglaives, eller har han kommet fra en annen guild? (Sorry for off-topic, btw) Kom fra serveren jeg spiller på. Han var i guilden Celebrity inntil nyrlig. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Nihilum endelig fått lolglaives, eller har han kommet fra en annen guild? (Sorry for off-topic, btw) Qruz kommer fra Balnazzar, så er nok derfra ^^ Bah, Kim, bruk refresh oftere Endret 6. juni 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Haha Qruz flasha de glaivsa på mailboxen i Orgrimmar HVER dag. xD Tidenes forsøk på å øke e-peen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg har stått på ah bridge i 2 år å flexa med min raptormount :< Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Haha Qruz flasha de glaivsa på mailboxen i Orgrimmar HVER dag. xDTidenes forsøk på å øke e-peen. Synes da alle på Balnazzar med Glaivs flasha litt over alt^^ Både i org og Shattrath. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Qruz med Glavies og bear mount... Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Min UI ATM: PLEASE?!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Tar imot kritikk Ser vel greit ut det, bortsett fra at jeg synes du har altfor mye luft mellom pewpew-knappene dine Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Tar imot kritikk Ser vel greit ut det, bortsett fra at jeg synes du har altfor mye luft mellom pewpew-knappene dine Synes det ser ordentlig bra ut, i og med at man ikke ser noe som helst annet. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Haha Qruz flasha de glaivsa på mailboxen i Orgrimmar HVER dag. xDTidenes forsøk på å øke e-peen. Ja, skyt han for at han er små stolt at glaives. ;p Lenke til kommentar
huffs Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Bruk denne en stund nå, ganske fornøyd. Andre synspunkter anyone ;p? Endret 9. juni 2008 av huffs Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nytt minimap uten alle knappene, nye buff frames, scale ned damage meters og threat meter? Eller så det helt greit ut. Lenke til kommentar
huffs Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Aldri egentlig tenkt på minimapet, men det skal fikses! recount krysser jeg som regel ut i fights, men på Brut er det fint å vite hvordan man ligger ann. Omen må jeg ha ganske stort for å legge merke til. Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bruk denne en stund nå, ganske fornøyd. Andre synspunkter anyone ;p? hvorfor har du visket ut navnet ditt på unitframen, grid og recount, men ikke i combat loggen og omen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå