v-gard Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Gjør opacity på de hvite strekene rundt action bars litt lavere eller gjør de mørkere imo. Ellers likte jeg den. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 OK. Veldig, veldig lite egnet til PVP bare Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Måneskjold, du må nok flytte chatten 2 nanometer ned. Ellers fint. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) 1 nanometer til venstre også faktisk. Endret 1. juni 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har ikke orket å laste ned Align. : p OK. Veldig, veldig lite egnet til PVP bare Mitt UI? Why? <.< Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvordan lagde du de strekende rundt Minimap og abilitys på <BILDE>, Moonshild? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Okei, jeg skal lage nytt interface nå snart, begynner å bli litt lei av Hal's ui. Men jeg trenger litt hjelp; Hvis jeg lager et panel i adobe photoshop, ossen får jeg da importert det til wow, via eePanels? Det samme med unitframes, ossen kan jeg lage eget design? Finnes det en guide noe sted? Takker. EDIT: oi, så nå at det var feil tråd. Jaja, håper fortsatt folk er villig til å gi en hånd =) Endret 4. juni 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvis jeg lager et panel i adobe photoshop, ossen får jeg da importert det til wow, via eePanels? Du tar høyre hånden ut og rister litt på den, danser bugi bugi, svinger oss i ring å så er vi klar igjen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ok, takk for hjelpen. Skal prøves! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er ikke dette show off tråden, der man faktisk poster sitt interface? Har vi ikke en UI-tråd til spørsmål? :o Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Joda, Captain moderatorwannabeplz Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 vi har strengt tatt det ja :> vil anbefale og cutte den bort og kopiere den til den andre tråden :> Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Les hva jeg skrev på edit? Anyone? Og ja, jeg posta den der. Endret 5. juni 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Google er din venn, Andreas tok 2 sek og finnen denne : http://omgphatloots.org/UI/Videos/eePanels%20Tutorial.pdf offtopic: gz med 6 på muntlig eksamen da Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jævlig trangt. Og skjønner ikke helt hvorfor du absolutt måtte ha med Qruz på SSn?^^ Lenke til kommentar
Infamous Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 han bare sto der, så da tok jeg likesågodt et screenshot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå