PSV Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Solohttp://xs127.xs.to/xs127/08225/ui30.6549.jpg Raid http://xs127.xs.to/xs127/08225/ui30.6raid264.png Tar imot konstruktiv kritikk :] Ser du er -veldig- inspirert av Caithlyn? Liker den uansett, minner meg veldig om min gamle, bortsett fra at den -etter min mening- har helt horrible unit frames. Tar gjerne imot konstruktiv kritikk! =) My eyes, bleeding they are. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Takker for svar, er enig i at fonten kan bli litt irriterandes etterkvert ja. Har no bytta font, gjort combat teksten litt mindre. Utanom font og combat tekst, er det noko anna som treng forbedring? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hihi. Jeg er offline i to dager, og hele Moonshield vs. alle rakner. :> Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 I følge Moonshield så trenger jeg deg, Lycan. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Ja du var ikke like tøff i kjeften når du ikke hadde noen å støtte deg på. ;> Takker for svar, er enig i at fonten kan bli litt irriterandes etterkvert ja. Har no bytta font, gjort combat teksten litt mindre. Utanom font og combat tekst, er det noko anna som treng forbedring? Hvor er targetframen? o.o Endret 31. mai 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Vel, jeg har ikke så stort behov for å være tøff i kjeften mot en 4 år yngre pojke har jeg vel? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Oppfør deg som om du er 4 år eldre da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Du har ikke noe problem med å leve opp til alderen din, hvertfall. Nok offtopic. Interface. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Skaff dere ett rom, spar oss dette tullet. Ja du var ikke like tøff i kjeften når du ikke hadde noen å støtte deg på. ;> Takker for svar, er enig i at fonten kan bli litt irriterandes etterkvert ja. Har no bytta font, gjort combat teksten litt mindre. Utanom font og combat tekst, er det noko anna som treng forbedring? Hvor er targetframen? o.o Han har akkurat slayet Clefthoofen, og da forsvinner target en liten stund til man looter. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Som PSV sa, eg har akkurat drept clefthoofen slik at den ikkje er der. Target framen er heilt lik den som eg har i posten min rett ovanfor. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 *SNAP* Brukte Caith UI før jeg sletta den å begynte fra scratch, så kan nok være noen trekk fra Caith der, ja. Men det er utrolig vanskelig å lage noe nyskapende når det meste (hvertfall som kan brukes til annet enn å se godt ut) er lagd allerede og man blir kalt for copycat når man har noen likheter. Tok egentlig utgangspunkt i en gammel versjon av Achalita sin UI som jeg fant på det offisielle forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Spitmacro er handy. Hvorfor kommenterer dere alltid det? Dessuten er han en horde.. Lenke til kommentar
Joker_meg Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Spitmacro er handy. Hvorfor kommenterer dere alltid det? Dessuten er han en horde.. plz, ingen usakligheter Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Spitmacro er handy. Hvorfor kommenterer dere alltid det? Dessuten er han en horde.. Og hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Fordi lycan osv sier "Han er jo ally.." så bare for å si tilbake ^^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Spitmacro er handy. Hvorfor kommenterer dere alltid det? Dessuten er han en horde.. Ja, og navnet hans begynner på J. See?? I can do that too!!! Uansett ser jeg ikke hva en macro har med hele interfacet å gjøre. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har ikkje account lenger men har screenshot av UI for lenge siden Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) KWI UI. Alt er ikke helt symmetrisk, vanskelig å få castpanels nøyaktig. :\ Edit: Ser FPS'en var skamlav, men det er fordi det lagger rett etter screenshot er tatt. :< Kjører vanligvis 30-40 i IF. Spitmacro er handy. Hvorfor kommenterer dere alltid det? Dessuten er han en horde.. Ja, og navnet hans begynner på J. See?? I can do that too!!! Uansett ser jeg ikke hva en macro har med hele interfacet å gjøre. Vi diskuterer jo UI's, og jeg bare la merke til det. Og han bruker jo standard UI, ikke noe å si på det uansett. : p Endret 31. mai 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå