Katten Geir Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Zycho, "Bratt Flaskeføring" var et sabla bra guildnavn. fornøyd med guildet ja lo mye når jeg hørte om det ^^ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Noen korte og meningløse innlegg fjernet. Minner om at tråden er om ditt grensesnitt i WoW. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Vell jeg har hatt detet UI'et i snart en måned elns. ganske fornøyd, clean Har bare ikke gidde og lastet det opp... Så her kommer det. Btw. PvP spec med pvp gear O.o (eneste som er pvp gera der er veng macene ) Endret 25. mai 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Så og si helt likt det forrige du hadde... Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 nah mye mindre actionbar, og mye mere clean... og bedre design btw. scala ned litt ting og sånnt. Ser litt bedre ut nå Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Post heller uten alle de stygge bildene av mannen, akkurat nå ser det ikke clean ut i det hele tatt ut for min del Gå en tur i AV, så får du proper screenshot Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Comments? Det første jeg ville gjort var å bruke korrekt oppløsning, ser ut som du bruker en 5:4-oppløsning på en 16:10-skjerm. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Comments? Det første jeg ville gjort var å bruke korrekt oppløsning, ser ut som du bruker en 5:4-oppløsning på en 16:10-skjerm. Snakk norsk da ? Aner ikke hva du snakker om, hehe. Er en 17tommer, laptop jeg spiller på. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Han mener at du bør endre oppløsningen slik at bildet ikke blir så "strekt". Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Post heller uten alle de stygge bildene av mannen, akkurat nå ser det ikke clean ut i det hele tatt ut for min del Det meste er jo på FadeOut eller ikke oppe på samme tid... kan gi dere SS av raidet i mårra Vell. Stygge bilder av mannan O.o? WTF? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Bildet var jo resizet da, her er orginal bildet. Tror ikke dette er feil oppløsning? Comments btw ? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Herlig Duration på buffen Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du hermer etter min avatar :o Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Bildet var jo resizet da, her er orginal bildet. Tror ikke dette er feil oppløsning? Comments btw ? Actionbar-knappene er rektangulære, gnomen din er feit og minimappet er ovalt Ellers ser det ut til å være et fint og funksjonelt UI. En ting jeg ville gjort var å sette FuBar til auto-hide (mouseover for å se den) da du bare har ElkBuffBars der. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Bildet var jo resizet da, her er orginal bildet. Tror ikke dette er feil oppløsning? Comments btw ? Actionbar-knappene er rektangulære, gnomen din er feit og minimappet er ovalt Ellers ser det ut til å være et fint og funksjonelt UI. En ting jeg ville gjort var å sette FuBar til auto-hide (mouseover for å se den) da du bare har ElkBuffBars der. Takk for kritikk .. Har du noen tips til Minimap addons? Ang. gnomen , den er ikke så feit når jeg spiller , er bare slik på bildet av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Min UI for øyeblikket, har ingen nyere screenshots hvor jeg targeter noe, men target framen skal være på speilvendt side av min egen frame. Ganske kjedelig for mange, men jeg er en person som foretrekker funksjonalitet over minimalisme. I mine øyne ser minimalistiske interfaces helt grusomme ut. Endret 30. mai 2008 av flakken Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det går an å være minimalistisk og samtidig funksjonabelt. Forøvrig morsomt at du kaller den funksjonabel og samtidig har så utrolig mye tull som ikke har en annen funksjon enn å ta opp plass. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Bildet var jo resizet da, her er orginal bildet. Tror ikke dette er feil oppløsning? Comments btw ? Actionbar-knappene er rektangulære, gnomen din er feit og minimappet er ovalt Ellers ser det ut til å være et fint og funksjonelt UI. En ting jeg ville gjort var å sette FuBar til auto-hide (mouseover for å se den) da du bare har ElkBuffBars der. Virker som han har riktig oppløsning men at problemet kommer av å spile i Windowed Mode. Om du endrer til Windowed Mode med Maximized så tror jeg det blir bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå