Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bildet var jo resizet da, her er orginal bildet. Tror ikke dette er feil oppløsning?

 

ui22ya7.th.jpg

 

Comments btw ?

 

Actionbar-knappene er rektangulære, gnomen din er feit og minimappet er ovalt :p

 

Ellers ser det ut til å være et fint og funksjonelt UI. En ting jeg ville gjort var å sette FuBar til auto-hide (mouseover for å se den) da du bare har ElkBuffBars der.

Lenke til kommentar
Bildet var jo resizet da, her er orginal bildet. Tror ikke dette er feil oppløsning?

 

ui22ya7.th.jpg

 

Comments btw ?

 

Actionbar-knappene er rektangulære, gnomen din er feit og minimappet er ovalt :p

 

Ellers ser det ut til å være et fint og funksjonelt UI. En ting jeg ville gjort var å sette FuBar til auto-hide (mouseover for å se den) da du bare har ElkBuffBars der.

 

Takk for kritikk :) .. Har du noen tips til Minimap addons?

 

Ang. gnomen , den er ikke så feit når jeg spiller , er bare slik på bildet av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Min UI for øyeblikket, har ingen nyere screenshots hvor jeg targeter noe, men target framen skal være på speilvendt side av min egen frame.

 

Ganske kjedelig for mange, men jeg er en person som foretrekker funksjonalitet over minimalisme. I mine øyne ser minimalistiske interfaces helt grusomme ut.

Endret av flakken
Lenke til kommentar
Bildet var jo resizet da, her er orginal bildet. Tror ikke dette er feil oppløsning?

 

ui22ya7.th.jpg

 

Comments btw ?

 

Actionbar-knappene er rektangulære, gnomen din er feit og minimappet er ovalt :p

 

Ellers ser det ut til å være et fint og funksjonelt UI. En ting jeg ville gjort var å sette FuBar til auto-hide (mouseover for å se den) da du bare har ElkBuffBars der.

 

Virker som han har riktig oppløsning men at problemet kommer av å spile i Windowed Mode. Om du endrer til Windowed Mode med Maximized så tror jeg det blir bra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...