øl_i_tastaturet Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Forøvrig, hold kjeft, Lycan. Forøvrig, sånn språk er ikke lov her. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hihi, selvinnsikt er en fin bil. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 *Snip* Hva er den addonen som viser raid folka? Lurer jeg også på Hadde passet mye bedre til mine unitframes enn kjedelige x-perl... Er ikke det Pitbull sine raidframes ? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jo. Det UI'et knabbet han faktisk fra meg. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Da kan jeg ikke ha Blizzard party UI med Pitbull? Lenke til kommentar
Saivak Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Enesten som er forandret per idag er at decursive er disablet så den ikke vises på toppen lengre. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nytt UI fra min side nå. Oppgraderte til et minimalistisk UI. Har lagt inn en liten "hide" på ene baren slik at de unødvendig skill knappene og makroene bare synes når jeg har musa over. Synes dette letter opp i bar oppsette. Mellom barene og kartet kommer da Omen når jeg er i group eller raid instances. Grid brukes til Raid/Group. Er egentlig rimelig fornøyd med denne nå. Bare det mest nødvendige fremme i lyset der jeg trenger det. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Da kan jeg ikke ha Blizzard party UI med Pitbull? Det går an å slå av og på flere elementer i Pitbull. Tipper du kan slå av alt utenom raidframes. (Edit: Å "Skru av/på" gjør seg best muntlig) Endret 17. mai 2008 av StorPeder Lenke til kommentar
decophly Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Veldig minimalistisk UI som jeg holder på med fortiden. Skal få litt bedre buff's osv. Noen forslag til Buff/Debuff addon? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Anbefaler Satrina Buff Frames. Hvis du ikke trenger alle konfigurasjonsmulighetene kan du prøve Buffalo istedenfor. Vet ikke hva som er forskjellen på versjon 1 og 2, men du finner begge her. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Buffalo2 var visst forfatterens forsøk på å lage en bedre versjon av Buffalo, men han har gitt opp. Det ble bloated og han ble aldri fornøyd. Mulig han prøver Buffalo3 en gang, men inntil videre anbefaler jeg å bruke Buffalo. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 http://www.axemen.org/uimai.jpg Ikke akkurat store forandringer om noen fra tidligere - bare mørke player/target/raid bars osv. Likner kanskje også mer på HAL enn før også Lenke til kommentar
Faber Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 http://www.axemen.org/uimai.jpg Ikke akkurat store forandringer om noen fra tidligere - bare mørke player/target/raid bars osv. Likner kanskje også mer på HAL enn før også upload Vanilla Cocopops - Dead Orchestra again plz:P Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 upload Vanilla Cocopops - Dead Orchestra again plz:P Ligger jo allerede oppe: http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/mix/i...old&media=0 Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 har en relativt ålreit UI.. lasta ned en priest package og bare fjerna det jeg ikke trengte.. og lagde resten sjæl.. funker fett bruker egentlig få addons.. noen av dem er: Bartender3 eepanels2 Grid Free-movable-chat Recount Omen2 AG_unitframes Quartz oh btw.. her er den ene alten min sin bare klinte opp masse addons fra en hunter package og la dem oppå hverandre. Lenke til kommentar
................... Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av b82rez Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tipper det er flere av dem i det guildet der. Anyways Zycho, "Bratt Flaskeføring" var et sabla bra guildnavn. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tror aldri jeg har vært mere misfornøyd med UI'et mitt... Reroll asap. Haha, Ôö eller hva han kaller seg, kjenner jeg til. Han spilte på Burning Blade. Større drittunge skal en lete lenger etter. Tydeligvis kjenner dem hverandre også. Samtidig prate åpenlyst om kjøp av karakter, og poste bilde på forumet er jo bare.... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Haha, er det mulig. GG Protector of the Moon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå