Gnimmels Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ser det er flere og flere nå som begynner med å ha unitframesa sine rett ved siden av toonen sin. Har prøvd dette selv, men skjønner ikke hvordan dere klarer det. Hver gang jeg skal snu meg rundt el. med musa, så klarer jeg å trykke på en av unitframesa istedenfor bakgrunnen, og ender opp med å ikke snu meg allikevel:p Pluss at de blir stående i veien for mye av det som skjer rundt meg, siden det meste som skjer har en tendens til å skje akkurat rundt characteren min Er det bare jeg som blir plaga av dette? EDIT: Og det blir ubalanse i hele UIen om man ikke har et target... Endret 6. mai 2008 av Gnimmels Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har fjernet det gamle UI'et p.g.a det ikke funket noe som helst i raids. Og har laget et helt nytt et fra core. Tok utgangspunkt fra et random UI screenshot jeg fant inspirert av Caith. Noe dette er litt også. Gikk for så mye clean som mulig og skjermplass og lav fps. Addons og UI'et. Raidbilde kommer I guess. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Du mener at du gikk for høy, ikke lav FPS? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Riktig, for høy. : p Nytt screenshot lagt til da. Siden det nåværende er ødelagt. ENDELIG... Endret 7. mai 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg har gjort noen endringer i UI'et mitt, og endte opp med dette: In combat: Out of combat BTW: Aww.. Klokka forsvant det er egentlig en klokke i høgre hjørne av minimapen Endret 7. mai 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Pixelfonts med feil størrelse ftl. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 hehe fjerna den fonten xP Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ser det er flere og flere nå som begynner med å ha unitframesa sine rett ved siden av toonen sin. Har prøvd dette selv, men skjønner ikke hvordan dere klarer det. Hver gang jeg skal snu meg rundt el. med musa, så klarer jeg å trykke på en av unitframesa istedenfor bakgrunnen, og ender opp med å ikke snu meg allikevel:p Pluss at de blir stående i veien for mye av det som skjer rundt meg, siden det meste som skjer har en tendens til å skje akkurat rundt characteren min Er det bare jeg som blir plaga av dette? Helt enig. Prøvde flytte XPerl-famene mine ned, men det var og ble forferdelig knotete. Så nå er de oppe der de pleier å være Ellers er ikke min UI ulik flere andre jeg har sett her. Dog skal det inn mye "dill" som raid status, omen, recount, dot & cooldown timer, shard counter (forte addon). Noen som vet hvordan man får bort dette med at spell tooltip kommer i veien for dette man har nede i høyre hjørnet hele tiden? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 1. Er du klikker ? ^^ 2. Cowtip er enn addon du kan bruke for å endre/fjerne tooltips. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Meg? Jeg er en Liten HS klikker klikker ikek noe mere resten er key binda Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noen som vet hvilken addon den linjen på bunnen av detet picet er? https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=198233 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Fubar med en texture vil jeg tippe. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Meg? Jeg er en Liten HS klikker klikker ikek noe mere resten er key binda Sikta til Misantropen ;] Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Fubar med en texture vil jeg tippe. Siden du tydeligvis ikke fikk med deg mitt svar Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tror heller det er et eePanels panel. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kan være, mente jeg så noen tooltips som jeg har på min fubar, men det var tydeligvis jeg som hallusinerte Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hmmm hva vil der anbefale da? for minne altsa? FuBar eller eePanels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå