Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er flere og flere nå som begynner med å ha unitframesa sine rett ved siden av toonen sin.

Har prøvd dette selv, men skjønner ikke hvordan dere klarer det. Hver gang jeg skal snu meg rundt el. med musa, så klarer jeg å trykke på en av unitframesa istedenfor bakgrunnen, og ender opp med å ikke snu meg allikevel:p

 

Pluss at de blir stående i veien for mye av det som skjer rundt meg, siden det meste som skjer har en tendens til å skje akkurat rundt characteren min :cool:

 

 

Er det bare jeg som blir plaga av dette?

 

EDIT: Og det blir ubalanse i hele UIen om man ikke har et target...

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar

Har fjernet det gamle UI'et p.g.a det ikke funket noe som helst i raids. Og har laget et helt nytt et fra core. Tok utgangspunkt fra et random UI screenshot jeg fant inspirert av Caith. Noe dette er litt også. Gikk for så mye clean som mulig og skjermplass og lav fps.

 

Addons og UI'et. Raidbilde kommer I guess.

post-130883-1210117239_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ser det er flere og flere nå som begynner med å ha unitframesa sine rett ved siden av toonen sin.

Har prøvd dette selv, men skjønner ikke hvordan dere klarer det. Hver gang jeg skal snu meg rundt el. med musa, så klarer jeg å trykke på en av unitframesa istedenfor bakgrunnen, og ender opp med å ikke snu meg allikevel:p

 

Pluss at de blir stående i veien for mye av det som skjer rundt meg, siden det meste som skjer har en tendens til å skje akkurat rundt characteren min :cool:

 

 

Er det bare jeg som blir plaga av dette?

Helt enig. Prøvde flytte XPerl-famene mine ned, men det var og ble forferdelig knotete. Så nå er de oppe der de pleier å være :D Ellers er ikke min UI ulik flere andre jeg har sett her. Dog skal det inn mye "dill" som raid status, omen, recount, dot & cooldown timer, shard counter (forte addon).

 

Noen som vet hvordan man får bort dette med at spell tooltip kommer i veien for dette man har nede i høyre hjørnet hele tiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...