zypher_ut Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Edit: Til Zypher_Ut, det er bare en out of combat "alpha", in combat er skriften mye tydligere. Mente skriften på unit/raid/whatever frames. Beklager om jeg var upresis. Edit: leif Endret 5. mai 2008 av zypher_ut Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 -Ellers, kan du laste det opp alt i alt? Hva mener du? Jeg mente hvis du ikke kunne fikse det, om du da alt i alt kunne laste det opp men ok hadde evrt uber sjekkt med tanke på att jeg ikke får ny skjerm før desember Takk. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Skjønner ikke helt hva du mener. : p Eneste grunnen til at jeg har raidframes oppe er fordi jeg trenger ikke decurse og raidbuffing. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Vell, bare lag det til 1024x768 (din gamle skjerm) så blir jeg kjempe glad. Eller mener du att du ikke skjønner det med det "Info saken"? vell kunne du bare sagt meg hvilken addon klokka(bags og gull oxo trur jeg) på http://www.axemen.org/slice.jpg Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Vet ikke om den var rettet mot meg også, men det kalles tilbakemelding. Ikke syting. Heter du moonshield ? : p Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Til Moonshield: Ser bra ut, men det hadde vært finere med lik font på unit frames, classtimer og cast bars. Vell, bare lag det til 1024x768 (din gamle skjerm) så blir jeg kjempe glad. Eller mener du att du ikke skjønner det med det "Info saken"? vell kunne du bare sagt meg hvilken addon klokka(bags og gull oxo trur jeg) på http://www.axemen.org/slice.jpg Rimelig sikker på at det er StatBlocks med ulike moduler, gå her. Endret 5. mai 2008 av henrik_s Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) takker og bukker... skal teste den nu Hørt om CML elns. oxo. er dette bedre? EDIT: Aww cute Henrik_S Det var akkuratt det jeg lette etter. Tusen takk Endret 5. mai 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei Hei. Jeg installerte "buffalo2" for og modify'e mine buffs. og en annen addon kaldt ReinasBuffFrame (ELNS) vell det er forkortet til RBF (/rbf in-game) Probbet er. Hvordan får jeg modifyet / flyttet / scalet baren? Når jeg prøver "/sbf options" som skal lede til Config menyen kommer dette: Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 SBF options er en egen addon. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Aha takk! Hvis jeg bruker SBF, trenger jeg også buffalo da? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nei, men imo er Buffalo bedre. Har slettet mitt UI, funket ikke i raids. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) aww ok :S vell. Kan jeg ha Skins på kun buffalo? @Moon: Btw. har du WTF'en til pitbull og Cast barene på det gamle ui'et ditt fortfatt? vil gjøre noen edits, så er det PERFECT Endret 6. mai 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nemmen! Da var mitt ui ferdig Legger til raid bilde senere Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hadde prøvd å fjernet de ikonene rundt minimappet. Det er slik som trekker ned (imo) på en ellers helt kurant UI. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) IKKE deg hvertfall Vell joda.. må vel legge med det. att Moon hjalp meg med et jeg ikke kunne xP Scala ned untiframesene litt, og nå er det elskbart @Guka hehe har fjerna ALLE de andre iconene. man jeg vil ha de 3 som er der nå. Siden de er lette snarveier Ene er for og sette på pots FAST. Og de andre... ja det kan du tenke deg til Endret 6. mai 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 FuBar anyone? Like lett å ta musa opp/ned enn å ta den til minimappet? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da har du mektig crappy maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå