Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Rosa spellwarning som dekker halve skjermen Ftw :p

Men ellers var det ett utrolig kult UI. Likte Baroppsettet ditt.

 

Ye, da merker jeg i alle fall når jeg får nightfall, instant SHadow Bolt vettu ;)

 

Oppsettet var jævlig bra, men det ble litt intenst med så syk utydelig font og så high scale... o.O

Mulig jeg scaler ned fonten litt, men fonten er rå og lett og lese, synes no jeg i alle fall :fun:

Dog, warningene skal jeg ha så store...

 

Stilig UI, men kan jeg spørre hva minnebruken ligger på?

Har ikke sjekka, men har ikke merka no lag enda, funker som smurt :)

 

Takk for tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har ikke merka no forskjell i loading fra min forrige UI, og den har alltid vært rask, men uansett, det er care da. Vente et par sekunder mer for en pen UI, gjør det gjerne jeg :p

Sånn tenkte jeg også, men endte opp med 60mb UI, nå ser jeg mer utfordring i å få en vakker UI som tar lite minne, men som du sier, er egentlig care :)

Lenke til kommentar

Yeah :p

Btw, har testa UIen i raids og andre ting og den funker kjempe bra. Har scala ned fonten på combat teksten en smule. En annen kjempefin ting er at jeg trenger ikke å remake UIen når jeg spiller på en ny character, den er nøyaktig lik den på warlocken ved inlogging :)

Var i AQ20 og AQ40 raid i går og hadde god oversikt og alt funka slik det skulle. Jeg tanka ca halvparten av bossene :fun:

Tanks var Meg og en Druid...

Lenke til kommentar

Omg Moon! Det var en av de flotteste UI'ene jeg har sett :O

Likte det UBER mye :)

Har bare noen simple spm til moon:

-Hva ligger minneforbruket på?

-Er det noen XP bar med/kan du anbefale en/make en?

-Kunne du ha fixet det til den gamle skjermen din?

-Ellers, kan du laste det opp alt i alt? :p

-Og til slutt, hvor er Party framen?

Lenke til kommentar
Har gjort det nå. Hva syntes du ellers? :)

Flytt unit frames lengre ned (og chatten helt ned), så de ikke tar så mye plass midt på skjermen. Spesielt siden du har addon som viser hp til deg og target som bare tekst (husker ikke hva den heter i farta). Teksten til deg og target bør etter min mening være like høyt, og nærmere midten (lettere å se da, og ja, jeg ser at du har stilt de rett over unit frames).

 

Ellers kan det være litt vrient å se hvor mye liv som er borte når du har en så mørk farge på unit frames (med mindre du har en sterk bakgrunnsfarge, men det vises ikke på bildet).

 

Ellers ser den i grunn ganske stilig ut, synes jeg.

 

 

 

Edit:

Jeg blingsa visst litt, hp/mana teksten står jo like høyt på deg og target :p

 

Edit2:

Og forresten, så synes jeg den teksten er forferdelig å lese. Men det er kanskje en vanesak.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

-Hva ligger minneforbruket på?

 

Vet ærlig talt ikke, tror ikke det er så alt for mye. I og med at jeg har fjernet en del addons som Tapestry hadde med som ikke er nyttig for meg.

 

-Er det noen XP bar med/kan du anbefale en/make en?

 

XP bar har jeg _helt_ nederst på skjermen.

 

-Kunne du ha fixet det til den gamle skjermen din?

 

Ja, det kunne jeg. Men ikke med like mye space.

 

-Ellers, kan du laste det opp alt i alt?

 

Hva mener du?

 

-Og til slutt, hvor er Party framen?

 

I midten under petcasting bar.

 

Edit: Til Zypher_Ut, det er bare en out of combat "alpha", in combat er skriften mye tydligere.

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Moon er ikke så opphengt i små detaljer, det har jeg sjønt :p

 

Men vell jeg har enda ett spm.

-Noen som har noen ide for hvor jeg kan skaffe meg en modify-bar info shit, som lar meg se hvor mange % XP jeg har ernet, Klokken, FPS og such, Gullet mitt og Durability (ikke sikker på hvordan det skrives).

(http://bildr.no/view/194154) har sett noen som har flyttet det runt om kring på skjermen oxo. (Det er nederst i høyere)

Som f.eks. http://www.axemen.org/slice.jpg der

Endret av Adrian2211
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...