NoMilkToday Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Outlook Hehe vell jeg ville bare hjelpe outlook Men vell jeg bare sa det jeg foretrakk TomFu Hvor feiler posten min? og hva mener du? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 TomFU:Noe jeg aldri fikk helt til var å få navnene på unitframes til å stå under eller halvveis utenfor til venstre/høyre slik jeg ser du har.. Pitbull vil jo ikke:S Tips? Hvilken font er det btw? Søt. Velg Frame->Edge, Top-right/Top-left eller Frame->Outside, Below-middle. Fonten er Visitor1, med en outline dogtag. http://www.dafont.com/font.php?file=visito...mp;classt=alpha Lenke til kommentar
amarios Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Klarte å slette WTF mappa mi så ble ny UI på meg Work in progress enda... Er jo bare direkte HAL kopi det der. :s Ikke noen ripoff, det _er_ HAL's ui >.< (Med tweaks for å få den til å passe min oppløsning etc.) Endret 22. april 2008 av amarios Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Eneste tingen jeg så hvertfall. (Passe oppløsning tingen.) In raidzor: Bilde med DBM kommer. Endret 22. april 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har skifta litt på UIn ved at power gains blir vist litt lengre til venstre så de ikke blokker for damage meteret. Hvilket damagemeter er det der? Så litt snasent ut Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 99% sikker på at det er Violation som er damagemeter. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) EDIT: Nvm. Endret 23. april 2008 av Guka Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Har endret en del på UI'en, scalet ned og fikset litt. Edit: bilde up and running. EDIT: RAID: Endret 23. april 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har endret en del på UI'en, scalet ned og fikset litt. Edit: bilde up and running. Raid og combat kommer. Hvor har du pet bar og pet Unitframe? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg bruker ikke pet. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nja alle har pet en gang i blandt. Ogri'la quest og Chess event F.eks. :> Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvilken O'grila quest er det? Og når jeg spiller med elemental har jeg petbar hidden. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Husker ikke navnet. Han demon tingen i guess. Hvor du styrer den demonen. Eller no i den duren ! ^^ Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Husker ikke navnet.Han demon tingen i guess. Hvor du styrer den demonen. Eller no i den duren ! ^^ Ja det var den jeg tenkte på, men det jeg også lurte på var hvor du har Unitframen? Det er vel greit å vite hp på Frost elemtental etc? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Lol vet ikke hvilken quest du snakker om men, jeg har alle O'grila dailys avaliable så. Edit: Raidbilde lagt til. Endret 23. april 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Det er ikke ett quest det er enn premie. etter att du har tatt 5 "Bannish More Demons" Quests og skaffet 5 fragments kan du levere det inn for en stein som du igjen kan gjøre om til en annen stein ved og høyre klikke. Og så kan du styre en demon og kille en annen demon og få ok rewards Fant dette ut! Det var vell det han tenkte på. Og ja.. du burde skaffe deg Untiframe til pet... Btw. hvordan skaffer man dette? har det ikke selv lenger :S Fant dette ut! Endret 23. april 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Lol vet ikke hvilken quest du snakker om men, jeg har alle O'grila dailys avaliable så. Du sette rsammen 5 Darkrune Fragments og så bytter du en Darkrune mot en Crystalforged Darkrune og bruker den på en Demon i Ogri'la. Wowhead. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen som vet om det ligger en slags "Omni CC" i Pitbull sånn som i XPerl. att den teller ned debuffsa jeg setter på targetet, som f.eks. Immolate. I så fall.. kan noen si hvordan man skrur det på det er yppelig for og se Bannish, sheeps og stuns. etc. Takk. - Dill Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Da var UI'et mitt uploadet, var noen folk som spurte etter det. http://www.sendspace.com/file/255dlm Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Det er ett kjempe fint UI, Og jeg kommer nok til og bruke det på magen min selv men du, kunne du få mekket inn sånn att man ser buffsa i UI'en din? vell Keep on! mener da på targetet, og kankje lage en pet bar Endret 23. april 2008 av Adrian2211 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå