ivarsr Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 paladin. BiBmod og titan og noen andre småe addons, funker mcuket bra!! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) her er min ^^ gidder ikke å skrive alle addons btw Nitrius. hvordan fikk du til den Vis/skjul spoilerteksten nedenfor!? ser råstilig ut Endret 29. desember 2005 av Ade Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 her er min ^^ gidder ikke å skrive alle addonsbtw Nitrius. hvordan fikk du til den Vis/skjul spoilerteksten nedenfor!? ser råstilig ut 5353575[/snapback] Bare å bruke [spoiler.]Insert text her[/spoiler.] rundt bilde/tekst eller hva enn du måtte ønske å skjule. (Husk å fjern punktumene i koden) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) dette er da min, ^^ Endret 30. desember 2005 av geedoo Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Skal dere se "THA UI" så sjekk ut DeeTee sitt! Er relativt pent Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Mitt UI. Bruker CTmod, Discord Unit Frames, Visibility Options, Chat Scroll og sikkert noen addons som jeg har glemt. OT: Siden vi nå snakker om UI.. Kjører 1600 x 1200 i oppløsning og har skalert interface ned til det minste, men har framdeles lyst på mer plass. Finnes det noen addons som gjør det mulig å zoome enda lengere ut? På bildet jeg har lagt ved har jeg selv zoomet inn, men tenker sånn generelt. Endret 29. desember 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 1. Du kan gå innpå CT_ra-innstillingene og krysse av for "hide party frame", slik at du slipper den gigantiske og grufulle partyframen din når du allerede har et raidvindu for gruppa di. 2. Gå innpå interface options (eller så er det video options) og sett på maks på "Maximum camera range" eller så, slik at du kan zoome ut så mye som mulig. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 1. Du kan gå innpå CT_ra-innstillingene og krysse av for "hide party frame", slik at du slipper den gigantiske og grufulle partyframen din når du allerede har et raidvindu for gruppa di. Jeg liker party framen akkurat som den er. 2. Gå innpå interface options (eller så er det video options) og sett på maks på "Maximum camera range" eller så, slik at du kan zoome ut så mye som mulig. 5355326[/snapback] Det var noe slik jeg var på jakt etter. Må testes. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hva heter den add'on der du ser vor mange liv du har, hvor mange liv party folka dine har og hvor mange liv mobs'a har? Link til side er fint Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Her er min! Ikke noe spesiellt, jeg blir aldri fornøyd med de minimalistiske UI'ene mine uansett Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hva heter den add'on der du ser vor mange liv du har, hvor mange liv party folka dine har og hvor mange liv mobs'a har? Link til side er fint 5355462[/snapback] http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1087? du mente? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Hva heter den add'on der du ser vor mange liv du har, hvor mange liv party folka dine har og hvor mange liv mobs'a har? Link til side er fint 5355462[/snapback] Er mange addons som kan gjøre dette, blant annet, CTMod gjør dette, Discord Unitframe, Gypsy osv... Eller hvis du tenker på en addon som adder liv og slikt til den orginale party framen og player frame til blizzard så funker vel denne fint: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=552 Edit: Skal du ha en som regner ut liv til targets, så er denne fin: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1850 Endret 30. desember 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 CTMod, Titan Panel og noen andre som ikke gjør noe med utseende. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ettersom jeg er veldig opptatt av addons/UIet/Interfacet(kall det hva du vil)når det gjelder WoW, så tenkte jeg at det kunne vært artig å se hvordan UIet til resten av folket ser ut. Addons for meg er nesten halve gleden ved WoW, er så utrolig mye kult der ute og jeg har blitt helt hekta, både på selve spillet og at du får så mange flere muligheter ved bruk av addons. Så legg ut en bilde av hvordan UIet ditt ser ut for øyeblikket. Er også fint om du gidder å nevne de addons du bruker, slik at folk som kansje lurer slipper å spørre og kan heller se selv =) Her er mitt UI for øyeblikket, er veldig fornøyd så langt, det fjerner mye av selve bilde du får sett på skjermen, men det bryr meg lite, så lenge det ser bra ut er jeg fornøyd Addons jeg bruker her: DiscordArt, DiscordUnitframe, Discord Groupbuttons, DiscordActionBars, Cleanminimap, Titan, Chatscroll, Ace, Metamap, MobInfo2, eCastingBar, CT MailMod, CT Raidassist, CT Viewport, Moveanything, Mybags, Mymodel, MyTargetModel, Stancesets, Statusbars, Tipbuddy, Titanaggro, Uberquest ogWeaponSwap. Det var vel de fleste =) 5351435[/snapback] Kan du prøve å forklare innstillingene på discord unit framesa <3. Prøvde å laste det ned men ble ganske ulikt det du har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Dere har alle mindreverdige og inkontinensfylte UIer....... Mitt kodeord er minimalisme.... Grønne baren nede til høyre er "target", de nede i midten er meg selv + party, blå baren nede til venstre er manabar. 4 chatvinduer; party, guild, whisper, og "dritt" - i.e. /s, /y, /lfg etc. Spiller forøvrig i 1680x1050 @ 20" Wide. Helsing Trillian Prest, zenedar Endret 30. desember 2005 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Kan du prøve å forklare innstillingene på discord unit framesa <3. Prøvde å laste det ned men ble ganske ulikt det du har. 5356293[/snapback] Hei! Jeg kan gi deg en kjapp innføring. "/duf " er "hovedtriggeren". De forskjellige barene heter (hvis jeg husker riktig): - extra1 - secondbar - bags - xp - options - autobar(?) /duf unlock - Gjør alle barene bevegbare (/duf lock låser dem igjen) /duf 'barname' hide, show - Viser eller gjemmer baren Er egentlig ikke så mye mer som skal til ^^ TH Endret 30. desember 2005 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
bte Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Nor_Beret, spør Illythia om hun spilte AO i Tranquility? Lattis Pen minimalistisk UI forresten.. Hvilken quickbar bruker du? Flex? Endret 30. desember 2005 av bte Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Dere har alle mindreverdige og inkontinensfylte UIer....... Mitt kodeord er minimalisme.... Grønne baren nede til høyre er "target", de nede i midten er meg selv + party, blå baren nede til venstre er manabar. 4 chatvinduer; party, guild, whisper, og "dritt" - i.e. /s, /y, /lfg etc. Spiller forøvrig i 1680x1050 @ 20" Wide. Helsing Trillian Prest, zenedar 5356705[/snapback] For enda mer minimalisme kan du bruke Visibility Options og Chat Scroll for å fjerne knappene til chat vinduene Endret 30. desember 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Kan du prøve å forklare innstillingene på discord unit framesa <3. Prøvde å laste det ned men ble ganske ulikt det du har. 5356293[/snapback] Hei! Jeg kan gi deg en kjapp innføring. "/duf " er "hovedtriggeren". De forskjellige barene heter (hvis jeg husker riktig): - extra1 - secondbar - bags - xp - options - autobar(?) /duf unlock - Gjør alle barene bevegbare (/duf lock låser dem igjen) /duf 'barname' hide, show - Viser eller gjemmer baren Er egentlig ikke så mye mer som skal til ^^ TH 5356732[/snapback] Det viste jeg allerede Det jeg lurer på er hvordan du fikk sånn textur ting på hp/rage og hvordan du får plasert teksten over barene, hos meg er de på siden. Og en annen ting jeg så var at du ikke hadde rank merke, men det stod åssen rank du var med tekst istedet Edit: En ting til Hvordan får jeg portrettet til å bli firkantet Endret 30. desember 2005 av qu3st Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Rogue UI Hunter UI Discord Action Bars er det jeg bruker for å endre bars osv. Har jo selvfølgelig mye annet småstæsj og, latencydisplay, perl unitframes, simpletip, roguespam, stunwatch, sct, spellalert osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå