Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
her er min ^^ gidder ikke å skrive alle addons

btw Nitrius. hvordan fikk du til den Vis/skjul spoilerteksten nedenfor!? ser råstilig ut  :D

5353575[/snapback]

Bare å bruke [spoiler.]Insert text her[/spoiler.] rundt bilde/tekst eller hva enn du måtte ønske å skjule.

(Husk å fjern punktumene i koden)

Lenke til kommentar

Mitt UI. Bruker CTmod, Discord Unit Frames, Visibility Options, Chat Scroll og sikkert noen addons som jeg har glemt.

OT: Siden vi nå snakker om UI.. Kjører 1600 x 1200 i oppløsning og har skalert interface ned til det minste, men har framdeles lyst på mer plass. Finnes det noen addons som gjør det mulig å zoome enda lengere ut? På bildet jeg har lagt ved har jeg selv zoomet inn, men tenker sånn generelt.

post-17826-1135895050_thumb.jpg

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

1. Du kan gå innpå CT_ra-innstillingene og krysse av for "hide party frame", slik at du slipper den gigantiske og grufulle partyframen din når du allerede har et raidvindu for gruppa di.

2. Gå innpå interface options (eller så er det video options) og sett på maks på "Maximum camera range" eller så, slik at du kan zoome ut så mye som mulig.

Lenke til kommentar
1. Du kan gå innpå CT_ra-innstillingene og krysse av for "hide party frame", slik at du slipper den gigantiske og grufulle partyframen din når du allerede har et raidvindu for gruppa di.

Jeg liker party framen akkurat som den er.

2. Gå innpå interface options (eller så er det video options) og sett på maks på "Maximum camera range" eller så, slik at du kan zoome ut så mye som mulig.

5355326[/snapback]

Det var noe slik jeg var på jakt etter. Må testes.

Lenke til kommentar
Hva heter den add'on der du ser vor mange liv du har, hvor mange liv party folka dine har og hvor mange liv mobs'a har?

Link til side er fint  :tease:  :thumbup:

5355462[/snapback]

Er mange addons som kan gjøre dette, blant annet, CTMod gjør dette, Discord Unitframe, Gypsy osv...

Eller hvis du tenker på en addon som adder liv og slikt til den orginale party framen og player frame til blizzard så funker vel denne fint: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=552

Edit: Skal du ha en som regner ut liv til targets, så er denne fin: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1850

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ettersom jeg er veldig opptatt av addons/UIet/Interfacet(kall det hva du vil)når det gjelder WoW, så tenkte jeg at det kunne vært artig å se hvordan UIet til resten av folket ser ut.

Addons for meg er nesten halve gleden ved WoW, er så utrolig mye kult der ute og jeg har blitt helt hekta, både på selve spillet og at du får så mange flere muligheter ved bruk av addons.

Så legg ut en bilde av hvordan UIet ditt ser ut for øyeblikket.

Er også fint om du gidder å nevne de addons du bruker, slik at folk som kansje lurer slipper å spørre og kan heller se selv =)

WoWScrnShot_122905_010915.jpg

Her er mitt UI for øyeblikket, er veldig fornøyd så langt, det fjerner mye av selve bilde du får sett på skjermen, men det bryr meg lite, så lenge det ser bra ut er jeg fornøyd :p

Addons jeg bruker her:

DiscordArt, DiscordUnitframe, Discord Groupbuttons, DiscordActionBars, Cleanminimap, Titan, Chatscroll, Ace, Metamap, MobInfo2, eCastingBar, CT MailMod, CT Raidassist, CT Viewport, Moveanything, Mybags, Mymodel, MyTargetModel, Stancesets, Statusbars, Tipbuddy, Titanaggro, Uberquest ogWeaponSwap.

Det var vel de fleste =)

5351435[/snapback]

Kan du prøve å forklare innstillingene på discord unit framesa <3. Prøvde å laste det ned men ble ganske ulikt det du har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Dere har alle mindreverdige og inkontinensfylte UIer....... :innocent:

Mitt kodeord er minimalisme....

Grønne baren nede til høyre er "target", de nede i midten er meg selv + party, blå baren nede til venstre er manabar.

4 chatvinduer; party, guild, whisper, og "dritt" - i.e. /s, /y, /lfg etc.

Spiller forøvrig i 1680x1050 @ 20" Wide.

ui.jpg

Helsing

Trillian

Prest, zenedar

Endret av Slettet-EkRmMDKFIU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Kan du prøve å forklare innstillingene på discord unit framesa <3. Prøvde å laste det ned men ble ganske ulikt det du har.

5356293[/snapback]

Hei!

Jeg kan gi deg en kjapp innføring.

"/duf " er "hovedtriggeren".

De forskjellige barene heter (hvis jeg husker riktig):

- extra1

- secondbar

- bags

- xp

- options

- autobar(?)

/duf unlock - Gjør alle barene bevegbare (/duf lock låser dem igjen)

/duf 'barname' hide, show - Viser eller gjemmer baren

Er egentlig ikke så mye mer som skal til ^^

TH

Endret av Slettet-EkRmMDKFIU
Lenke til kommentar
Dere har alle mindreverdige og inkontinensfylte UIer.......  :innocent:

Mitt kodeord er minimalisme....

Grønne baren nede til høyre er "target", de nede i midten er meg selv + party, blå baren nede til venstre er manabar.

4 chatvinduer; party, guild, whisper, og "dritt" - i.e. /s, /y, /lfg etc.

Spiller forøvrig i 1680x1050 @ 20" Wide.

Helsing

Trillian

Prest, zenedar

5356705[/snapback]

For enda mer minimalisme kan du bruke Visibility Options og Chat Scroll for å fjerne knappene til chat vinduene :thumbup:

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

5356293[/snapback]

Hei!

Jeg kan gi deg en kjapp innføring.

"/duf " er "hovedtriggeren".

De forskjellige barene heter (hvis jeg husker riktig):

- extra1

- secondbar

- bags

- xp

- options

- autobar(?)

/duf unlock - Gjør alle barene bevegbare (/duf lock låser dem igjen)

/duf 'barname' hide, show - Viser eller gjemmer baren

Er egentlig ikke så mye mer som skal til ^^

TH

5356732[/snapback]

Det viste jeg allerede ;) Det jeg lurer på er hvordan du fikk sånn textur ting på hp/rage og hvordan du får plasert teksten over barene, hos meg er de på siden.

Og en annen ting jeg så var at du ikke hadde rank merke, men det stod åssen rank du var med tekst istedet

Edit: En ting til ;) Hvordan får jeg portrettet til å bli firkantet :)

Endret av qu3st
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...