Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reported Attack Site!

 

This web site at www.brothersofdestruction.net has been reported as an attack site and has been blocked based on your security preferences.

 

Attack sites try to install programs that steal private information, use your computer to attack others, or damage your system.

 

Some attack sites intentionally distribute harmful software, but many are compromised without the knowledge or permission of their owners.

 

 

Får denne beskjeden når jeg prøver å gå inn på linkene du har i posten din :)

 

Edit: bruker standardinnstillinger i FireFox.

Endret av elf_man
Lenke til kommentar
Reported Attack Site!

 

This web site at www.brothersofdestruction.net has been reported as an attack site and has been blocked based on your security preferences.

 

Attack sites try to install programs that steal private information, use your computer to attack others, or damage your system.

 

Some attack sites intentionally distribute harmful software, but many are compromised without the knowledge or permission of their owners.

 

 

Får denne beskjeden når jeg prøver å gå inn på linkene du har i posten din :)

 

Sikker på at du ikke bruker en extension?

 

edit: sikker på at du ikke har en extention innstallert?

 

Edit: bruker standardinnstillinger i FireFox.

 

Yep.

 

Det er siden til den gamle guilden min. Noen hacket Wordpress-installasjonen og siden det har google merket den som skadelig >.<

 

Er ingenting annet på web-serveren enn de bildene nå, så den er trygg.

 

Selv får jeg ingen advarsler, sikker på at du ikke bruker en extension?

Endret av henrik_s
Lenke til kommentar

Vingene er rå, men de burde vært litt nærmere actionbaren. Ser litt rart ut med det lille opperommet. Jeg ville også ha plassert actionbaren og vingene på midten, da de er for langt til høyre nå. De er vel plassert der pga teksturen du har rundt chat, så ville ha fjernet den.

 

Synes det ble for mye rundt chat og minimap, men vingene er som sagt ganske tøffe.

Lenke til kommentar

Om vingene skulle vært nærmere actionbaren, så ville de sett enda merkeligere ut, tro meg.. Jeg har prøvd. Vet ikke hvor lenge jeg skal bruke denne, men ville bare vise folk at det går ann å gjøre noe annet enn å små-modde ferdig UI's.

Btw..

http://img260.imageshack.us/img260/8503/180106fa6.jpg

http://img232.imageshack.us/my.php?image=1...019362d8cd3.jpg

Inspirert? Eller kopiert? :p

Neida, har brukt den selv, og synes nok det er den beste UI'en jeg har hatt^^

Lenke til kommentar

Tja, det eneste jeg ser som er ganske eller helt likt er unitframes og buffbars. Jeg har brukt sentrerte og tynne, minimalistiske unitframes med onscreenhealth utrolig lenge nå, så det er ikke kopiert. Fargen på hp-baren og fonten på onscreenhealth har jeg "tatt" fra Tiany, samt plasseringen av partyframes. Buffbars derimot er rimelig kopiert.

 

:3

Lenke til kommentar
Ååå se på meg, jeg har en blank skjerm, det må jo være den kuleste UI'en av dem alle :tease: Hvordan overlever dere med så få knapper? Og uten Omen, fornuftige unit frames, potions... og alt det man egentlig trenger.

 

Antar at den var til meg.

 

Har man alle ofte brukte spells hotkeyet, trenger man ikke konstant ha en action bar fremme. Jeg bruker selvfølgelig Omen i raids, skulle bare ønske den var like konfigurerbar som forgjengeren :( Hva mener du med fornuftige unit frames? I raids har jeg gjerne en liten bar med healthstones og PvP trinket hvis den trengs.

 

Som du selv sier, hadde livet vært kjedelig om vi alle var enige : ]

Endret av henrik_s
Lenke til kommentar
Ikke så dum, syntes jeg.

Det jeg ikke liker med den er full karakter i untiframes og masse knapper på minikartet. Totalt sett blir interfacet litt kraftig!

 

Hmm, fulle portretter er bare noe nytt jeg prøver ut.

 

Vet du om en addon jeg kan samle alle knappene på minimappet i en knapp?

Lenke til kommentar
Ååå se på meg, jeg har en blank skjerm, det må jo være den kuleste UI'en av dem alle :tease: Hvordan overlever dere med så få knapper? Og uten Omen, fornuftige unit frames, potions... og alt det man egentlig trenger.

 

Antar at den var til meg.

 

Har man alle ofte brukte spells hotkeyet, trenger man ikke konstant ha en action bar fremme. Jeg bruker selvfølgelig Omen i raids, skulle bare ønske den var like konfigurerbar som forgjengeren :( Hva mener du med fornuftige unit frames? I raids har jeg gjerne en liten bar med healthstones og PvP trinket hvis den trengs.

 

Som du selv sier, hadde livet vært kjedelig om vi alle var enige : ]

Hehe.. Det var jo en liten spøk.

 

Omen er jo uansett et kapittel for seg selv for tiden, det kommer 2-3 versjoner om dagen.

Selv bruker jeg XPerl unit frames. Men det å gjemme bort ting, vel les om: Mystery Meat Navigation

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...