Sewero Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Faber følger KISS prinsippet ja:D Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har installert HAL som Deetees(sp?) postet her og har et lite problem. ClassTimers tror jeg det er(debuff/buff timers på target) driver å blinker for meg, noe iriterende da jeg ikke alltid rekker å se hvor lenge det er til TC, Demo shout og andre ting går ut :-( Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Sånn, da har jeg fått UI slik jeg liker det hvertfall - Kanskje den er mer iøyefallende enn før.. Bilde: http://www.axemen.org/mars08.jpg Ser ut som player og target frame ikke har kant på venstresiden, men det er pga divx converten og scala ned fra 2560x1600 så ser det ut som det ikke er der - dunno why Og har scala ned classtimers så de psser player framen bedre. Så det store spørsmålet, døde den siste druiden også ? At noen orker spille fullscreen wow på en 30". Jeg ble småkvalm etter 5 minutter på min egen. Windows-mode FTW... Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 har ikke noe spes ennå, men vil gjerne piffe opp looken uten å få for mye tall og greier inn. sleek ftw Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ny greie (Dvs. stort sett unitframes) Clean: Combat: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 rMinimap > oMinimap imo. Wtb teksturen du bruker på oUF og pTags. Lenke til kommentar
labjo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvike addons bruker du? Kunne du kansje lagd en liste? Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 rMinimap > oMinimap imo. Wtb teksturen du bruker på oUF og pTags. Hvor kan du skaffe rAddons? ser ikke ut til å finne dem... Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Her Har dere Mitt UI. Posta et i den andre Poste. Men Fyrer opp et her også =P Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Noen som har enn link til oppdatert skinner ? ._. Finner det fan ikke. Hvertfall ikk enn som funker. Får alltid bare char frame etc. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Noen som har enn link til oppdatert skinner ? ._. Finner det fan ikke. Hvertfall ikk enn som funker. Får alltid bare char frame etc. Last Ned WoWAce Updater. den opdaterer alle addonsa dine. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 rMinimap > oMinimap imo. Wtb teksturen du bruker på oUF og pTags. Hvor kan du skaffe rAddons? ser ikke ut til å finne dem... http://code.google.com/p/rothui/ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Proxer, sortert bags selv, eller? Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Proxer, sortert bags selv, eller? Ja hvordan det ? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvis det hadde vært en addon så hadde jeg lyst å vite hvilken. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Prøv Mr.Plow, tror den skal gjøre nytten om du sliter med usorterte bags. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvis det hadde vært en addon så hadde jeg lyst å vite hvilken. er min personlige Hode addon so har fixa det. men med den bag addonen er det jo noe som heter compress and restack. men blir ikke heilt det samme =P Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Syntes ikke Mr Plow er noe særlig bra, sorterer ikke marks eller mounts etter hverandre. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå